مونولوگ

‌‌

سیصد و شصت بار در ساعت

 

الان توی اون مرحله‌ای هستم که دقیقه‌ای دو بار میگم غلط کردم خونه رو رنگ کنم، غلط کردم خونه رو رنگ کنم، غلط کردم خونه رو رنگ کنم 😆

 

  • نظرات [ ۵ ]
ارکیده ‌‌‌‌
۰۳ بهمن ۹۹ , ۱۴:۱۶

خدا قوت 😂

پاسخ :

مرسی :)
ن. ..
۰۳ بهمن ۹۹ , ۱۵:۵۳

غلط کردم (در گذشته) خونه را رنگ کنم (در زمان حال ولی هنوز انجام نشده) 

الان این دستور زبانه تو داری دخترجان‌؟ :) 

پاسخ :

خب معلومه درسته. من در گذشته غلط کردم که الان خونه رو رنگ کنم 😊
bahar ....
۰۳ بهمن ۹۹ , ۲۲:۳۱

چرا چی شده؟

پاسخ :

هیچی، یه‌کم سخت شده
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ بهمن ۹۹ , ۲۳:۳۵

:)))) بزودی تمام میشه 

پاسخ :

خونه تمام شده، در و پنجره مونده
دست ها
۰۴ بهمن ۹۹ , ۰۲:۱۹

چرا؟ پت و متی شد؟

پاسخ :

نه، پت و متی نشد. یه‌کم آقایون زورشون اومد که این کارو بهشون تحمیل کردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan