مونولوگ

‌‌

تنبیه‌درمانی

باورم نمیشه چطور ۴ گیگ رو در عرض ده روز تموم کردم؟؟؟ من که چیزی دانلود نکردم که!

به عنوان تنبیه تا آخر سیزده بدر باید با همین بسته‌ی ۲_۸ صبح بسازم!

  • نظرات [ ۹ ]
دچــ ــــار
۲۵ اسفند ۹۵ , ۰۸:۲۶
:)

پاسخ :

:)
بانو. میم
۲۵ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۹
شاید کسی داره استفاده میکنه! 

پاسخ :

هات‌اسپاتم خاموشه آخه. اینطوری هم مگه میتونه استفاده کنه؟
Al i.
۲۶ اسفند ۹۵ , ۰۶:۲۴
رمزتون رو عوض کنید شاید هم حک شدید و کسی داره از شارژ شما استفاده می کنه!

پاسخ :

من فقط دیتام روشنه، نمیتونن اینطوری استفاده کنن.
Al i.
۲۶ اسفند ۹۵ , ۰۶:۴۱
مخابرات اینترنت نامحدود شبانه روزی بدون محدودیت شارژ گذاشته.
میتونید از سک ماه تا یک سال خریداری و هر چقدر دوست داشتید،
با سرعت های 128 و 256 و 515 و هزار و خورده ای استفاده کنید.

پاسخ :

ما نوروز پارسال یکی از همین طرح‌های به‌صرفه رو انتخاب کردیم، خیلی زود تموم شد، ما هم شک کردیم حجم و زمانی که اعلام میکنن واقعی نبوده، دیگه نمیگیریم.
دچــ ــــار
۲۶ اسفند ۹۵ , ۰۷:۲۴
از این پسرای همسایه هیچی بعید نیست :)

پاسخ :

تا شعاع چند خونه، همسایه‌هامون پسر ندارن خوشبختانه!
تبارک منصوری
۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۶
طبیعیه عزیزم! ^__^

پاسخ :

جدا؟؟؟ *__*
فعلا که دارم سرقتی از نت منزل استفاده میکنم! :)
دچــ ــــار
۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۰:۰۲
 به قول اون ترانه جنوبی:
اینم از شانس بد شماسته :)

پاسخ :

اگه کسی می‌بود که نتمونو هک می‌کرد، خوش‌شانسی بود لابد!
دچــ ــــار
۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۰:۰۳
اون آهنگی که میگه:‌کنکور قبول شده رفته شهر بالا :))

پاسخ :

نشنیدم آهنگ رو...
Al i.
۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۰:۴۲
به حال من که فرقی نمیکنه ولی محض راهنمایی و ادامه حرفام میگم:
من خودم چند ماهه دارم نا محدود استفاده می کنم یعنی حجم نداره.
شما از صبح تا شب هم هر چقدر استفاده کنید حجمی نداره کم بشه.

میدونید چه جوریه؟وقتی با تلفن ثابت منزل از طریق مخابرات وصل کردید با هماهنگی شرکت مخابرات استانتون اینترنت رو و بعد وارد پنل مشترکین اینترنت مخابرات شدید، برید توی منو و گزینه ی تعیین سرویس رو انتخاب کنید و بعد از تیک زدن قبول قرارداد و تعهد و تیک زدن گزینه پیش پرداخت(پرداخت از طریق کارت بانک)، جدولی بندی بسته های اینترنتی رو میاره.

توی جدول بسته های اینترنتی دو نوع هست یکی حجمی یکی غیر حجمی و نامحدود و غیر حجمی در هر ماه حدود چهار پنج تومن بیشتر میفته در مقایسه با سه گیگ برای هر ماه .

غیر حجمی و نامحدود رو ما چند سال بود از سال 92 استفاده می کردیم ولی در سال 94 اومدن این بسته رو مدتی غیر فعال کردند چون همه شبانه روزی استفاده می کردند و صرف نمیکرد براشون.

اما دوباره چند ماهی هست که این بسته رو فعال کردند و یک بار 15 هزار میدی تا یک ماه با سرعت حداقل هر چقدر که کار کنی تموم نمیشه چون یک ماهه و نامحدود(بدون حجم) هست.
من خودم ماه به ماه تمدید می کردم وگرنه شش ماهه هم میشه خرید.
با سرعت بالا هم بخری خب پولش بیشتره دیگه.مال من 128 سرعتش.
یادمه با سرعت 512 یک بار خریدم افتاد حدود 30 تومن هر ماه.
و با سرعت 256 حدوداگر استباه نکنم 22 تومن.
و با سرعت حداکثر1024 میشه هر ماه چهل.. .

شما اگر برای خونه خواستید وصل بشید به نظرم با خط ثابت همون مخابرات رو برید وصل کنید و شبانه روزی استفاده میشه کرد، بدون نگرانی از اتمام شارژ.این واسه چندین ساله مربوط به طرح های جدید نیست.
اگر هم نخواستید که خود دانید.
منم که کنکور دارم باید بخونم اصلا تا شروع دانشگاه نمیام چون این بسته نامحدود چند ماهه خیلی مشغولم کرده.و یکی از این معایبش اینه که چون حجم نامحدوده آدم وقتش رو بیشتر تلف میکنه.ان شاء الله شاد و سرزنده باشید و موفق.التماس دعا

پاسخ :

از راهنمایی مفصل و نکاتی که گفتین، خیلی ممنونم.
مسئله اینه که اینترنت خونه اختیارش با من نیست، مادرم متولی هستن. ولی بهشون پیشنهاد میدم! :)
بله، شما که اینترنت براتون ممنوعه اصلا، وقتی امسال کنکور دارین‌!
ان‌شاالله که با موفقیت ازش بگذرین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan