مونولوگ

‌‌

Day 19

 

Day 19: My first love

 

بیاین لاو رو نه عرفانیش کنیم، نه حتی عشق زمینی عمیق و واقعی. یه لاو دم‌دستی و جاری در عرف امروز رو منظور بگیریم. با این حساب هم، چیزی که من می‌خوام بگم لاو نبوده قطعا، یه توجه بیشتر از معمول بوده. اول راهنمایی بودم، از معلم زبانمون خوشم میومد 🤣🤣🤣 (ما مدرسه‌ی خودگردان می‌خوندیم و معلم مرد هم داشتیم.) یه توجه بچگانه و خنگولانه 😂🤣😂 بعد از اون هم چیزی بیشتر از اون نبوده که بخوام فرست‌لاو بهش بگم.

 

  • نظرات [ ۸ ]
زری ...
۲۶ فروردين ۰۰ , ۲۰:۱۹

معلم زبان مرد ...

پشمانم XDDD

پاسخ :

آره، معلم زبان مرد به علاوه‌ی هم‌شاگردی‌های پسر
لادن --
۲۶ فروردين ۰۰ , ۲۰:۵۵

اول راهنمایی! خیلی کوچولو و معصوم‌ :)

پاسخ :

آره، واقعا خیلی کوچولو بودم. نمی‌دونم چطور همچین فکرهایی به ذهن بسته و آکبند و پاستوریزه‌م راه یافته بوده :)
من ...
۲۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۱۲

من از روزی که عکس این چالش رو گذاشتی منتظر این قسمت بودم😁

روا نبود توی دو خط داستان رو تموم کنی! قشنگ بازش کن بگو اسمش چی بود چند سالش بود چه اخلاقی داشت 

این انتظار نوزده روزه رو بیا جبران کن😂😂😂

پاسخ :

عجب :)) نمی‌دونستم کسی به اون عکس نگاه هم کرده :))
باشه. ببین اسمش هرچی فکر می‌کنم یادم نمیاد 😂 فامیلش یادمه که نمیگم :) اصلا خوشگل نبود. سبزه‌ی تیره بود. قدش کوتاه بود نسبتا. نمی‌دونم چند سالش بود، ولی جوون بود. اخلاق هم والا نمی‌دونم، یه‌کم شل حرف می‌زد و شمرده، هممممیشه یه لبخند شبه‌پوزخندی رو لبش بود :))) عصبانی هم نمیشد. فقط یه بار عصبانی شد و هم‌کلاسی پسرمون رو تنبیه کرد که یادم نیست تنبیهش فیزیکی بود یا طور دیگه، ولی فهمیدم دل این کارا رو نداره اون طور که بقیه‌ی مردا دارن :))
من ...
۲۶ فروردين ۰۰ , ۲۲:۱۵

ما از اول دبیرستان تا پایان پیش دانشگاهی معلم مرد داشتیم و حتی بعضی روزها فقط با معلمهای مرد درس داشتیم

دو سال هم شاگرد بابام بودم😂😂😂

سیستم آزار استاد مرد رو از دبیرستان یاد گرفتم تو دانشگاه ارتقا دادم😁😁😁

پاسخ :

تو فک کنم فقط استادای مرد رو آزار نمیدی، کلا مردآزاری 😁 از اون شب توی دارالحجه، چیزی به جز کل‌کل تو با آقای جوان یادم نیست :)))
نمی‌دونستم پدرت معلم بودن :)
من ...
۲۷ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۷

الله اکبر الله اکبر الله اکبر😂 سند زنده هم دستت دارم🤦

اون بنده خدا اگه موی سفید داره احتمالا یک چهارمش مستقیم و غیر مستقیم بهم برگرده😂

خداروشکر بقیه اش رو ندیدی وگرنه آزارگر اعظم تو ذهنت میموندم🤣

چندوقت پیش دوتا خاطره خیلی ملیح از دانشجوییم برای یکی تعریف کردم برگاش ریخته بود که چطور انقدر کامل و واضح اذیت کردم🤣 دیگه خدا منو ببخشه ما از محدودیتای معلمهای مرد سواستفاده میکردیم😁

 

من خیلی دارم الان خودافشایی میکنم اینارو عمومی میگم😂😂😂

بابام دهساله اسماً بازنشسته اس ولی رسماً سرکلاسه، دیگه کرونا اومد بچه های مردم رو نجات داد🤣 نصف آزارهام به پشتوانه این بود که بابام معلم کل کادر مدرسه ام بود و به احترام فضل پدر از سر تقصیراتم مثلاااا میگذشتن، بجز یه بار😁 که برای هفتاد پشتم همون یه بار کافی بود:)))) 

 

+ اون عکسه رو باز کردم کامل خوندم و حتی ترغیب شدم انجام بدم که به اینجاهاش رسیدم منصرف شدم😁 خواستم چندبار بیام بگم بابا زودتر بنویس من منتظر قسمتهای هیجان انگیزشم گفتم شاید پنیک کنی ببینی یکی تور پهن کرده😁😁😁

چرا خوشت میومد از معلمت؟ چقدر طول کشید تا به سکند لاو وارد بشی؟ 

من خودم این پست رو صندلی داغ میکنم:))))))))))))

 

پاسخ :

من کسیو اذیت کنم خودم بیشتر اذیت میشم. خاطراتتو واسه ما هم تعریف کن، فوت‌وفنت رو یاد ما هم بده، شاید یاد بگیریم :)

اوووو! تازه از اون بچه‌هایی هم بودی که پارتی کلفت داشتن. آقازاده بودی واسه خودت :))) دم و بازدم اون یکی که جلوت کوتاه نیومده گررررم :))))

+ دیدی که اون قسمتاشم هیجانی نداشت =) کلا زندگی بچه مثبتا هیجان گنده‌ای نداره. البته تو هم بچه‌مثبت می‌زنی، ولی معلوم نیست چی قایم کردی که بابت این فرست‌لاو کلا از خیر این لیست گذشتی ;))) بیا رو کن، ما رو محرم بدون :))
منِ حسابی، من اسم بنده خدا رو یادم نیست، بعد چطو یادم باشه از چیش خوشم میومد؟ تازه کل این قضیه کجاش به قاعده بوده که بخوایم دلیل هم واسه‌ش بیاریم؟ :)) فقط تنها احتمالی که میدم اینه که کلا از مردهای با فاصله‌ی سنی کم خوشم نمیاد، بچه می‌بینمشون :))) وگرنه هم‌کلاسی پسر هم داشتیم دیگه 😁
فرست و سکند و الی آخر، کلا لاو ماو نداشتم من. انقد حرف تو دهن من نذار! لا اله الا الله!
من ...
۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۷:۴۲

خب شما انسان باشخصیتی هستی که از اذیت دیگران، اذیت میشی

بعضیا شخصیت ندارن🤣

ما همه معلم هامون رو اذیت نمیکردیم، فقط اونهایی که بیسواد بودن و برای جبران بیسوادیشون از شخصیت ما مایه میذاشتن و تحقیر میکردن

ولی در کل دوران دبیرستان و دانشگاه شنگول بودیم و خیلی تو قواعد آموزشی نگنجیدیم، اذیتها بیشتر شامل این میشد که آقاهه دوست داره اون لحظه پرتت بکنه از کلاس بیرون یا فحش بده😁 ولی چون خانمی نمیتونه کاری بکنه و میریزه تو خودش😁😁😁

 

همون یه بارم که کوتاه نیومد معلم مرد بود، ولی بعدا یکسال تحصیلی کلا باهاش حرف نزدم و خودش از رفتارش پشیمون شد😁 نمره هامم کامل داد مثلا از دلم دربیاره🤣 اون عوارضش چندسال طول کشید تا خوب شد😂😂😂

 

+واقعا بچه مثبت میزنم؟ الحمدلله😍 خدایا ممنون😍 این چهره ساده و بی آلایش منو در اذهان حفظ کن😍😍😍 

پاسخ :

وای ما یه معلم ریاضی داشتیم اول دبیرستان، خیلی بچه‌ها رو تحقیر می‌کرد. برای ما مراحل خنگی رو نام می‌برد. تا جایی که یادمه کودن، کالیو، کانا بود. می‌گفت شماها آخرشین، کانایین :))) بعد یه بار به من که نماینده بودم گفت بیا فلان دانش‌آموزو که درسو یاد نگرفته ببر دفتر. ته واکنش و اعتراض من این بود که گفتم نمی‌برم. کلا خیلی جلبک‌طور بی‌واکنش بودیم.

بدجوری انتقام گرفتی از بنده خدا. ولی آقا منم با یکی از استادای دانشگاهم قهر کرده بودم شبیه همچین چیزی که تو تعریف کردی :))

+ ببین، حرفو عوض نکن. عوض کردی هم کردی، ولی بدون ما فهمیدیم 😎
من ...
۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۱:۲۹

واقعا نبردی؟ ایول! جلوی معلم وایسادن سخته فکر کنم تا حالا جلوی دستور اینطوری هیچ معلمیم واینستادم😢

انتقامه چندسال ادامه داشت😁 حتی بابامو میدید سلام میرسوند، من تاکید کرده بودم بابام متقابلا از طرف من سلام نرسونه🤣 تو خیابونم میدیدم راهمو کج میکردم میرفتم، تازه این معلمی بود که واقعا محبوب بود، نامحبوبا که تا جاهای بدتری میکشید🤣

 

+تسنیم جان عزیزممممم😁😁😁 گول بخور دیگه😁 اصلا بیا خونمون یه چایی شیرینی دورهم بخوریم اینارو برات بگم اینجوری که نمیشه جلو جمع زشته اواه😁

پاسخ :

نامردی و خیانت بود، واسه همین نبردم 😁 نورچشمی معلم‌هام بودم، نمی‌دونم چطور جرأت کردم.

به نظرم ادامه نده، وگرنه احساس می‌کنم از اونایی که میگن کینه شتری داره 😁

باشه، الان افطار کردم می‌تونم بخورم :)
من ...
۲۸ فروردين ۰۰ , ۰۱:۲۵

باریکلا بهت👌

 نه دیگه در حد کینه شتری نیستم، ولی ضربه به جای حساسی اصابت بکنه واکنش سخت و خشن خواهد بود😁 چندسال بعد زمان تلگرام با همکلاسی های دبیرستان گروه زدیم اولین خاطره ای که گفتن خاطره برخورد این معلمه با من بود😂😂😂فک کننننن بعد چندساااال هنوزم میگن حتی🤦 واقعا حیثیت نذاشت برام😂😂😂

 

حالا چه عجله ایه😁 دو دقیقه اومدیم خودتو ببینیم🤣

 

پاسخ :

باشه من قضاوتی نمی‌کنم، حتما واکنش در حد کنش بوده دیگه :)

به جای این حرفا، پاشو بیا کمک کن 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan