مونولوگ

‌‌

و ای کاش قدم بلندتر بود

 

دیروز در حد شاید پنج دقیقه آموزش موتورسواری داشتم :) شاید صد متر هم پشت فرمون نبودم، اونم در حالی که حجت ترک نشسته بود و دائم حواسش به فرمون بود؛ ولی فهمیدم رانندگی موتور خیلی آسونه :) فقط چون زورم کمه، از هر بیست دفعه که هندل می‌زنم، یک بارش موتور روشن میشه :))) امیدوارم شرایطش پیش بیاد زودتر موتورم یاد بگیرم. و البته صد حیف که خیلی بعیده بتونم آپاچی، تریل یا کراس برونم، چون پام به زمین نمی‌رسه :)))

 

  • نظرات [ ۷ ]
سیروان REGA
۲۸ دی ۹۹ , ۰۰:۱۶
خعلی حیف شد ولی سعی کن یاد بگیری خیلی حال میده موتر سواری
محبوبه شب
۲۸ دی ۹۹ , ۱۴:۰۰

😁 آپاچی فقط رو ترکش 😍😄

 

پاسخ :

نمی‌تونم چیزی بگم، چون تا حالا پشت فرمون آپاچی ننشستم :)))
ن. ..
۲۸ دی ۹۹ , ۲۰:۰۹

حجت همونه که داماد شده؟

اونوقت به جای خانمش به تو یاد داده؟

یا حجت برادر دیگرته؟

میای سوی ما در سکوت نباش که کلاهمون میره تو هم 

پاسخ :

نه مجرده.
خب همه رو رمزی کردی، منم خیلی خوشم نمیاد رمز بگیرم 😁
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۴۷

با این علاقه‌ای که داری، خیلی زود یه موتورسوار درجه یک میشی، مثل بهنار شفیعی ;)

پاسخ :

علاقه منهای استعداد منهای امکانات مساوی با فقط تماشای بهناز شفیعی :)
ممنون بابت انرژی و دلگرمی :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ دی ۹۹ , ۰۹:۲۷

من یه زمانی عاشق موتورسواری بودم:)))))

هنوزم ته دلم دوست دارم البته. ولی این آرزو هم جا مونده توی چند سال پیش:)

پاسخ :

آره،گاهی آرزوها و علایق آدم باهاش نمیان به دوره‌های بعدی زندگی. بعد اگه تو اون دوره‌ی بعد اون آرزو امکان تحققش باشه، بیشتر داغ رو دله :)
ن. ..
۰۱ بهمن ۹۹ , ۱۹:۱۵

مرگ

همه گرفتن مغرور 

پاسخ :

حالا مثلا من مغرور. خودت چرا همون موقع که آدرس دادی و بجز یکی همه‌ی پست‌هات رمزدار بودن رمزم با آدرس ندادی؟ :دی نکنه می‌خواستی فقط همون یه پستو بخونم یا اینکه دوست داشتی من تقاضا کنم؟ حالا کی مغرورتره؟ 😁🤣😂
می‌بینی بخوایم گیر بدیم، همیشه بهانه هست :))
ن. ..
۰۲ بهمن ۹۹ , ۰۰:۱۲

کوفته 😄

چون یادم میره تو ذهنم نبوده 

الانم تو گقتی وگرنه نمدونستم یک پستم بدون رمزه! 

تو عمرم ندیدم کسی پست رمزدار بنویسه بعد راه بیفته خودش بره رمز بده 

الان فکر کنم مغرور نبودی 

ده.... بودی 😜

ناراحت نشی جان من، شوخی مرسومه ناراحت اگر شدی ببخشید پیشاپیش

پاسخ :

نه ناراحت نشدم.
ولی من دیدم کسی پست رمزدار بنویسه بیاد خودش رمزم بده، یکیش دلژین :)
اون ده.... رو هم نفهمیدم یعنی چی =))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan