مونولوگ

‌‌

بازپرس! به روایت آزمون

تو قسمت تصاویر گوگل، "کارتونی منطقی" رو سرچ کردم و با تصویر زیر مواجه شدم:

ISTJ

یک آرتمیسِ ISTJ هستم :)

پیشنهاد می‌کنم، آزمون MBTI رو بدین. خیلی واقعی‌تر از طالع‌بینی شخصیتتون رو تحلیل می‌کنه. من چند سال قبل این آزمونو دادم و واقعا جالب بود برام.
+ اگر خواستین زیر همین پست تیپ شخصیتیتون رو بگین :)
+ آرتمیس و ISTJ، هر دو تیپ شخصیتی هستن؛ محض اطلاع!
+ لینک‌ها برای خودمه، که گمشون نکنم. ولی از MBTI استفاده کنین.
+ امروز عصر قراره روانشناسِ 1، ازم یه آزمون طولانی و طاقت‌فرسا بگیره، ولی فک نکنم جرات داشته باشم نتیجه‌شو اینجا اعلام کنم :)
  • نظرات [ ۷ ]
خانم اشک
۰۹ خرداد ۹۶ , ۱۱:۵۸
الهی که نمیری😉
۱۳ صفحه اس اینکه :\

پاسخ :

بالاخره می‌میرم ولی 😂
خو چجوری شخصیتتو بگه؟ علم غیب که نداره، سوال می‌کنه، ترکیب می‌کنه، تحلیل می‌کنه، بعد میگه چی به چیه!
تبارک منصوری
۰۹ خرداد ۹۶ , ۱۸:۵۱
میفرماد رویا پرداز!
 
اینو که خودمم میدونستم یه چی بگن که ندونیم! :/

پاسخ :

خوب از نوشته‌هات کمابیش میشه حدس زد!
مثلا بگن قراره بچه‌ات چه کاره بشه خوبه؟ :)
تبارک منصوری
۰۹ خرداد ۹۶ , ۱۹:۳۱
نه مثلا ابعاد جدیدی  از خودم رو بهم نشون بده، چیزایی که درباره خودم نمیدونم! =) 

جدی سوال برام پیش اومد، آخه ما برای چی از بازگو شدن این ویژگی‌ها ذوق زده میشیم در حالیکه که خودمون ازشون خبر داریم؟ نه جدی؟ 

پاسخ :

آره راس میگی، انگار مثلا یه جادوگر داره از تو گوی جادو واسمون پیشگویی می‌کنه!
ولی من تو این تست‌ها چیزایی رو متوجه شدم که نمی‌دونستم. مثلا واقعا نمی‌دونستم درونگرام!!! با وجود اینکه قبلا بهم گفته بودن، مخالفت می‌کردم! فک می‌کردم معمولی‌ام :)
اونایی رو هم که می‌دونستم، انقد واضح واسه خودم باز نکرده بودم. مثلا حواسم نبود که انقد سنت‌گرا و قانونمندم، ولی بعد از خوندنش دقت کردم دیدم واقعا همینه.
دایی ‌‌جان
۰۹ خرداد ۹۶ , ۲۰:۴۶
در یک فرصت درون اتوبوسی انجامش دادم!
 نتیجه اش برما مهم نبود، سوالهایی که میپرسی و جواب های صادقانه خودم، به فکر فرو برد منو! 

پاسخ :

نحوه‌ی برخورد و تفسیرتون جالب بود...


@تبارک
ببین اینم یه فایده‌اش! آدم به خودش روراست جواب میده و به فکر فرو میره :) کمه بنظرت؟ معمولا ما از اخلاقای خوب و مخصوصا بدمون غافلیم!
مریم /دلژین
۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۱۶
منم دیشب کردم 
istj زد برام :))

پاسخ :

جمع بازپرسا جمعه! 😎
آرزو ﴿ッ﴾
۱۲ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۵
چند سال پیش انجام داده‌بودم و نتیجه یادم نبود! الآن دوباره انجام دادم و با خوندن نتایج یادم اومد همون بوده!  یک عدد ispf ِ هنرمندِ فعلا بی‌هنر هستم!:دی :))

پاسخ :

به‌به :) ان‌شاالله هنرتونم به منصه‌ی ظهور برسه به زودی!
الف سین
۱۲ خرداد ۹۶ , ۱۷:۰۵
منم از همینایی‌ام ک شما هستی

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan