مونولوگ

‌‌

بخاری هم روشن کردیم حتی!

 

ارغنون

این چه رازیست که باران شمال

همزمان با سفر اول ما می‌آید؟

 

نه انصافا انصاف نیست. من که نمی‌دونم، ولی این خانمه صابخونه میگه دو سه ماهه بارون نیومده. امروز هواشناسی رو چک کردم دقیقا تا روزی که قراره ما اینجا باشیم بارونه، بعد بارونا تموم میشه :| خانمه میگه پاقدمتون خوبه، ولی من میگم از بسسس ما خوش‌شانسیم :) آخه دریا نمیشه رفت :( جنگلام همه‌ش گل‌وشله :( تازه جاهای دیدنی اینجاهارم بلد نیستیم. پیشنهادای اینترنتم اعتمادی بهش نیست، میریم می‌بینیم اونی که گفته نیست. خلاصه اونجوری که دوسسست دارم پیش نمیره. ولی جنگلایی که ازشون رد شدیم خیییلی رویایی و قشنگ بودن. از وسط ابرا رد شدیم ^_^ انگار بار اوله میام شمال، چون دفعات قبلی فقط کنار دریا بودم، جنگلاشو ندیدم تا حالا. واقعا زیبا و قشنگه، خدا قشنگ‌ترش کنه :)

 

بچه‌ها، تو مسیر بین ساری تا رامسر و بعد رشت، جاهای دیدنی که می‌شناسین کجاست؟ و اینکه مسیر معمول دیگه‌ای بجز جاده‌ی ساحلی هم وجود داره؟ بیشتر دوست دارم از تو جنگل رد بشیم :) نمی‌دونم این جاده‌ی ساحلی هم جنگل منگل داره یا نه :) اگه بلدین اسم و لوکیشن یه چند تا! جنگل رو بگین. خلاصه راهنمایی‌های شما در هر موردی رو پذیراییم. بخصوص اینکه کدوم شهرها بریم، کجا خلوت‌تره، کجا بکرتره، کجا آبشاراش بیشتره، کجا قشنگ‌تره، کجا میشه تو این هوا شنا کرد :) و...

 

  • نظرات [ ۸ ]
محمدعلی ‌‌
۰۳ مرداد ۰۱ , ۲۳:۳۰

:)) واقعاً شانس شماست :))

از دیروز بارونی شده رشت. 

 

خوش بگذره :))

من زیاد بلد نیستم متاسفانه :') ولی زیباست مسیرش خیلی =))

پاسخ :

میگم دیگه، دقیقا با ورود ما شروع شده و با خروج ما تموم میشه :|

شما اطراف رشت، خود رشت، کلا گیلان، اگه جای دیدنی، ترجیحا طبیعی داره معرفی کنین لطفا :)
محمدعلی ‌‌
۰۴ مرداد ۰۱ , ۰۰:۰۱

آخه من خودم نرفتم کلاً جاهای دیدنی رو. :')

ولی اینا رو دوست دارم برم:

جاده اسالم-خلخال (سرچش کنید و عکساشو ببینین =)) )

ارتفاعات ماسال (مثلا اولسبلانکاه. اینم سرچ کنید عکس‌هاش هست.)

قلعه رودخان (ده -پونزده کیلومتری فومن.)

 

پاسخ :

همینا که گفتین خیلی خوبه، ممنونم ازتون :)
ایشالا هفته‌ی بعد از تموم شدن بارون کوله ببندین و برین :)
محمدعلی ‌‌
۰۴ مرداد ۰۱ , ۰۰:۰۳

توی خود رشت هم میدون شهرداری و بازار بزرگ + پارک محتشم و ملت

و رستوران‌هاش، شور کولی و محرم و اینا. 

همینا به ذهنم رسید :))

پاسخ :

و باز هم ممنون :)
نگین
۰۴ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۷

توی مسیرتون 

دریاچه شیاده هست تقریبا نزدیک آمله مسیرشم جنگلی و قشنگه 

یه روستایی هست به لاویج که نزدیک چمستانه و آب گرم هم داره و توی مسیرش پارک جنگلی کشپل هست که بام قشنگی داره 

دریاچه الیمالات هست که اونم تقریبا نزدیک چمستانه 

جنگل نور هم خیلی قشنگه 

دریاچه آویدر هم هست که نزدیک جنگل سیسنگانه اونم قشنگه 

همشونم مسیر آسفالت و خوبی دارن سرچ کنین هم میاره براتون 

هرجا هم رفتین، خیلی خوش بگذره :)

پاسخ :

سلام
کامنتتون خیلی خوب بود، خیلی کمک کرد :) تا الان لاویج و جنگل نور و دریاچه آویدر رو با راهنمایی شما رفتیم. اگه نمی‌گفتین مستقیم از ساری می‌رفتیم رامسر. لاویج که خیییلی خوب بود، نور هم خوب بود :)
خیلی ممنون، لطف کردین :)
مهتاب ‌‌
۰۴ مرداد ۰۱ , ۱۰:۱۹

به به به استان ما خوش اومدید :) ما که از بارون خیلی خوشحال شدیم و قابلیت دارم برات دعای خیر بکنم حتی :)

 

پارک کشپل نور، پارک جنگلی سیسنگان نزدیک نوشهر، جاده دوهزار تنکابن، جواهرده رامسر، سد خاکی سقالکسار نزدیک رشت، جنگل چشمه‌گردو نوشهر. فعلا اینا یادم میاد

پاسخ :

فعلا لطفا دعا کن بارون بند بیاد ما یک توک پا بریم تو آب و برگردیم، بعد قول میدم قبل رفتن یه جایی نقش قدممو بذارم تا سال بعد همین موقع همه‌ش بارون بیاد براتون :))))

تشکرات :) چقد جا زیاده، وقت ما هم کمه، کی ببینیم اینا همه رو :)
من ...
۰۴ مرداد ۰۱ , ۱۶:۱۷

سلام ایشالا که دیر نشده باشه

جواهرده قشنگه، معروفم هست، آبشار و درخت و سوغاتی خوراکی

رامسر یه تله‌کابین داره که از کنار دریا از توی یه پارک شروع میشه از روی شهر رد میشه میره بالای یه کوه، که کل اون کوهه پر از درخته

فوق‌العاده‌است

بعد اون بالا ویوی کل شهر و دریا و عالی اصن، یه هتل خیلی خفن هم اون بالاست که ایشالا با درآمد دلاری میتونم یه روز برم😁

 

خلاصه این بود انشای من

اگه هنوز به ساری نرسیدین یا هنوز همونجایی بگو که از دوستم که اونجاییه بپرسم اون اطراف کجا بهتره

 

پاسخ :

سلام
نه دیر نشده، دو روز پیش راه افتادیم سمت رامسر تازه رسیدیم بهش :))
جواهرده رو گذاشته‌م تو برنامه. تله‌کابین که اصلا از اهداف اصلی سفر بوده، البته امیدوارم خانواده (مامان خانم) قبول کنن سوار شیم من ناکام برنگردم :)

نه ساری رو خیلی وقته ترک نمودیم :))
... نجفی
۰۵ مرداد ۰۱ , ۰۶:۲۸

رامسر جواهر دهش خوبه.

اون ور تر بعد از رودسر، نرسیده به لنگرود سمت چپ برید اطاقور جنگلای باحال داره.اولش نگین سبزه.... بعد خرما سیسکو ووو شیطان کوه لاهیجان هم هست. ییلاقاتش برید که فوق العاده س ولی آشنا می خواد.دفعه بعد بگید خودم براتون هماهنگ کنم! ساحل هم که بماند. فومن و شفت هم جاهای دیدنی ش رو برید کلوچه هم فراموش نشود. صد قد می ارزه به کلوچه لاهیجان. کلوچه را فومن ساخت و شهرتش لاهیج برد. به سمت آستارا هم وقت کردید بره. گیلان جاهای دیدنی تر از مازندران داره ولی تبلیغات گیلانیا ضعیفتره. بیشتر مسئولین شمالی مملکت مازنی هستن. 

پاسخ :

ساحل هم که واقعا بماند، بماند برای دفعه‌ی بعد با این آب‌وهوا. یعنی این دفعه حسرت دریا به دلمون موند :))
کلوچه هم آره من لاهیجان رو شنیده بودم. اگه شد از فومن بگیریم ببینیم چطوریه.
آستارا که فک نکنم. برای گیلان هم امیدوارم وقت کم نیاریم.
خیلی ممنون از راهنمایی‌هاتون.
** دلژین **
۰۶ مرداد ۰۱ , ۰۹:۳۵

همه جا هوا عجیب شده 

تهران هم دیشب یه طوفان عجیبی شد 

پاسخ :

دلژین؟؟؟ برگشتی؟ :)
به‌به، چشم ما روشن :)
اصن قدم من زورش خیلی زیاد بوده، به تهران هم رسیده :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan