مونولوگ

‌‌

بانک


+ بنظرتون چقد دیگه باید صبر کنم؟؟؟ هنوز تو نوبتم :/
  • نظرات [ ۶ ]
خانم اشک
۰۶ ارديبهشت ۹۶ , ۱۶:۰۶
بنظرم برو بخواب خونتون عصر بیا 

پاسخ :

چقد خوابم میاد :0
بطور ناگهانی گفت همه بیاین جلو تند تند کارامونو انجام داد :)
.. Elcerodito ..
۰۶ ارديبهشت ۹۶ , ۱۶:۱۰
:) عجبا !

پاسخ :

:)
بانو. میم
۰۶ ارديبهشت ۹۶ , ۱۶:۲۴
من بودم میرفتم یه محاه ی خلوت یه بانک ملی خلوت پیدا میکردم :))) 
راستی یه سوال ، به اتباع خارجی میذارن حساب باز کنن ؟ چون من خیلی شنیدم عزیزان خارجیمون مشکل دارن :( 

پاسخ :

همه‌ی بانک‌ها و همه‌ی شعبه‌ها باز نمیکنن، بعضی شعبه‌ها چرا باز میکنن :)
آخه تضمینی وجود نداشت تا برسم به بانک ملی بعدی باز باشه و تازه خلوت باشه!
خانم اشک
۰۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۵۴
الان اینی که ریس لایک زده منظورش چی بوده؟

پاسخ :

فک کنم میخواسته بگه چه علافیم من! :)
دچــ ــــار
۰۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۴۵
نوبتتون شد؟ :)

پاسخ :

بله شد :)
دایی ‌‌جان
۰۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۰۵
ساده باشیم چه در باحه بانک چه در زیر درخت! (بس که سهراب سپهری با خسرو شکیبایی شنیدم، با کلمه بانک یاد این میوفتم... !)

قبلا میشمردم باجه ها رو،نوبتهارو هم همینطور... یه سری حساب کردم یه کارمند بانک ملی از صبح تا ظهرش فقط ده نفرو راه میندازه ... با کلی دک و پز و فیس و افاده ...به من باشه گردن همه شونو با گیوتین میزنم. . 

پاسخ :

صدای پای آب با صدای تسخیرکننده‌ی خسرو شکیبایی عالیه!
الان پس طبق این نوبت من، هر کارمند بانک ملی، کار حدود ۱۵۰ نفر رو راه انداخته!!! خسته نباشن واقعا... دک و پز هم نداشتن انصافا :)
+ (البته بخوانید ۶۸۸ و بشنوید مثلا ۱۵۰ الی ۲۰۰)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan