مونولوگ

‌‌

۲۶ تیر

 

از این عکسا یا بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر:

 

 

 

  • نظرات [ ۳ ]
مهتاب ‌‌
۲۶ تیر ۰۱ , ۱۴:۵۹

اسفند پارسال کرونا گرفتم ولی فقط علایم گوارشی داشت و البته کاملا هم مطمئن نیستم کرونا بوده باشه. به هرحال شیفت عصر بودم، آخر شیفت رفتم اورژانس بیمارستان خودمون و دکترش برام دارو نوشت، گفت یه سرم هم بزنی خوبه که گفتم من الان شیفتم تموم شده می‌خوام برم خونه و بیخیال. خلاصه اولین باری که می‌تونستم تو وضعیت زیر سرم از خودم عکس بگیرم رو هم پر دادم رفت و الان امتیاز این مرحله رو ندارم😁

 

شفای عاجل ان‌شاءالله ☺️🌺

پاسخ :

من ولی فک کنم یک یا دو بار دیگه هم رفته‌م زیر سرم، ولی یادم نیست عکس گرفته باشم. الان هم از کجا معلوم این من باشم زیر سرم؟ هوم؟ :))) شاید رفتم از سرم ملت عکس گرفتم اصلا =)))

مرسی، ان‌شاءالله که زودتر خوب بشم ولی 😫
Reyhane R
۲۶ تیر ۰۱ , ۱۷:۱۱

عه چی شدی مگه؟ 😢

پاسخ :

نمی‌دونم دکتر میگه یه ویروس گوارشیه، شاید هم کرونا باشه :)
حامد سپهر
۲۶ تیر ۰۱ , ۱۷:۵۳

بلا به دور باشه ایشالا:)

پاسخ :

مرسی، ان‌شاءالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan