مونولوگ

‌‌

دل تاب تنهایی ندارد/باور نکن تنهاییت را!

مادر بنده دشمنی دیرین دیرین با موبایل بخصوص از نوع هوشمند دارن. دلیلشون هم اینه که این ماسماسک مردم رو از کار و زندگی میندازه و از راه به‌درشون میکنه. تقریبا درست فک میکنن، اما بالاخره الان نمیشه بدون این تکنولوژی زندگی کرد. کما اینکه خودشون هم گوشی هوشمند دارن و هم کاملا به اینترنت وابسته‌ان. البته وب‌گردی و اینا تو قاموسشون نیست، ولی تماس رایگان اینترنتی هر کسی رو وسوسه میکنه. حالا ما چون یه نسل مؤخرتریم، طبیعتا استفاده‌مون از نت و موبایل بیشتره. ولی ایشون زیر بار این منطق نمیرن.
حالا این رو داشته باشین تا یه وجهه‌ی دیگه از این دشمنی رو بگم. ایشون ده‌ها برابر موبایل با "هندزفری" مخالفن! معتقدن هندزفری با ورود مداوم اصوات به مغز آدم، کم‌کم اونو دیوونه میکنه. یه داستانی هم از یه بنده‌خدایی شنیدن مبنی بر همین دیوانه و تیمارستانی شدن یه جوون با هندزفری؛ و اینه که من هرچقد سعی میکنم یه هندزفری رو برای خودم حفظ کنم، بعد از چند روز غیب میشه!! در واقع شمار هندزفری‌هایی که تا حالا داشتم از دستم در رفته! البته همه‌شون رو مامان جان اجی‌مجی نکردن، ولی خوب نفرین که کردن (هندزفری‌ها رو) و "از یو نو" دعای مادرا ردخور نداره :) حالا تنها کاری که میتونم بکنم اینه که امیدوار باشم کسی واسشون قصه‌ی "انتقال جنون گاوی به وسیله‌ی موبایل" رو تعریف نکنه!

+ پست به افتخار پس گرفتن یک عدد هندزفری آش‌ولاش از مادریه که تهدید کرده دفعه‌ی بعد قیچی‌قیچی‌اش میکنه :)
+ عنوان: ذرات جنون که هم‌اکنون به وسیله‌ی هندزفری داره وارد مغز بنده میشه :):):)
  • نظرات [ ۱۰ ]
هم میهن÷
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۱۶

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

تقویم سررسید 96
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۱۹
کارت ویزیت - تراکت - لیوان کاغذی - لباس کار و ...
آرتمیس عزیز
فرصتی استثنایی برای انجام کار های تبلیغاتی شما. لطفا از وبسایت ما دیدن کنید: www.partcalendar.comاینم شماره تماسمون:
02188756411
متـ ـین
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۲۲
خخخخخخ! ظاهرا مادرا همه همین جورین! تو خونه ما ولی کنترل مادر خیلی بیشتره! در  حدی که با دیدن هندزفری در گوش باید هر نوع تنبیهی از چپ چپ نگاه کردن گرفته تا قطع شدن مواجیب و حتی شام و نهار رو به جون بخریم!

پاسخ :

پس این قضیه بین مادرا اپیدمی شده!
دچــ ــــار
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۲۶
جالبه شما هم مخالف موبایلید هم موافقش؟! :)

پاسخ :

من موافقم که خیلی وقتمون رو هدر میده، ولی پذیرفتم که فعلا حذفش ممکن نیست!
دچــ ــــار
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۴۵
این فعلا پذیرفتن که خیلیا بکار میبرن
خیلی برام جالبه بدونم دقیقا یعنی چی؟ :)
 یعنی فعلا تا کی؟
فعلا یعنی موقتا آیا؟ 

پاسخ :

میخواستم تو کامنت قبلی توضیح بدم، دیدم روده‌درازی میشه.
منظورم تا وقتیه که براش جایگزین پیدا بشه، در سطح جهانی. شک ندارم پیدا میشه ولی زمانش رو نمیتونم حدس بزنم.
دچــ ــــار
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۱:۵۲
جایگزین برای تکنولوژی! یا گوشی؟ میشه بیشتر توضیح بدین این تصورتون رو؟

پاسخ :

الان که منظورم گوشی بود. ولی تکنولوژی (به معنایی که الان وجود داره) هم بالاخره تاریخ مصرفش سرمیاد. یه زمانی بعدها، شاید نسل چهارم پنجم ما، تو کتاباشون (معلوم نیست جنس کتاباشون چیه اون‌موقع!) خواهند خوند که اجدادشون از چه چیزا استفاده میکردن! عمر گوشی و تلفن و اینا زودتر از این‌ها سر میاد البته.
این تصور من نیست، یه پدیده‌ی طبیعیه که اتفاق خواهد افتاد و قطعا همه بهش فک کردن تا حالا.
بانو. میم
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۲
الهی بگردمممممم 
چقدر نگراااانه

پاسخ :

خیییییلی! :))))
Al i.
۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۳:۱۹
البته هندزفری مانع مزاحمت صوتی برای دیگرانه اما شما
اگر میتونید بهتره با صدای کم و کمتر ازش استفاده کنید.
ممکنه با فشار صدا یا مواد زرد به پرده گوش آسیب بزنه.

مادر من که میگه این خونه اینترنت نداشته باشه علی دیوانه میشه!
راست هم میگه مثل بازی کامپیوتری آدمو مشغول میکنه و بی خیال!
آخه آبجی، من شش ساله از خدمت اومده بالای شش جا کار کردم
و تا الان شش ماه سابقه بیمه دارم و همین الان دفترچه بیمه ندارم!

به پیر به پیغمبر هر روز تقریبا در کنار قدم زدن یا پرسه توی نت گشتم
رو در و دیوار و تابلو اعلانات و سایت های شیپور و دیوار و پرداد و ایران
و ای استخدام و غیره که یادم نیست و ارسال میشه توی ایمیلم... .
توی تلگرام دائم نگاه می کنم اما اکثرا آگهی ها مال کاریابی هاست!
و کاریابی ها چون خصوصی اند بابت ارسال معرفی نامه به پیمانکاران
هم سفته یا چک از 400 هزار تا یک میلیون گرو میگیرن و هم 60000
وجه نقد بابت پیدا کردن کار و این برای من گرون تموم میشه و از فکر
این مسائل دیوانه میشم و وقتی میام اینترنت با چند نفر حرف میزنم،
مشورت می کنم یا دردو دل و در کنارش چهار تا پست طنز یا آموزنده
می بینم از فکرش در میام یا فکرم کمتر مشغول بیکاری ام میشه و یا
خودمو کنترل می کنم و روی مخ پدرم نمیرم و دائما جلوی چشمشون
نمیرم :)
البته بهترین کاری که می کنم اینه که با فامیل ها که در شهر دیگری
هستند از طریق تلگرام و ایمل در ارتباطم.وگرنه بقیه اش سرگرمیه.:)


پاسخ :

اتفاقا من کم از هندزفری استفاده میکنم.
تو وبلاگتون نوشتین قراره دانشگاه، ادبیات قبول بشین، فک کردم کنکوری هستین!!!
بله متأسفانه الان کار مشکل خیلی از جوون‌هاست... امیدوار باشین، خدا کمکتون میکنه.
Al i.
۲۰ بهمن ۹۵ , ۱۹:۵۷
بله دیگه کار جور نشه یا دانشگاه دولتی قبول بشم میرم یا نهایتا پیام نور.
آخه من ورودی 92 یک بار ادبیات دولتی قبول شدم و رفتم و انصراف دادم.
کاری جور شد چند ماه رفتم و چون کلاسا اجباری بود نشد، انصراف دادم. 

پاسخ :

خوبه هدفتون معلومه. ادبیات میخواین به هر طریقی!
ان‌شاالله موفق باشین.
علی احمدی
۲۰ بهمن ۹۵ , ۲۱:۳۰
ممنون سلامت باشید.همچنین.ببخشید زیاد حرف زدم.
از یه جا حرفام شروع میشه مگه تموم میشه... ! :-)))
خدا رو شکر یه سفر در پیش دارم مدتی نیستم راحتید
هم شما و هم مدیرهای وبلاگ های محبوبم.خدانگهدار

پاسخ :

"ببخشید" ؟ چیزی واسه بخشیدن نیست :)
سفر بخیر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan