مونولوگ

‌‌

به مشکی هم علاقه‌ی خاصی دارد

 

امشب با امیرعلی اتللو بازی می‌کردم. اینم نتیجه‌ش: (من سفیدم و اون سیاه)

 

 

۷۸ به ۶۶ من بردم. تازه من هی تند بازی می‌کردم، اون هی لفتش می‌داد. خانوادگی اسلوموشنن. منم هی می‌گفتم زود باش، سریع، یالا، تا ده می‌شمرم، تا سه می‌شمرم و... خلاصه اینکه اختلافمون زیاد نیست دلیلش همینه که یواش بازی می‌کرد :/ منم دیدم داره نامردی می‌کنه، هی می‌گفتم از الان معلومه که من برنده‌م، کاملا مشخصه که مهره‌های من بیشتره، از همین حالا خودت رو بازنده بدون و الخ. اونم می‌گفت صبر کن خاله. بعد می‌رفت توی هال و یه‌کم بعد برمی‌گشت. بار اول پرسیدم کجا رفتی؟ دست‌ها و کله‌شو گذاشت رو زمین و پاهاشو برد به آسمون، گفت رفتم اینطوری کردم. بعد چند بار آقای ازش پرسیدن داری چی کار می‌کنی؟ فاطمه‌سادات (که شناخت دقیقی از برادرش داره) گفت داره "بدی"هاشو اونجا خالی می‌کنه :))) منظورش احساسات منفی بود. دلم سوخت، برکه‌گشت گفتم خب خاله مگه به حرف منه؟ من هرچی بگم که همون نمیشه. تازه تو هم می‌تونی همینا رو به من بگی و هی بگی خودت برنده میشی و من می‌بازم. گفت نه خاله، من نمی‌تونم بگم *_* خلاصه شرمگین شدم و این بازی کثیف رو تموم کردم و به بازی کثیف زود باش، زود باش و یالا یالای قبلیم اکتفا نمودم ^_^ و بالاخره هم پیروز شدم. هوراااا :)))

 

+ من واقعی بازی کردم و هیچ‌جا هم بهش رحم نکردم، خیالتون راحت :))

 

  • نظرات [ ۲ ]
ن. ..
۰۷ فروردين ۰۰ , ۰۱:۴۱

فقط راهکارش و اطلاع خواهرش خیلی خیلی جالب بود 

پاسخ :

برای منم جالب بود، فک کنم بار اولش بود این حرکتو می‌زد :)
هـی وا
۰۹ فروردين ۰۰ , ۰۵:۱۶

کاش میشد اینجوری افکار آزاردهنده رودور ورد واقعا که باعث‌نشه آدم تا نصفه شب بیدار بمونه😑

ولی بچه های امروزی در مقایسه با ما فوق العاده باهوشن، چیزایی که ما توو ۱۸ ۱۹ سالگی فهمیدیم رو توو ۶ ۷ سالگی میفهمن به لطف تکنولوژی و شرایط جامعه

و اینکه خداییش تاثیر حرف خیلی زیاده واقعا

پاسخ :

فک کنم برای افکار مزاحم خفیف جواب میده.
نمی‌دونم میشه اسمش رو هوش گذاشت یا نه، ولی آره اطلاعاتشون خیلی بیشتر از ماست وقتی تو اون سن‌ها بودیم.
😁 می‌دونم تاثیر داره، منم داشتم اذیتش می‌کردم که ببازه دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan