مونولوگ

‌‌

خودِ آگاهم داره فکر می‌کنه


از صبحه این گوشی دستمه، به مغز نصفه نیمه‌م فشار میارم که یه حرفی بده بیرون، هیچی نمیاد. الان یادداشت گوشی رو باز کردم و گفتم یکیو برمی‌دارم و پست می‌کنم، یعنی گفتم بی یادداشت بری بیرون نرفتیااا! قابل‌پست‌ترینشون این بود. چمدونم از این تستاییه که اینور اونور تو اینترنت دادم، این جوابشه. گمونم تست "ویژگی پنهان یا سرکوب‌شده" بود. یادم نیست به چه صورت بود، ولی جوری که یادمه سوال‌ها اصلا در بحر این نتیجه نبود. مثل اینکه از یکی بپرسن چه رنگی دوست داری؟ بگه مشکی. بگن پس دیشب پلوعدس خوردی!!

Love

Deep down, you are a kind and gentle soul who craves love. You have a strong subconscious need to give love to others and receive love. Although you may sometimes appear strong, stoic or self-sufficient on the outside, that is only hiding your deeply compassionate heart and desire to unite others.

Not everything buried in the subconscious is dark or negative. Love is an example of a positive force that is too often suppressed because of how overwhelming and overpowering (and therefore intimidating) it can be. So ask yourself, in what ways are you withholding love or avoiding receiving it from others? And most importantly, why?

Here is another question: what insecurities or mistaken beliefs are causing you to repress the energy of love?

Your soul is a force of nature that longs to spread love. Find ways of generating more self-compassion in your life, and you will find yourself feeling more and more at peace.


رفتم آدرس تست رو پیدا کردم. در مورد ضمیر ناخودآگاهه. دوباره جواب دادم و دوباره همین بود. یعنی راسته؟ الان برام سواله که "in what ways am I withholding love or avoiding receiving/giving it from/to others?" و صد البته که "Why?"

+ اگه تست رو دادین و مایل بودین، بیاین بگین تو ضمیر ناخودآگاهتون چی جریان داره و آیا به نظرتون درست گفته؟ (شاید اینجوری کمتر احساس خودزنی در ملأ عام بکنم!)

دچارِ فیش‌نگار
۰۱ بهمن ۹۸ , ۰۸:۲۴

بیشتر توضیح بدین

پاسخ :

من منتظرم شمایان توضیح بدین
رعنا ب.
۰۱ بهمن ۹۸ , ۱۳:۰۰

تستو دادم و جواب منم همین بود :)) 

پاسخ :

فک کنم کلا یه جواب بیشتر نمیده بیرون :)
دچارِ فیش‌نگار
۰۱ بهمن ۹۸ , ۱۴:۱۲

من رفتم

تست رو زدم

ولی نه سوالا و نه نتیجه جالب و دارای ارزش نبود برام :)

خیالتون راحت باشه

 

فقط اینشو قبول دارم


Your soul is a force of nature that longs to spread love.

پاسخ :

ممنون، خیالم راحت شد دیگه 😌
واران ..
۰۲ بهمن ۹۸ , ۰۰:۲۷

لینک برای من کار نمیکنه :|

با فیلتر شکن کار میکنه ؟! با همون برم ؟!:))

 

 

سلام :)

 

پاسخ :

سلام :)
نه، فیلتر نیست. الان امتحان کردم دوباره، درست بود برای من :)
ولی خب اگه کار نکرد، چیز خیلی مهمی هم نیست، به قول جناب دچار، ارزشی نداره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan