مونولوگ

‌‌

منِ قانونمند

بولوار وسط دو تا خیابون کنار خط عابر پیاده...

من منتظر عبور ماشین‌ها و خلوت شدن خیابون برای عبور...

۲۰۶ پلیس عبور میکنه و من از ذهنم میگذره این جناب سروان (یا هر درجه‌ی دیگه‌ای) کلاس آئین‌نامه نگذرونده؟ :|

پراید متوقف میشه تا من از خیابون عبور کنم :)


+ من عضو کمپین #عبور_از_خط_عابر_پیاده_با_چشمان_بسته میباشم :)

+ چقد راننده‌هایی که ترمز میکنن تا ما رد بشیم، قابل احترامند :)

+ بترسین از روزی که مَرکَب از دست بدین و مجبور بشین پنج دقیقه پشت خط عابر منتظر بمونین! پس قابل احترام باشین :)

+ چنین کمپین و چنین هشتگی وجود نداره! زحمت سرچ به خودتون ندین ;)

  • نظرات [ ۹ ]
.. Elcerodito ..
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۳:۱۸
#عبور_از_خط_عابر_پیاده_با_چشمان_بسته LIKE

پاسخ :

سپاس!
دایی ‌‌جان
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۷:۱۸
+چنین کمپینی هرگز بوجود نخواهد آمد! 

چند روز پیش دونفر داشتن از خیابون رد میشدن، یه ماشینی تو سه چهار متری‌شون وایساد و خیلی محترمانه و آقایانه منتظر موند تا اینا رد بشن، نفر اول گفت : اینو ببین چقدر مُنگله! نفر دوم داشت میترکید از این مقدار بیشعوری...

پاسخ :

O_O
واقعا که، پیاده‌هام پیاده‌های قدیم!!!
همون واژه‌ای که شما به کار بردین، خیلی برازنده‌شونه...
+ چرا به وجود نخواهد آمد؟
دچــ ــــار
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۷:۴۴
بولوار :) 

پاسخ :

:)
دایی ‌‌جان
۲۲ اسفند ۹۵ , ۱۰:۴۴
به خاطر وجود بیشعوری مفرط در بطن اجتماع!

+نفر دوم پدرجدشو درآورد:)))

پاسخ :

من اول فک کردم از خنده و مسخرگی میترکیده!
احیانا نفر دوم شما نبودین؟
دایی ‌‌جان
۲۲ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۵
من راوی داستانم!
به عنوان نفر سوم که میخواستم نفر اول رو که مورد حجوم نفر دوم قرار گرفته بود دلداری بدم ، گفتم: عیب نداره از قدیم گفتن خوبی که حد بگذرد نادان خیال بد کند!یعنی کار طرف رو تمام کردم .. :)

پاسخ :

عجب دلداری‌ای دادین به بنده‌خدای نادان! ضربه فنیش کردین...
یه اشتباه تایپی هم دارین! "هجوم"
از هم تو مثل جا افتاده! D:
Al i.
۲۳ اسفند ۹۵ , ۱۵:۲۳
ان شاء الله شما هم یه ماشین خوب و گواهینامه با نمرات خوب بگیرید.
منم برنامه دارم زود تر دوچرخه ام رو درست کنم بی مرکب بودن سخته.

پاسخ :

ان‌شاالله...
ممنون.
خانم اشک
۲۳ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۸
فکر کنم تصمیم بگیرم اینجا رو دنبال کنم 
فقط یه چیز 
شما همونی هستید که به جتی این گل نرگس عکس یه دختر چادری گوشه وبلاگش بود 

سلام :)

پاسخ :

راستش با کامنتتون کلی خندیدم! بله تا چند وقت قبل بجای گل نرگس، یه دختر چادری اون گوشه نشسته بود :):)
و علیکم السلام و رحمة الله و برکاته :)
+ چند وقت قبل اومده بودم وبلاگتون، دیدم نصف بیشتر مطالب رمزیه، برگشتم!!!
دایی ‌‌جان
۲۳ اسفند ۹۵ , ۲۳:۳۸
18/75 :)))

پاسخ :

با ارفاق 19 :) 
خانم اشک
۲۴ اسفند ۹۵ , ۰۸:۴۳
خوب اگه رمز رو بخواید تقدیم می کنم 
من که نمی دونستم اومدید:)
یه ندایی می دادید خوب :) 

پاسخ :

آخه فک میکردم به کسانی که نمیشناسین رمز نمیدین!
حالا خوشحال میشم رمز رو داشته باشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan