مونولوگ

‌‌

جادوی دلفریب بالابلندم

 

بالاخره امروز اون نرم‌افزاری که دردانه معرفی کرده بود رو نصب کردم و این کلیپ رو ساختم :) می‌خواستم روز تولدش، هم اینجا بذارم، هم تو خونه‌ی خواهرم برای همه پخش کنم. ولی خواهرم به عنوان یک بدعت، ما رو برد رستوران (که مثلا گفته بودن هیچ‌کس دیگه اون تایم که ما میریم نیست، ولی بود :|) و انگیزه‌ی منم کم شد. می‌خواستم کلیپ خوبی بسازم مثلا، ولی واقعا حوصله‌شو نداشتم دیگه 😁

اگه بزرگش کنین، زحماتم بیشتر معلوم میشه 😁😁 کیفیتش هم مجبور شدم بیارم پایین، چون بیان بیشتر از ۳۰ مگ اجازه‌ی آپلود نمیده. اون واترمارک هم از اول نمی‌دونستم انقدر گنده قراره باشه، وگرنه شاید یه نرم‌افزار دیگه استفاده می‌کردم :)

 

 

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 7 ثانیه

ن. ..
۰۹ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۴

نام؟

بگردم رفته پشت بخاری

پاسخ :

آسد محمدحسین
جاش توی سوراخ سنبه‌هاست :))
محمدعلی ‌‌
۱۰ فروردين ۰۰ , ۰۱:۰۰

خدا حفظش کنه :))

 

+ برای گوشی، من نرم‌افزار VLLO رو یکی معرفی و بررسی کرد، به نظرم خوب باشه. خودم اندرویدم چون پشتیبانی نمی‌کنه، نمی‌تونم نظر قطعی بدم. ولی می‌تونین امتحان کنین.

پاسخ :

مرسی :)

خیلی ممنون از پیشنهادتون، راست هم میگین، چرا با گوشی درست نکنم؟ اگه دوباره لازمم شد حتما ازش استفاده می‌کنم، ممنون :)
دُردانه ‌‌
۱۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۳

عزیزم... چه شیرینه! خدا حفظش کنه. جا داشت بذاریش لای همون بربری که دستشه و قورتش بدی.

picofile محدودیت حجم نداره برای آپلود. نام کاربری هم اگه داشته باشی می‌تونی روی لینک رمز بذاری یا بعداً لینکو پاک کنی از فضای مجازی.

پاسخ :

مرسی، اتفاقا من اهل گذاشتن شیرینی توی نون و خوردنش هم هستم :)) به عنوان صبحانه می‌خورم 🤣

آزه، بعضی سایتا هستن این خدمات رو بهتر از بیان میدن، ولی من ترجیح میدم همه چیزم سرجمع یه جا باشه. تازه فراموش‌کار هم هستم، مثلا یوزر پس دراپ‌باکسمو فراموش کردم و عکسا و فیلمام مونده واسه اونا 😁😁
ممنونم بابت پیشنهادت
دست ها
۱۱ فروردين ۰۰ , ۰۱:۰۷

اوخی چقدر نازه ^_^

پاسخ :

چشات ناز می‌بینه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan