مونولوگ

‌‌

قم

 

صبحی نشستم سر سفره و همزمان رفتم رو مخ آقای که بیاین مامانو بردارین ببرین یه مسافرتی جایی، دلشون گرفته و اینا. خلاصه صبحانه نخورده آقایو راضی کردم 😁 و چون باید می‌رفتم سر کار، گفتم پس شما بشین آژانس من و با هم بریم اطلاعات بگیریم راجع به شرایط سفر و بعدم خرید بلیط و بعدم گرفتن برگ تردد بین شهری. توی راه هم یه‌کم دیگه مذاکره کردیم و قرار شد منم باهاشون برم 😃 بلیطو که گرفتیم هدهد زنگ زد واسه من و محمدحسین هم بگیر که ما هم میایم :)) خلاصه اینطوری شد که از ساعت پنج و نیم که از سر کار برگشتم تا الان داشتم چمدون می‌بستم و بالاخره تموم شد. آقای میگن بسه دیگه، جی برمی‌داری؟ سه روز می‌خوای بری سفر، اندازه سه سال لوازم برمی‌داری؟ :| :)))

و ما بدین نحو، به دستور شیطان رجیم که آخر پست قبل یک توصیه‌ای کرده بود گوش فرا دادیم :)

 

  • نظرات [ ۲ ]
ن. ..
۱۲ مهر ۰۰ , ۲۱:۳۱

حالا از همه جا قم؟ 

پاسخ :

خیلی هم خوبه
رزمنده ..
۱۴ مهر ۰۰ , ۲۰:۲۰

سلام مومن.جزاکم الله خیرا


شهادت امام رئوف سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد.

 

 

بسیار سفر باید، از بس تو خونه موندیم(لبخند)

 

ان شاء الله خوش بگذره

 

خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

یا علی

 

پاسخ :

سلام علیکم و رحمةالله
ممنونم

اصلا یه طوری شده که هر روز سفر باید :))
خوب بود شکر خدا، ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan