مونولوگ

‌‌

اگر بودم

 

اینجا دیدم: کلیک

 

جواب‌ها بر اساس ترجیحه نه بر اساس تناسب با شخصیت.

 

اگر ماهی از سال بودم : فروردین، چون تعطیلات زیاد داره 😄 هوا هم هنوز خنکه.

اگر عدد بودم : معنی نداره برام.

اگر درس بودم : درس زیاده، نمی‌دونم کدومشونو انتخاب کنم. ولی هیچ کدوم از دروس دانشگاه تو ذهنم نیستن. بین عربی و ادبیات و ریاضی و فیزیک یکیشون باشم احتمالا :)

اگر کشور بودم : چین یا ژاپن

اگر شهر یا استان بودم : واشینگتن دی سی :دی

اگر نوشیدنی بودم : آب‌انبه یا کاپوچینو

اگر درخت بودم : بامبو

اگر میوه بودم : موز

اگر گل بودم: هر گلی ولی به شکل دسته‌گل، البته فقط دسته گل گرد و ترجیحا گل‌های رنگارنگ و چند نوع داشته باشه :)

اگر آب و هوا بودم : آفتابی خنک رو به سرد همراه با نسیم ملایم

اگر رنگ بودم : زررررد :))

اگر پرنده بودم : یک پرنده‌ی مهاجر مسافر، مثلا پرستو

اگر حیوان بودم : مگه پرنده انسانه؟ :/ فیل، چون هم گوشش بزرگه، هم دماغش :))) چون هیش کی نتونه شکارم کنه، منم کسیو شکار نکنم، حوصله دنیای وحشی حیواناتو ندارم :)

اگر صدا بودم : صدای اِبی

اگر فعل بودم : خیلی سخته. حالا چون خالی نباشه "گفتن" 

اگر ساز بودم : از نزدیک تا حالا ندیدمش، ولی پیانو :)

اگر سلاح بودم : قلم 😁 (شعاری هم خودتون می‌نویسین 😊)

اگر کتاب بودم : اممم، هیچ کتابی، ولی شاید دفتر.

اگر قسمتی از خانه بودم : اگه حیاط سرسبزی باشه که پنجره‌ای بهش مشرف نباشه، حیاط. وگرنه آشپزخونه.

اگر شغل بودم : یه شغل نیمه‌وقت منعطف با درآمد عالی، اگه سراغ دارین بگین برم سراغش 😄

اگر شیء بودم : اوووو! این همه شیء تو دنیا. نه واقعا شیء دوست ندارم باشم. حالا شاید جت یا هلیکوپتر :)

اگر عطر بودم : من حتی یه دونه عطر هم نمی‌شناسم. چرا عطر گل محمدی، به کلاس ما خوش آمدی رو می‌شناسم :) ولی این گزینه رو خالی میذارم.

اگر بخشی از طبیعت بودم : بخشیشو نمی‌خوام، همممه‌شو بدین (با لحن هلوشو بدم، لیموشو بدم 😁). میگم شما ببینین می‌تونین انتخاب کنین اصلا؟ کوهستان برفی، آسمون، رود آروم، رود پرخروش، دریا، اقیانوس، کویر، ساحل، جنگل، علفزار، دشت، کوه و... . همه‌ش خوبه، همه‌ش.

اگر حس بودم : رضایت

اگر غذا بودم : قابلی‌پلو

اگر شعر بودم :

نصف شبی، شش تا کتاب شعر گذاشتم جلوم تا اینو پیدا کردم، به نظرم چیز خوبی پیدا کردم :)

 

آبادم و خرابم، دریایم و سرابم

هم آتش و هم آبم، هم شب هم آفتابم

هم ماه هم پلنگم، هم آب هم نهنگم

هم شهد هم شرنگم، هم شیر هم شرابم

فارغ ز چند و چونم، هم عقل هم جنونم

هم سکته‌ی سکونم، هم نبض اضطرابم

گلزار و گلخنم من، تاریک و روشنم من

هم جان و هم تنم من، هم عشق هم عذابم

سودایی از محالم، رویایی از خیالم

دنیایی از سؤالم، دریایی از جوابم

با سادگی نبوغم، با تیرگی فروغم

هم راست هم دروغم، هم چهره هم نقابم

هم اینم و هم آنم، هم تیر هم نشانم

هم لوح آسمانم، هم خامه‌ی شهابم

شرحی شگفت دارم، هم صفر هم هزارم

هم هیچ در شمارم، هم هست در حسابم

من ساز رگ‌بریده، و آواز ناشنیده

هم خواب‌دیده‌گنگم، هم گنگِ دیده‌خوابم

 

از حسین منزوی

 

  • نظرات [ ۹ ]
من ...
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۰:۲۲

سلام

من میگم شما لاکژری هستی میگی نه🤣

همه گزینه ها بالاتر از تخیل ماهاست اصن😁

من اولش فکر کردم متناسب با روحیاتمون، اگه فلان چیز بودیم چی میشدیم، وسطاش فهمیدم بر اساس علاقمندیاس:)

اگه به شخصیت و روحیه دائمی و الانت باشه جوابات چقدر تغییر میکنه؟

پاسخ :

سلام
الان مثلا فیل لاکچریه یا عطر گل محمدی یا فروردین؟
اتفاقا اولش می‌خواستم بنویسم اینا بر اساس ترجیحه نه بر اساس تناسب، ولی ننوشتم. بذار برم اضافه کنم :)
اونطوری خیلی سخت میشه، کی می‌تونه بگه چه نوشیدنی‌ایه یا چه صدایی!

اگر ماهی از سال بودم : احتمالا مهر، نسبتا سرد ظاهری، با دلی گرم از شور و حرارا بچه‌های مدرسه‌ای و البته فصل درس و نظم و اینا :)

اگر عدد بودم : شاید یک، شاید صفر

اگر درس بودم : احتمالا ریاضی یا آمار

اگر کشور بودم : خیلی با فرهنگ کشورها آشنا نیستم، یه کشوری که تلفیقی از سنت و مدرنیته باشه. شاید شاید ایتالیا

اگر شهر یا استان بودم : نمی‌دونم

اگر نوشیدنی بودم : چمدونم بابا :))

اگر درخت بودم : شاید توت

اگر میوه بودم : نمی‌دونم

اگر گل بودم: الانم هستم که =))

اگر آب و هوا بودم : یک کشور چهار فصل :)

اگر رنگ بودم : کرمی

اگر پرنده بودم : شاهین یا عقاب

اگر حیوان بودم : روباه

اگر صدا بودم : نمکی :)))

اگر فعل بودم : همون گفتن

اگر ساز بودم : طبل

اگر سلاح بودم : شمشیر

اگر کتاب بودم : دایرةالمعارف مناسب کودکان :)

اگر قسمتی از خانه بودم : آشپزخونه

اگر شغل بودم : دفتر پیشخوان خدمات دولت

اگر شیء بودم : آچار

اگر عطر بودم : گلاب

اگر بخشی از طبیعت بودم : دشت یا کوهستان برفی

اگر حس بودم : رضایت

اگر غذا بودم : فسنجون

اگر شعر بودم : همونی که نوشتم
آرا مش
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۰:۳۰

😂😂😂

خداییش خیلی خنده دار بود از این طنزتر مگه داریم؟

خیلی خوب بود👌

پاسخ :

جدی طنز بود؟ من چرا نفهمیدم؟ :))
آرا مش
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۰:۳۳

من با شغل و عطرو طبیعتت خنده ام گرفت خب :)))

پاسخ :

آها، در این صورت خوشحالم :)
مریم بانو
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۱:۰۶

باحال بود:)

 

پاسخ :

شاید به نظر لوس باشه، ولی تو هم بنویس :)
من ...
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۱:۵۹

زشته بگم از دومی بیشتر خوشم اومد؟

چون بنظرم حرف زدن از علاقمندی‌ها راحت‌تر از گشتن دنبال تناسب‌هاست:)

هنوزم به میزان صداقتت درباره شناختن ویژگی‌های خودت غبطه میخورم؛)

 

*فیل که اصن لاکژری لاکژریه:))) تو تا حالا اصن فیل از نزدیک دیدی؟ نه! چون دیدنش لیاقت میخواد🤣

 

**اگه صدا بودی، نمکی؟ کدوم نمکی؟ یعنی صدای بانمک؟ یا صدای اینایی که میگن نمممممکی و تو کوچه‌ها میچرخن؟ یا صدای مهدی فخیم‌زاده تو فیلم نمکی؟😅😅😅

 

پاسخ :

نه خوشگله :)
مسلما خیلی راحت‌تره، منم همین فکرو می‌کردم. ولی برای خودمم جالب بود که دومی رو شاید تو یک سوم زمانی که برای اولی گذاشتم نوشتم. نمی‌دونم چرا پیدا کردن علاقمندی برام سخت‌تر بود!

غبطه نخور، اینا چیزیه که من راجع به خودم فکر می‌کنم، از کجا معلوم من خیلی شوت نباشم؟ :)

بذار بگم بعععععله، فیل هم از نزدیک دیدم ^_^ خیلی بچه بودم، تو باغ‌وحش دیدم :)
تا جایی که تو ذهنمه، زرافه هم دیدم :)

همونا که تو کوچه‌ها می‌چرخن و میگن نمــــــــــــکیـــــــــــــــه :))
هاشم کوچیکه
۲۸ تیر ۰۰ , ۰۴:۵۰

البته بامبو درخت نیست!

فکت: میدونستید که بامبو از تیره گندمیان هست؟

پاسخ :

باشه پس همون توت
س _ پور اسد
۲۸ تیر ۰۰ , ۲۳:۰۵

سلام

بازم افتادی تو تلهء این چالشهای ل.... :)

ن.ش

وفقکم

پاسخ :

سلام :)
بله دیگه، ما کارمون همینه که تو این چالش‌های لوس شرکت کنیم :))
ممنونم
من ...
۲۹ تیر ۰۰ , ۰۱:۱۰

🥲 فیل و زرافه دیدی؟🥲

شاااید تو عمرم فقط خرس دیده باشم، اونم از دووور

ایشالا یه روزی میرم تانزانیا و کنیا این تورهای حیات وحش طبیعی که زرافه میاد باهات صبحونه میخوره، شیر میاد رو ماشینت میپره، پلنگ از درخت بالا میره رو شرکت میکنم🥲

 

*چیزایی که درباره خودت نوشتی انقدری که از نوشته‌هات شناختمت، بنظرم تناسب خوبی داشتن:)

فقط آخه نمکی؟ واقعا چرا نمکی؟:))))

اون روباهم بحساب زببایی و فریبندگی گذاشتم که😉

 

 

پاسخ :

رفتم نگاه کردم، دیدم مشهد فیل داشته، ولی زرافه نه. در نتیجه تو توهماتم زرافه دیدم 😂

خواستم دلیل هر کدومو بگم، ولی دیدم نگم به نفعمه :))
نمکی فارغ از خوش‌صدا بودن یا نبودنش، یه صداییه که وقتی بهش نیاز داری حسابی حواست بهش هست و باعث خوشحالیته که شنیدیش. ولی وقتی نون‌خشکه‌ای چیزی نداشته باشی که بخوای ردشون کنی، به عنوان یه صدای اذیت‌کننده می‌بینیش.
روباه هم به خاطر راه‌حل‌هایی که گاهی به ذهنم می‌رسه گفتم نه واسه خوشگلیش :) البته حقه و کلک هم بلدم سوار کنم 😂😁
نرگس بیانستان
۲۹ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۴

سلام :)))))

افتخار اشنایی میدید؟ خخخ

پاسخ :

سلام :)
نمی‌دونم باید برم فکرامو بکنم :)) 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan