مونولوگ

‌‌

نتایج پویش موثرترین وبلاگ‌ها


سلام
این‌ها نتایج پویش موثرترین وبلاگ‌هاست که اسفند نود و هفت بین اهالی محترم بلاگ دات آی آر برگزار شد. اما در بین نتایج از سایر سرویس‌های وبلاگ‌نویسی هم وجود دارند.
در مجموع ۲۹ نفر تو این پویش شرکت کردن و به ۱۵۱ وبلاگ رای دادن.
این ۱۵۱ وبلاگ در هشت رتبه به شرح زیر نسبت به هم قرار گرفتن. شماره‌های داخل پرانتز، تعداد آرای هر گروهه.

* فارغ از تعداد آرای هر وبلاگ، می‌تونید وبلاگ‌های پرمحتوا و خوبی بین این عزیزان پیدا کنید، وبلاگ‌هایی که ممکنه به خاطر ناشناخته بودن فقط یک رای آورده باشن.
* سعی کردم رنگ لینک‌ها رو عوض کنم و چینششون رو مرتب، ولی نتونستم. اگه چشمتون اذیت شد به بزرگواری خودتون ببخشید.
* بعضی دوستان مایل نبودن که لینک بشن.



در مباحث دینی، فلسفی، اخلاقی و... مطالب عمیقی می‌نویسن که باعث تحریک قوه‌ی تفکر میشه. مطالبی که با خوندن تموم نمیشن و باید بهشون فکر کرد و وقت گذاشت تا نتیجه‌ای بده. عموما ذیل هر پست بحث‌های خوبی شکل می‌گیره که خوندنش خالی از لطف نیست.


آرامش، وجه مشترک توصیفاتیه که از این وبلاگ شده. این آرامش به خوبی به خواننده منتقل میشه و برای دریافت و پذیرش مطلب، بسترسازی می‌کنه. همچنین، نگاه ایشون به دنیا و مافیها، اتفاقات و روزمرگیها، از سطح فراتر میره و معمولا از ساده‌ترین و بدیهی‌ترین چیزها، نکته در میارن.


یه وبلاگ پرتردد که تقریبا از هر قشری می‌تونید توش کسیو پیدا کنید. خود وبلاگ موضوع مشخصی نداره و همونطور که از اسمش پیداست فیش‌های کوتاه یک بلاگر موقع مطالعات متنوعشه. تعامل و سعه‌ی صدر نویسنده با مخاطبای مختلف، از سوی خواننده‌ها تحسین‌شده و باعث ایجاد فضای مناسبی برای بحث بین خواننده‌ها میشه.


(۷)
یک مادر بلاگر که هم از مادرانگی‌ها و روزمرگی‌هاش می‌نویسه و هم از عقاید و نظراتش. روون و ساده و خوندنی، منطقی و مستدل، موجز و مختصر می‌نویسه. با وجود دغدغه‌های مادری و همسری، خودش رو هم فراموش نکرده و برای دوری از رکود تلاش می‌کنه.

یک خانم دکتر انقلابیِ بسیجیِ پرانرژی، که خستگی رو خسته کرده :)) بسیار دغدغه‌مند، دارای معلومات بالای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با تحلیل‌های خوب.

یک شخص دغدغه‌مند، یک پدر و همسر خوب، که به شکلی شکیل و ادبی، دغدغه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خودش رو فریاد می‌زنه.



(۴)
وبلاگ خوب و بی‌شیله‌پیله‌ای که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کنه.

خانم متاهل دغدغه‌مندی که تعامل خیلی خوبی با خواننده داره، مطالب ساده و روونی می‌نویسه و تمام نظرات رو جدی می‌گیره و با دقت و توجه جواب میده.

کم‌نویسِ مفیدنویس. خانم متاهلی که از مشکلات زندگی خانم‌ها می‌نویسه و سعی می‌کنه راهکارهای عملی مفید ارائه بده. اثرگذاری خوبی روی مخاطب داره و باعث تغییر زاویه‌ی دید و ارتقای کیفی زندگی هم در مخاطب شده.

نویسنده و مستندساز آرمان‌گرای انقلابی که خیلی هنرمندانه و خلاقانه در این زمینه‌ها وارد شده.

طلبه‌ی بسیجی دهه هفتادی که دغدغه‌منده و ذهنی شفاف داره و یادداشت‌هاش صادقانه و قابل تأمله.

یک همسر و مادر که معصومیت و اخلاص در نوشته‌هاش موج می‌زنه. هم قلمش خواندنیه، هم مطالبش.



(۳)



(۲)
                روزنوشت‌های دکتر                              فراز و نشیب زندگی طلبگی
اتاقی برای دو نفر                              شب‌های روشن
تو فقط لیلی باش                              به دنبال حقیقت
 در آن نیامده ایام                              اقیانوس سیاه  
 آقای سر به هوا                              صحبت جانانه
خانه‌ی موقتی                              حضرت آب 
فرهنگ پرواز                              طفل کبیر 
   دیلی‌می                              هومورو
  کاکتوس                              کوچش
  شباهنگ                              صالحه
    حلزون                              نای دل
     تالیفیه                              یک مرد
     آرنور                              پلاکت




   (۱)
روزهای رنگی ارکیده                    هنوز                    حقیقت روشن
تفکرات یک آرمان                    دزیره                    آقای ظرافتی
خانواده‌ی پایدار                    ثقلین                    آفتاب هشتم
رادیو خرت و پرت                    سره                    میانه‌ی میدان
کلبه‌ی مجازی من                   یک آشنا                     سوته‌دلان   
  شهر زیتونی من                     قدح                    سرباز عقل  
دچار باید بود                     لب‌هات                    کج‌نویس
دنیای کامپیوتر                     کوچ                    دستان خالی
   حریری به رنگ آبان                    وادی                    دکتر رضا صادقی
      جوب در آسمان                    زلال                    تراکم اندیشه‌ها
     فرهنگ شکیبایی                      چفت                    دقیقه‌های خیالی
    انی مهاجر الی ربی                    پیله‌در                    کوچک‌های بزرگ
برای خاطر آیه‌ها                    هنرنامه                    زنگ فارسی
دختری از نسل حوا                     لوموت                    اجتماعی‌نویس
  حریم خصوصی                    اقلیما                    هیولای درون
    حسینیه‌ی دل                    نرگس سبز                    تب‌نوشت‌ها
     معرفت النفس                    بانوچه                    مکتب انقلاب
     کشکولک من                    تلاجن                    گوهرنویس
       لانه زنبوری                    پنجره                    و نراه قریبا
       تنها دویدن                    حبذا                    افکار معلق
      استفاضه                    سجل                    روز از نو
  تنفس صبح                      مینیس                    من ساده
     آقای مربع                    سوداد                    لاجوردی
       دیر و دور                    الدین                    حسابرسی
        از نسل او                 مونولوگ                  هادی هدی
       واقعیت سوسک‌زده                    قطره                    دختر لبخند خداست
       آهستان                    محجبه                    لافکادیو
          رهانامه                    فائزون                    زهرا اچ‌بی
    مثل دال                    تاسیان                    گمشده
    بلوچ الف                    آسمانم                    ویروس
  اعتراف‌های من                    یاقوت                     فطرت الهی
    خیال تنیده                    کویر                        کریمانه

پلڪــــ شیشـہ اے
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۰۱
:) 
ممنون از این که زحمت کشیدید. 
خدا خیرتون بده

پاسخ :

آره خیلی زحمت کشیدم :))

+ ولی انصافا کار پرزحمتی نبود، ان‌شاءالله که به درد بخوره.
**هِلِناز **
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۱۷
قشنگ جای خالی من ب چشم میخوره 

پاسخ :

آآآآآره :))
اصن حقته که هی میری میای :)))
می‌خوای بنویسمت کنار علی رسولان؟ :) جناب دچار اسمتو گفته بودا!
س _ پور اسد
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۳۷
سلام و خداقوت ... 
ماشاءالله به این همت و صرف وقت 
ن ش
پویشهای لوس :)

پاسخ :

سلام و تشکر

اصلا شما یک پویش راه بندازید که لوس نباشه، ما میایم حمایت می‌کنیم :)
واران ..
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۴۷
قشنگ میشه فهمید که خیلییییی وقت گذاشتی برای این پست !:)))
آفرین 
نه واقعا آفرین :))
یه تندیس اینجا هست ولی نمیدونم بهت بدمش یا نه ؟!
البته ترسم بخاطر  عنوانشه که میترسم  بهت بگم یا نه ؟!:))




سلام 
این یک دو سه چهار ها چیه ؟
شماره ها ؟!

پاسخ :

مرسی تشکر سپاس :)
واسه چی می‌ترسی؟ چیکار به عنوان داره؟ تندیسمو بده بیاد :)

و علیکم السلام و رحمة الله و برکاته
نوشتم دیگه، اونا تعداد آرای هر گروهه.
پا ییز
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۵۲
پدر و همسر خوب بودن رو از کجا فهمیدی؟ 

پاسخ :

رفتم یه مدت تو خونه‌شون زندگی کردم :))))

عزیزم من وبلاگ ایشون رو نمی‌خونم، از رو نظرات بقیه این توصیفاتو نوشتم :)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۵۳
خسته نباشید ...
خیلی زحمت کشیدید که برای همه وب ها لینک زدید :)
خدا قوت :)

پاسخ :

سلامت باشید، متشکرم :)

البته قبل از من دو تا وبلاگ دیگه هم این کارو کردن، من از همه تنبل‌تر بودم اینقد طول کشید :)
پیـــچـ ـک
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۵۴
سلام
واقعا فکر نمیکردم وبلاگم رای بیاره...
چه قدر خطرناک! عملکرد من و حرفام توی مجازی روی حداقل چهار نفر تاثیر میذاره...
ترسیدم از وقتی این پویش راه افتاد....

پاسخ :

سلام
ای بابا! به تعداد رای نیست که. مثلا من به شما رای ندادم، ولی در باب وظایف و حقوق زن، موثر بودین برام :)
شما چهار ببین، چهارصد بخون :)
س _ پور اسد
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۱۰
یادمه دفعهء پیش از این اصطلاح کلی لبخند زدید(خندیدیددددددددد:)))
وفقکم و ...

پاسخ :

البته من یادمه که اون دفعه هم گفتید چالش‌های لوس :) ولی واکنش خودمو یادم نیست :)
کلی لبخند = خندههههههه
یه بنده خدایی می‌گفت، وبلاگ این چالش‌ها رو نداشت، یکنواخت و کسل‌کننده می‌شد :)
پیـــچـ ـک
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۱۱
بدتر کردی که...
یعنی تازه روی یه سری ها هم تاثیر میذارم ولی رای ندادن...
من نگران تاثیری هستم که روی دیگران میذارم...

پاسخ :

😑😑😑 خب منم می‌خواستم بدتر کنم دیگه! دقیقا همینو گفتم که شما رای‌ها رو نشمرین! بیشتررررر از ایناااااا باید مواظب باشین 😆😆😆
من هیچوقت الکی خیالتونو راحت نمی‌کنم :)))
آشنای بی نشان
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۵۳
ممنون بابت زحمتی که کشیدید و وقتی که گذاشتید

پاسخ :

خواهش می‌کنم، ممنون از شما بابت همکاری.
فاطمه سادات داوری
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۸:۳۴
همه وبلاگ ها عالی هستند

پاسخ :

اجازه بدین باهاتون مخالف باشم :)
Daisy ‌‌‌‌
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۴۳
توصیفات رو دوست داشتم 👌

خدا قوت به شما و بلاگرهای موثر 🙏

پاسخ :

:)

متشکرم عزیزم :)
ار کیده
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۲
ممنون گلی جان
یه پست دیگه ام خوندم از آمار، این پست دلچسب تر بود :)

پاسخ :

ممنون از شما بلاگر برتر :))
وبلاگت اولین اسم تو آمارگیری بود :)
پا ییز
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۰۱
آفرین دقیقا! اون جمله رو کاش بولد می نوشتی که فقط در صورتی که با طرف زندگی کنن میشه بفهمن که پدر و همسر خوبی بوده یا نه 
و یا خود همسر و فرزند بیان بگن‌ :) 

پاسخ :

خب اگه اینطوری باشه، بقیه‌ی صفات رو هم ما مطمئن نیستیم :)
نحن نحکم بالظاهر!!!! (خوارج شدم رفت :])
مرتضا دِ
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۳۹
هم مدل گزارش نتایج به همراه معرفی وبلاگا خوب بود.
هم خوب نظرات تشریحی شرکت کننده ها رو خلاصه کرده بودی
هم کار قشنگی کردی که کلیه ی وب های موثر از نظر کاربران رو آوردی.

موندم دلفین بدم یا ندم حتا! :)

+ پیشنهاد| یه آمار این شکلی هم از وب ها که از نظر کاربران موثر بودن بگیرید که آخرین بار کی بروز شدن؟ و چند در صد از این وب ها یک ماهه بروز نشدن یا یک فصل یا یک سال و ... (نتیجه اخلاقی هم داره این بررسی: مسئولیت پذیری/می فهمیم که حیفه اگه وبمون برای برخی موثره حذف وب کنیم و غیره )

پاسخ :

اینجا من کسی‌ام که دلفین میده و شما کسی هستین که باید تلاش کنه برای گرفتنش :)

قطعا من این پیشنهاد رو رد می‌کنم! علاوه بر اینکه زمان‌بره، نتیجه‌ی خاصی هم نخواهد داشت. اونایی که رفتن برنمی‌گردن، اینایی هم که نرفتن اگه بخوان برن این چیزا نگهشون نمی‌داره :)
ار کیده
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۰۸
البته اسم وبلاگ من روزهای رنگی ارکیده است. ایشون رو نمیشناسم :))

پاسخ :

عههههه! من تا همین الان نمی‌دونستم :))
درستش می‌کنم :)
مرتضا دِ
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۲۴
وای بر ردکنندگان!

پاسخ :

ویل للمرددین!!! Or رافضین؟! 🤔
رئوف ..
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۳۱
کار شما دست مریزاد دارد.
احسنت به خودتون و به کارِ خوش سلیقه ای که انجام دادید.
کار پر زحمتی رو به ثمر رسوندید. هرچند که الرقیم شایستگی این لطف را نداشت.

باز هم سپاس از شما.

پاسخ :

خیلی متشکرم ازتون :)
شما و سایر دوستان کل سال زحمت کشیدین و محتوا تولید کردین، ما یک روز نشستیم اسامی رو لیست کردیم. دست‌مریزاد برای شما و باقی دوستانه.
^_^ khakestari
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۵۷
خیلی خوب دسته بندی کردی
مرسی که وقت گذاشتی 
ماچ بهت 😘

پاسخ :

نمیشه بجای ماچ یه چیز دیگه بهم بدی؟ مثلا (لیست خریدش را بالا و پایین می‌کند) اون مانتوهه که آف خورده؟
^_^ khakestari
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۵
:)))
من فعلا اندازه یک صندوقچه پارچه دارم
میتونم برات پست کنم 
خودت زحمتِ پروسه تبدیل به مانتو رو طی کنی

پاسخ :

:/ منم اییییییی(                                                           )نننننننقدر پارچه دارم. ولی کی بره این همه راهو؟ :)
پا ییز
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۶
بله خوب چیزی که در فضای مجازی نشه بررسی کرد و فقط بشه ادعا کرد رو نمیشه وصف کرد و امتیاز داد 
چیزای دیگه رو میشه 
مثلا اگه بگن پاییز زیاد عصبانی میشه حق دارن چون جلوه شو تو وبلاگم دیدن 


تو فقط لیلی باش چه کم رای آورده! میگم که تو اون یکی وبلاگ هم گفتم اینها آمار قابل استنادی اصصصصصصلا نیستن 

پاسخ :

مثلا یکی از رفتارش با خانمش یا بچه‌ش بنویسه، این جلوه‌ی پدری و همسریش نمیشه؟

خب ما که همه داریم میگیم به تعداد آرا نگاه نکنین! نکنین! نکنین!
پا ییز
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۴۸
نچ نمیشه چون روایتیه که اون طرف رو نداریم :) 

پاسخ :

ببین نمی‌خوام بحث کنم، چون می‌دونم قانع نمیشی :)
در کل قبول دارم که شناخت مجازی کامل نیست، اما باید به تمام جنبه‌ها تسری بدیش، نه فقط به اون جنبه‌ای که خودت روش حساسی.
.: مهتاب :.
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۴۸
سپاس:) خیلی خوب شده:))

پاسخ :

سپاس از شما :)
محمد رضا
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۲۵
خیلی از رای ها به خاطر لینک ندادن به وبلاگ شروع کننده دیده نشدن
برای دفعه بعدی یه هشتگ در نظر بگیرید تا با سرچ گوگل همه دیده بشن


باتشکر از زحماتتون

پاسخ :

خب به نظرم پویش‌ها و چالش‌های وبلاگی نیازی به هشتگ ندارن. محیط وبلاگ اونقدر وسیع نیست که نیاز باشه از گوگل کمک بگیریم. کسی که وارد پویش شده، حتما از مبدا پویش هم مطلع بوده. اینکه لینک نداده شاید نمی‌خواسته پستش تو آمار لحاظ بشه.

متشکر از شما :)
** رها **
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۳۳
چقدر خوب شده... ممنون بابت وقتی که گذاشتین.

کار ما رو خیلی راحت تر کردین:)

پاسخ :

خواهش می‌کنم :)
امیدوارم مفید واقع بشه :)
محمد رضا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۰۷
یکی چالش دیده و انجام داده و بقیه دعوت کرده
نفرات بعد به جای لینک دادن به وبلاگ شروع کننده به وبلاگ دومی لینک دادن و خیلی ها هم ندادن

پاسخ :

قوانین پویش واضح بوده.
حالا خیلی هم مسئله‌ی بغرنجی نیست، شما اون وبلاگایی که می‌شناسید که بدون لینک دادن شرکت کردن معرفی کنین، من تو آمار لحاظ می‌کنم :)
محمد رضا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۲۰
داشتم مینوشتم لینکشون ولی پشیمون شدم

پاسخ :

چرا خب؟ من خودم خیلی مایلم که نتایج به واقعیت نزدیک‌تر باشه. فقط شما یه‌کم زحمتتون میشه بابت لینک دادن.
اقلیما ...
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۲۰
ای جانم مهتاب بوده که⁦^_^⁩

الان دیدم تاریخی که پستش رو منتشر کرده واسه روزایی که پدربزرگم فوت کرده بود و من یه مدت نیومدم وب،برا همین ندیده بودم
همینجا واسه این همه محبتش ازش تشکر میکنم و میگم خاله عاشقتههه⁦^_^⁩😘

پاسخ :

خدابیامرزه پدربزرگتونو.

مهتاب خانم اینجا فک نکنم بیان :)
واقعیت سوسک زده
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۴۰
سلام خیلی دوست دارم بدونم اون یه نفری که من و معرفی کرده چه کسی هست :)
چون به نظر خودم وبلاگم کلا شخصیه ، در هرصورت لطف کردن 

پاسخ :

سلام :)
خانم پلک شیشه‌ای
واقعیت سوسک زده
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۰۶
علیک سلام 
ممنون :)

پاسخ :

نه دیگه، اول شما سلام کردین، من علیک کردم!
خواهش می‌کنم :)
ن. .ا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۱۶
سلام
وظیفه خودم میدونم از شما تشکر کنم...
میدونم این مدل آمار گیری زمان بره... و خیلی از شما وقت گرفته...
ان شا الله این پویش هر سال تکرار بشه و هر سال توسط وبلاگی متفاوت...

برام جالب بود که کلا 8 رتبه داشته این پویش...
آخه به نیت امام رضا شروع کرده بودم و خودم هم به همین خاطر 8 وبلاگ رو معرفی کردم...

پاسخ :

سلام
خواهش می‌کنم.

بله، جالب شده :)
یک مرد!
۰۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۰۶
آقا شما که میدونی کی به کی رای داده، کیا به ما رای دادن حالا!؟

بریم ازشون تشکر کنیم
لوسی می
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۴۷
احسنت واقعا.
بسیار کارت درسته.
ذهن منسجم و بهتره بگم چارچوب ذهنی خوبی برای تدوین این آمار داشتی. دستت درد نکنه. خوشمان آمد. مخصوصا از جمله‌ی اول توصیف بیمارستان دریایی ^_^

پاسخ :

خواهش می‌کنم، متشکرم :)
منم از اون جمله خوشم اومد. دو سه تا جمله رو بدون تغییر آوردم تو توصیفات. یکیش همین بود که قشنگ زده بود تو خال :)
لوسی می
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۲۱
من همیشه قشنگ میزنم تو خال :دی

پاسخ :

نه دیگه، در مورد اون چهار پنج نفر دیگه، عینا جملات شما رو نیاوردم =)))
لوسی می
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۵
برای اینکه واسه بقیه همه‌مون زده بودیم تو خال و نتیجه نهایی ملغمه‌ای از همه شد :) عبارات من تو همه‌ش هست. ^_^
ولی اینو فقط و فقط من زدم تو خال :دی
بقیه هم میتونن گاهی برای وسط خال زدن همراهیم کنن :)

پاسخ :

😂😂😂 عبارات بقیه هم تو همه‌شون هست :)) اگه نبود باید در امانت‌داری من شک می‌کردین :)
تازه من میگم زدین تو خال، از کجا که واقعا زده باشین تو خال؟ 😂😂😂

+ قشششنگ آدمو تحریک می‌کنین جواب بده ها 😂😂😂
لوسی می
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۵۳
بقیه هم میتونن تو زدن به خال همراهی کنن. اینو که قبلا گفته بودم😊
نظر بقیه که مهم نیست، مهم اینه که اطمینان خودم اینه که همیشه میزنم تو خال و کسانی که قبولشون دارم تایید میکنند😎😎😎


+من تحریک نمیکنم این حس درونی خودته و خودتم نمیدونی سر چی بحث میکنی 😉 باز من میدونم سر تو خال زدن خودم دارم بحث میکنم 😂 که میدونی که خیلی هم مهمه 😂😂😂

پاسخ :

بله بله خیییلی مهمه :)
لوسی می
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۱۸
😂😂🤣🤣

دمت گرم واقعا. باهات خوش میگذره😊

پاسخ :

چطور؟ :)
دُردانه ‌‌
۳۱ خرداد ۰۲ , ۰۹:۰۹

اتفاقی از یه وبلاگ دیگه رسیدم به این پستت. با کلیک روی هر کدوم از لینکا دلم گرفت. اکثراً یا حذف شده بودن یا تعطیل. یه سریاشونم فراموش کرده بودم در حالی که یه زمانی ارتباط صمیمی داشتیم باهم.

پاسخ :

آره دل آدم می‌گیره. ولی اونا زندگیشون همون‌طور و شاید هم پرشورتر از اونطور! در جریانه. اینجا شده یه محل خیلی حاشیه‌ای برای زندگیشون و اون بیرون شده اصل‌تر از قبل. و اینکه من مطمئنم بیشترشون فراموشش نمی‌کنن، ولی دیگه برهم‌نمی‌گردن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan