مونولوگ

‌‌

عید شما مبارک :)

 

درسته اینو تو آشپزخامه هم گذاشتم، ولی دوست دارم تو آرشیو اینجا هم بمونه ^_^

 

 

  • نظرات [ ۴ ]
فاطمه ‌‌‌‌
۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۱۳

ااا وبلاگ آشپزخامه برا توئه؟!

 

چه کیک جذابی شده ^_^

پاسخ :

بله :)

به نظر خودمم خوشگل شده، راضی‌ام از خودم 😁
واران ..
۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۱:۳۵

سلام 

به به عید شما هم مبارک  ❤

و 

به به 

به این کیکی که پختی آفرین دست و پنجه ات درد نکنه 

کلی حظ بردم آفرین 😍😍😍😍❤❤

آفرین واقعا ❤❤👏👏👏👏👏👏

مرحبا باریکلا یه پا استاد تسنیمی واسه خودت آفرین هزار باریکلا ❤❤❤😍😍😍

پاسخ :

سلام
ممنون، عید شمام خیلی مبارک ^_^

مرسی از این همه تعریف، خجالت‌زده نکن دیگه :))
نه بابا، استاد کجا بود؟ فوندانت کلا کارش آسونتره :)
دُردانه ‌‌
۰۸ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۴

خییییییییییییییییییییلی خوشگل و حرفه‌ایه. آفرین.

تو دوره دیدی یا خودت یاد گرفتی؟

پاسخ :

ممنونم :)
نه کلاس نرفتم، چند تا ویدئو تو آپارات دیدم، تو خونه آزمون و خطا می‌کنم. این دومین باریه که فوندانت کار کردم. بار اول سه چهار سال پیش موقع عروسی خواهرم فوندانت کار کرده بودم.
^_^ khakestari
۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۲

واقعا هنرمندی :)

افرین افرین.....

یعنی کیف کردم وقتی پستت رو دیدم :*

پاسخ :

خیلی مرسی بابت تعریفت :)
امیدوارم بتونم تو این زمینه هنرمند بشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan