مونولوگ

‌‌

زرد لیمویی + عشق

 

دیروز وارد ایستگاه مترو که شدم، یه حاج آقایی رو دیدم که حس کردم یه‌کم متفاوته. بعد از لحظاتی مغزم آنالیز کرد که ای بابا، ایشون کمپلت لیمویی پوشیده! فک کنم بجز عمامه، همه چیزش لیمویی بود. هم پوشش ایشون جالب بود و هم اینکه من اولش نفهمیدم :)) من حتی در مورد جیم‌جیم هم خیلی دیر متوجه تغییرات ظاهریش میشم. یه بار ابروها و کمی از موهاشو رنگ کرده بود، تا نگفت نفهمیدم. بار اولی هم که بیرون همو دیدیم و نه قبلش و نه بعدش قرار نبود بریم کلینیک و اون شال پوشیده بود بجای مقنعه‌ی همیشگیش که تفاوت بسیار فاحشیه، باز هم خیلی دیر متوجه شدم که تغییری که کرده مال شالشه =)) نمی‌دونم، فک کنم مدارهای این قسمت مغزم سوخته. متوجه تغییرات خونه زندگی مردم که دیگه اصلا نمیشم. نمیگم ظاهر اصلا برام مهم نیست، اتفاقا منم مثل بقیه از روی ظاهر یه برداشت کلی و اولیه از آدم‌ها و فضاها تو ذهنم نقش می‌بنده، اما خب جزئی توجهی به کسی یا چیزی نمی‌کنم.

 


 

کلمه‌ی پیشنهادی: عشق

قبلا توی این پست درباره‌ی عشق نوشته بودم. هنوز هم نمی‌دونم واقعا عشق چیه. البته دیگه در مورد نظر قبلیم هم نظری ندارم.

 

  • نظرات [ ۳ ]
دُردانه ‌‌
۱۶ فروردين ۰۲ , ۱۴:۰۵

منم مثل توام. دوستم بینیشو عمل کرده بود، نفهمیده بودم من :)) بعدش که گفت دقت کردم دیدم آره کوچیک شده.

پاسخ :

آره من عمل بینی رو که اصلا نمی‌فهمم. یعنی کلا انواع اعمال جراحی زیبایی رو متوجه نمیشم. خوبه کسی واسه من عمل جراحی کنه، بعد من کلا نفهمم 🤣
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۶ فروردين ۰۲ , ۱۸:۴۱

سلام عزیزم. بوس.

خداقوت

چه ویژگی باحالیه. من از بس ریز نگرم توی افکار و احساساتم هم اثر می‌ذاره. خیلی رو مخه. کلی نگر بودن هم عالمیه.

پاسخ :

سلام :)
ممنونم، همچنین

هر کدوم مزایا و معایبی دارن. احتمالا برای هر کی همونی که هست بهتره :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۶ فروردين ۰۲ , ۲۳:۰۷

اوهوم راست میگی. آدما با تفاوتهاشون قشنگن

پاسخ :

بعله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan