مونولوگ

‌‌

ای که با سلسله‌ی زلف دراز آمده‌ای


من با 26 سال سن، تو درمانگاه، لیسک (آبنبات چوبی) می‌خورم، بعد دختره اومده، دقیقا نصف سن منو داره، 13 ساله، متاهله.
دکتر از خواهرش می‌پرسه چرا اینقدر کوچیک عروسش کردین؟ میگه خودش خواست، پسرعمه‌مونه، هجده سالشه. دختره میگه میرم کارگاه گلسازی. میگم مدرسه چی؟ میگه شوهرم نذاشت دیگه.
الان من بچه‌ترم یا اون؟ :)


+ انصافا لیسک خوردن، جلوی مریض، از وقار آدمی می‌کاهد! ولی خب ضعف کرده بودم و چیزی جز لیسک تو کیفم نبود. تازه این لیسک هم برای خودم نخریده بودم، برای کلاس اولی‌هایی که ماه پیش می‌رفتم سر کلاسشون خریده بودم، نشد بهشون بدم. بقیه‌شو خواهر/برادرزادگان بلعیدن، این یکیشم امروز گذاشتم تو کیفم به نیت اینکه تو درمانگاه بدم به یه بچه که بچه‌ی جیغ‌جیغوی دماغو نخورد به تورم :)))

  • نظرات [ ۵ ]
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ دی ۹۸ , ۱۳:۳۹

 

یه مقدار خوراکی بخر بذار توی اون کیفه

لازمت میشه

این همه پس انداز نکن

پاسخ :

اتفاقا مادرم با شما هم‌نظر هستن، در مورد قسمت اول کامنتتون.
اما در مورد قسمت بعدی، خیلی اصرار دارن که پس‌انداز کنم و دست از ولخرجی بکشم :)
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ دی ۹۸ , ۱۳:۵۲

حالا هر چقدرشو که صلاح میدونی از مواعظ ما گوش بده

پاسخ :

فکر کنم همون قسمت دوم رو گوش بدم خوبه =)
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ دی ۹۸ , ۱۴:۰۴

:)

پا ییز
۰۲ دی ۹۸ , ۱۴:۱۴

لابد پسرعموهه خودشم بیسواد بوده 

البته یک چیزایی آدم میشنوه سرش سوت می کشه 

دخاره ازدواج کرده چند سال تو عقد بوده رسیده به دیپلم 

از روستا بوده دبیرستان اونده شهر 

بعد برگشته به شوهرش گفته تو خوبی و هیچ مشکلی نداری اما من فعلا کیخوام مجرد باشم! 

فکر کن 

گفته الان شوهر نمیخوام میخوام مجردی کنم!! 

جدی جدی داره از شوهره جدا میشه! 

پاسخ :

آره خب، یکی از خطرات ازدواج بچه‌ها همینه، بعدا می‌بینن بچگی نکردن، ممکنه بزنن زیر همه چی.

می‌خواستم شوهرشو بپرسما، ولی تا همین‌جاشم فضولی کرده بودم :))
دُردانه ⠀
۰۵ دی ۹۸ , ۱۲:۱۹

دقت کرده بودی این هزارمین پستته؟

پاسخ :

آره، حیفش کردم، نه؟ :)
هیچ چیزی به ذهنم نمی‌رسید که بنویسم و نمی‌خواستمم هزارمین، در مورد بیماری و ناراحتی باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan