مونولوگ

‌‌

کدام بخش طبیعت را بیشتر دوست می‌دارید؟ بیااابان :)

به مامان و آقای میگم "کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست!" حتی یه سؤال نمیپرسن که چراااااا؟؟؟ حتی مشکوک هم نمیشن؟D; بعد مجبورم خودم توضیح بدم که "بابا طبیعت خونم اومده پایین! بریم یه وری..."

حالا مثلا چون من اصرار کردم، رفتیم یه وری! مثلا...


... من و هدهد ...

  • نظرات [ ۶ ]
عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
۱۴ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۱
:)

پاسخ :

؟
دچــ ــــار
۱۴ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۷
بفهمن چاوشی گوش میدید حتما یه فکر براتون میکنن :))

پاسخ :

فکر کردن دیگه که بردنم دشت و دمن!
دایی ‌‌جان
۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۲۵
شما به بخشی از nature علاقه دارید که روز به روز در حال گسترشه:)
یهو یاد کویر شریعتی فتادم ...

پاسخ :

بله متأسفانه. البته خوشبختانه علاقه‌ی صرف باعث بیابان‌زایی نمیشه :)
اتفاقا با کویر به کویر علاقه‌مند شدم!
دچــ ــــار
۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۵۶
طبیعت هم همش خوبه
دشت و آب و کوه و بیابان و نسیمش ...

پاسخ :

اوّل کویر، سپس کوه! سپس نسیم در کویر و کوه!
Orki De
۱۴ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۸
چه عکس خوشگلی :)

پاسخ :

واقعا؟ ممنون :)
بنظر خودمم خوشگله. فقط چون نزدیک غروب بوده دراااااز افتادیم D:
Orki De
۱۶ اسفند ۹۵ , ۱۳:۲۵
آره به نظرم باید پایین عکس رو کات می کردی که بیشتر نمای بالای و قلبتون باشه و یه کوچولو از ادامه ی سایه ها :)

پاسخ :

آره اگه اینکار رو میکردم، کمتر دراااازی سایه به چشم میومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan