مونولوگ

‌‌

بدین وسیله گواهی می‌شود خوشی در قلب اینجانب بال‌بال می‌زند

 

دور از انصاف بود که در مورد گواهینامه انقد غر بزنم، بعد الان نیام چیزی بگم. راستش یه روزنه‌ی امیدی پیدا شده که بتونم گواهینامه بگیرم :)))) تا همینجاش دست، جیغ، هوراااا :))))

من و مهندس براش اقدام کردیم، ولی من امروز به مامان هم گفتم، تا وقتی گواهینامه رو دستم نگرفتم، تا وقتی باهاش با خیال راحت پشت فرمون ننشستم، تا وقتی افسر جلومو نگرفته، تا وقتی بدون جریمه یا توقیف ولم نکرده برم، باور نمی‌کنم واقعا بخوان به من گواهینامه‌ی راست‌راستکی بدن 😆

 

بعد نکته اینجاست که مثلا بر فرض من بتونم هفت خوان رو بگذرونم و گواهینامه رو بگیرم، اگه تصادف کنم، گواهینامه‌مو ابطال می‌کنن و تعهد می‌گیرن که دیگه رانندگی نکنم، و اگه مثلا مسافر بزنم یا بار جابجا کنم یا امثالهم، کلا اقامتم رو ابطال و از کشور اخراجم می‌کنن 😊 فلذا جای هیچ خطا و اشتباهی ندارم :)

 

  • نظرات [ ۶ ]
دخترِ بی بی
۰۸ بهمن ۹۹ , ۱۸:۰۹

ای بابا چقد سخت:(

خوبیش همینه خیلی راننده خوبی میشی

پاسخ :

نیمه‌ی پر لیوان را ببینیم 😑
RE GA
۰۸ بهمن ۹۹ , ۱۸:۱۹
یه وقت اعدامت نکنن سر بار جابجا کردن صلوات:)
من ...
۰۸ بهمن ۹۹ , ۱۸:۳۰

سلام

تبریک میگم🌹 ایشالا راه گرفتن تمام حقوق طبیعیتون بزودی هموار بشه❤

واقعا دهانم دوخته شد‎:|‎

این چه وضع ضع قوانینه؟‎:|‎‎:|‎‎:|‎

آخه آدم یه قانون وضع میکنه که با اثراتش کلی راه بی قانونی باز بشه؟ خب معلومه کسی که رانندگی میکنه دیگه نمیذاره کنار، فقط راه دورزدن پولی براش طراحی میشه‎:|‎‎:|‎‎:|‎

پاسخ :

سلام
ممنون، ولی هنوز که هیچی مشخص نیست. اصلا معلوم نیست بدن یا نه بالاخره.
آخه کاش راه پولیشو بلد بودم حداقل، همونم بلد نیستم که :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ بهمن ۹۹ , ۲۲:۳۲

چقدر نامنصفانه و دور از عدالت بود این چیزهایی که در پاراگراف دوم گفتین. نمی‌دونستم‌شون.

امیدوارم در فرآیند گرفتن گواهینامه بهتون خوش بگذره :)) و زودتر بگیرین و باورتون شه :)

پاسخ :

وای، من امیدوارم بدن گواهینامه رو، حالا خیلی خوش هم نگذشت نگذشت :)) ولی ممنونم، ان‌شاءالله :)
دست ها
۰۹ بهمن ۹۹ , ۰۰:۰۹

متاسفم که این قوانین مسخره گواهینامه گرفتن و داشتن رو برات سخت کرده 

ولی شیرینی ما یادت نره :))

پاسخ :

کاش بشه و بدن. هنوز هیچ کس بهمون اطمینان نداده که واقعا می‌خوان گواهینامه بدن :)
هوپ ...
۱۵ بهمن ۹۹ , ۱۷:۲۷

چه قوانین مسخره ای! بیا مثبت نگاه کنیم و بگیم تسنیم رکورددار بی تصادف بودن میشی.

پاسخ :

امیدوارم بدن گواهینامه رو. امیدوارم، امیدوارم، امیدوارم...
بعدش ان‌شاءالله رکورد بزنم 😁
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan