مونولوگ

‌‌

Day 20

 

Day 20: Your celebrity crush

 

ندارم. روی هیچ سلبریتی‌ای در کل عالم کراش! ندارم. کراش، چه لفظ بیگانه‌ای. به قول فارسی خودمون به هیچ کدومشون نظر ندارم :)) ببخشید ها، ولی به نظرم واقعا خنده‌دار میاد یه دختر یا پسری از یه بازیگر، ورزشکار، خواننده و... خوشش بیاد. یادآور بشم من سلبریتی رو مترادف شوآف می‌بینم (اغلب) و از شوآف بیزارم :)

 

ولی حالا که بحثش شد بذارین یه چیز تقریبا مرتبط بگم (این یکی هم مثل پست قبلی صندلی داغ نشه صلوات!). ما یه اردوی مثلا جهادی رفته بودیم. موقع ثبت‌نام یه شماره تلفن به من دادن گفتن مشخصاتتو به این شماره پیامک کن. ما هم مشخصاتی که خواسته بود رو براش فرستادیم. بعدا توی اردو صاحب شماره رو شناختم که یه آقاپسرِ فوقِ بسیجیِ رزمی‌کارِ دانشجوی پزشکی بود، کپی یکی از بازیگرای خیلی مطرح این روزهای ایران که البته این بازیگر اصلا تیپش بسیجی نیست. نمی‌دونم شما چقدر به شم پلیسی خانم‌ها اعتقاد دارین، ولی اواخر اردو شم من می‌گفت این آقا یه توجهاتی به بنده داره. بچه به این سربه‌زیری و نگاه‌های زیرچشمی؟ 😁 تعریف از خود نباشه (که البته واقعا هم تعریف محسوب نمیشه) من تو هر محیط جدیدی پا گذاشتم حداقل یک خواستگار از اون محیط داشتم :)) که قریب به اتفاقشون خانم‌هایی بودن که برای آقاپسر یا برادرشون تحت نظر داشتن و بعد که مطرح می‌کردن و می‌گفتم ایرانی نیستم قضیه کان‌لم‌یکن تلقی می‌شد. اما خب ایشون برحسب مشخصاتی که فرستاده بودم می‌دونست که ایرانی نیستم. اردو تمام شد و نخودنخود هرکی رود خانه‌ی خود شد. یکی دو بار دیگه هم ایشون پیامک‌های مرتبط با برنامه‌های پس از اردو برام فرستاد که وقعی ننهادم. بعد یک پیامک فرستاد بدین مضمون که لطفا تاریخ تولد خودتون رو به خاطر کارهای بیمه‌ی مسافرتی اردو اعلام کنین! کارهای بیمه‌ی اردویی که چند هفته از اتمامش گذشته؟؟؟ فقط هم تاریخ تولد؟؟؟ کپی مدارک شناسایی و اینا لازم نیست؟ هی با خودم گفتم از بقیه‌ی دخترهای گروه بپرسم ببینم از اونا هم خواستن یا نه، بعد گفتم داستان میشه ولش کن. از روی چهره نه، ولی از روی سال تحصیل، تقریبا واضح بود که این بنده خدا چند سالی از من جوون‌تره. گفتم حتما می‌خواد شکش برطرف بشه. چه بهتر، بیا و شکش رو برطرف کن. فرستادم و اون شد پیامک آخر دیگه :) و البته خدا رو شکر. من شم خودمو بارها محک زدم و سربلند بیرون اومده، ولی باز هم نمی‌تونم بگم منظور اصلی ایشون واقعا چی بوده. شاید هم واقعا برای کارهای بیمه می‌خواسته. ولی این موضوع باعث شد، من هر وقت اون بازیگر رو تو فیلم‌ها می‌بینم یاد ایشون بیفتم. حالا باز هم شکر خدای مهربان که اپسیلون احساسی همراه این یادآوری نیست :)

 

ن. ..
۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۷:۲۶

چه خوب

پاسخ :

چه خوب که یه نفر ازم تاریخ تولد پرسیده؟ :)))
من ...
۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۷:۳۵

اون بازیگره اسم نداره؟😁

خیر خانم تسنیم😁 ازینجا ببعد این پستها صندلی داغ میشن😁😁😁

ولی من این شم خانومها رو قبول دارم

یعنی اگه شخصیت دختره خودشیفته و فاز هرکی بهم نگاه کنه قصد خواستگاری داره نباشه به برداشتهاشون از رفتار آقایون اطمینان میکنم😁

شمام که سربلند بیرون اومدی و داستان پیامکه کاملا واضحه😁

منم یه بنده خدایی رو یشناختم آخرین تیر ترکشش سال تولد بود😁 دیگه بعد ازون واکنش هاش کمتر شد🤣

ولی تسنیم بیا و قبول کن که کراش هست، مثلا کسی که پیگیر فیلمهای شهاب حسینی و طناز طباطباییه بالاخره بجز هنر بازیگری مسائل دیگه ای رو هم در نظر میگیره😁

پاسخ :

خیر، no name است.

نمیگم کراش وجود ندارد. میگم من رو کسی کراش ندارم -_-
ن. ..
۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۱۱

این کمترینش بود

پاسخ :

او مای گاد :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan