مونولوگ

‌‌

[ده تومن بده آش]


هوا سرد بود. یه کاسه متوسط آش گرفتم، ده هزار تومن! اگه واقعا آش بود که مشکلی نبود، ولی آش نبود که. ترکیباتش اینا بود: آب کشک‌آلود شده! + دو تا نخود + سه تا لوبیا + دو تا رشته آش تکه شده + یه‌کم رنگ سبز. واقعا نود درصدش آب بود. باید ویل للمطففین می‌گفتم بهش؟ نگفتم، پولو دادم، تشکر کردم، دست و صورتمو شستم، یه قطره آش که رو چادرم ریخته بود رو شستم و اومدم بیرون.
رسیدم خونه دیدم شام آش سبزی داریم! یه کاسه خوردم که از نظر حجمی همون اندازه‌ی کاسه‌ی ده تومنی بود. ولی از نظر ملات قطعا شصت هفتاد هزار تومنی می‌ارزید :)
قراره با خواهرم شراکتی یه قابلامه! آش بپزیم، بریم جمعه‌بازار بفروشیم، پولدار بشیم :)) [به همین خیال باش]

  • نظرات [ ۳ ]
پا ییز
۲۵ دی ۹۸ , ۲۳:۵۷

:))

پاسخ :

جات خالی :))
سولانژ ...
۲۶ دی ۹۸ , ۰۲:۲۲

هوووم منم امشب هشت تومن دادم یه کاسه آش خوردم! ولی صد هزارتومن می ارزید! یونیک بود! تکرارنشدنی تو این هوای سرد ‌‌...‌‌🤩

پاسخ :

خب ببین، این انصافه؟ دو تومن ارزون‌تر خریدی با ده‌ها برابر ارزش!
حالا نمی‌دونم کیفیت آش خوب بوده یا کیفیت نگاهت. چون همون آش آبکی به منم مزه داد :)
میرزا مهدی
۲۶ دی ۹۸ , ۰۸:۱۵

دیدی آقایون بعضی وقتا جو گیر میشن آشپزی میکنن؟ 

منم یه بار اومدم آشپزی کردم. بله آش-پزی. گفتم خوب دو نفریم انقدر نخود انقدر لوبیاانقدر سبزی اینم رشته. تا آش پخته بشه سه تا قابلمه عوض کردم. تهش کل کوچه رو آش دادیم و باز آش داشتیم. D: همسر میگفت شانس آوردیم برا دو نفر درست کرده بودی.

آش خوبه آش یعنی زندگی. 

 

پاسخ :

نه ندیدم، آقایون ما جوگیر نمیشن :))
تو آش این مورد طبیعیه. آدم فکر نمی‌کنه ممکنه این حبوبات چقد چاق و چله بشن!
البته من از اون کشته‌مرده‌های آش نیستم، پیتزایی‌ام بیشتر =)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan