مونولوگ

‌‌

بی نام، قابل انتقال به غیر

 

می‌دونین حاج خانوم تسنیم، دو سه روزه چه آهنگی رو کشف کرده؟ "چی صدا کنم تو رو"ی لیلا فروهر :)

می‌دونین حاج خانوم تسنیم، امروز و دیروز (عید قربان) تو پیاده‌روی بین دو تا بیمارستان، چی گوش می‌کرده؟ بله، "چی صدا کنم تو رو"ی لیلا فروهر :))

می‌دونین حاج خانوم تسنیم الان داره چی گوش میده؟ بععععللللهههه، "چی صدا کنم تو رو"ی لیلا فروهر :))))

 

چی صدا کنم تو رو؟ تو که از گل بهتری // کاشکی بد بودی عزیزم، می‌شد از یادم بری

کاشکی دل‌سنگ بودی، تا که دلتنگ نبودم // کاشکی بد بودی تا من این همه یک‌رنگ نبودم

تو به عاشقونه خوندن منو عادت دادی // تو با خوبیات آخه منو خجالت دادی

چی بگم هر چی بگم از خوبیات کم گفتم // با تو از شادی و بی تو همه‌ش از غم گفتم

بگو چه فایده داره که تو خوبی و ولی // من به سرزمین دلتنگی تو تبعیدم // تو چیکار کردی که من از همه دنیا بریدم

 

  • نظرات [ ۲ ]
حامد سپهر
۲۰ تیر ۰۱ , ۱۰:۳۹

یادمه یه کلیپ خوشکلی هم رو آهنگش گذاشته بودن... هعیییی یادش بخیر اونروزا

پاسخ :

من یه کلیپ ازش دیدم دیروز، منکراتی بود! البته آهنگشم کم منکراتی نیست :)
Reyhane R
۲۰ تیر ۰۱ , ۲۲:۳۷

چه دلنواز اومدم اما...با ناز اومدم...شو هم گوش بده.قشنگه😌😌😁

پاسخ :

الان رفتم گوش دادم. نچ :) در مقایسه همین چی صدا کنم تو رو خیییلی گشنگ‌تره 🤣
مرسی که پیشنهادهای ازراه‌به‌درکننده میدین 😂🤣😂🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan