مونولوگ

‌‌

طاق! چه؟

 

طاقچه یه تخفیف اولیه زده، یه کد تخفیف پنجاه درصدی هم داده، یه اعتبار جایزه هم برای شارژ بالای بیست تومن کیف پول داده، یه پنج تومن هم تو گردونه‌ی شانس بهم داده، نهایتا این شد که برای خرید اشتراک، به جای 67 تومن، 22 تومن پرداخت کردم که هزار و صد تومن هم تو اعتبارم باقی موند و تازه روی گوشی عسل و هدهد هم حسابم رو باز کردم و اون‌ها هم می‌تونن هر کتابی دلشون خواست بخونن. یعنی سه چهار نفر اشتراک شش ماهه، فقط با 22 تومن! احساس سود سرشاری می‌کنم :)

 

+ از عصر تا حالا که طاقچه رو برای خواهرم ریختم، کتابخونه‌م خیلی شلوغ و بهم‌ریخته شده. امیرعلی هرچی دلش می‌خواد دانلود می‌کنه. فقط دو نسخه از شازده کوچولو دانلود کرده :| قطعا هم به خاطر تصویر رو جلدشه، وگرنه فک نکنم اسمشم شنیده باشه.

+ میگه خاله جون، به جای کتاب صوتی، نمیشه کتاب تصویری دانلود کرد؟ میگم کتاب تصویری چیه؟ و تو ذهنم می‌گردم دنبال کتابی که تو طاقچه دیده باشم و تو صفحاتش عکس داشته باشه (فقط شازده کوچولو و دعای دریا به ذهنم میاد). میگه کتاب تصویری یعنی فیلم :)) :||| :))))

 

  • نظرات [ ۱۰ ]
فاطمه ‌‌‌‌
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۸

دم طاقچه گرم چقد بهت حال داد :))

ما نماوا رو اینطوری اشتراکی استفاده می‌کنیم. ولی من حساب طاقچه‌م دلم می‌خواد برا خودم باشه :)) (البته کسی هم تا حالا نخواسته باهام مشترک باشه!)

پاسخ :

آره خیلی :) البته برای استفاده از اون اعتبار جایزه باید یه‌کم زرنگی به خرج بدی، مثلا اگه می‌خواستم مستقیم با کارت اشتراک بخرم، اون چهار و خرده‌ای رو هم باید پرداخت می‌کردم :))
ببین الان که اینجوری گفتی به ذهنم رسید برم دنگ اونا رو ازشون بگیرم! هر کدوم هفت تومن هم بدن، نهایتا من هشت تومن پرداخت کردم واسه اشتراک شش ماهه 🤣😂😁😄
آفتابگردون ...
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۸

راست میگه خب بچه😂 دمش گرم😅

پاسخ :

خیلی هم جدی گفتاا! تا حالا به مثابه‌ی کتاب گویا نگاه نکرد بودم :))
محمدعلی ‌‌
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۸

من قبل از شروع گردونه، با یه کد تخفیف ۴۰ درصدی، و اعتباری که از گردونه‌های قبلی داشتم، اشتراک ۶ماهه برام شد حدود سی تومن. این مدت هم گردونه بی‌نهایت بهم می‌داد توی گردونه و خلاصه هنوز ۱۸۰ روز اشتراکی که خریدم شروع نشده :))) ۱۸۹ روز دارم الان در کل :دی

 

+ بخاطر همین به هم ریخته شدن، اکانتم رو دلم نمیاد بدم بقیه هم فیض ببرن -_-

پاسخ :

بازم من سود کردم که :))
هم ارزون‌تر خریدم، هم الان ۱۹۵ روز دارم، هم اعتبارهایی که بهم داده رو باهاشون کتاب خریدم! تازه دیرتر از بقیه هم از گردونه باخبر شدم :))

+ کتابخونه‌ی طاقچه بای‌دیفالت شلخته و منظم‌نشدنی هست، حالا که دیگه واویلا شده!
محمدعلی ‌‌
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۲۶

طاقچه دوستتون داره حسابی :))

 

+ من نظم خاصی رو ازش انتظار ندارم. همین‌که آخرین کتابی که دارم می‌خونم، همون گزینه اول باشه راضی‌ام :دی

پاسخ :

حداقل اقل اقلش باید این باشه که بتونیم کتابای خونده‌شده رو هاید کنیم یا به عبارتی فقط یک لیست از خونده‌نشده‌ها داشته باشیم. من اینطوری خوشم نمیاد همه تو هم تو هم ریختن.
محمدعلی ‌‌
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۳۵

هر کتابی رو می‌شه هاید/مخفی کردا. فقط از اون لیست خونده‌شده‌ها هم هاید/مخفی می‌شه. مسیرش اینجوریه: سه نقطه کنار هر کتاب ⬅ گزینه‌های حذف ⬅ مخفی کردن

پاسخ :

وای! خیلی ممنون :)
خیلی کارمو راحت می‌کنه و خوبه که دوباره میشه دانلود کرد، ولی بازم اونی نیست که باید باشه. من اینطوری لیست کتاب‌هایی که تو این اپ دارم رو از دست میدم و خب طبیعیه که کلا یادم میره همچین کتابی دارم. شاید به نظر بیاد خوندیمشون و دیگه لازم نیستن، ولی گاهی آدم دوست داره بره تو کتابخونه‌ش قدم بزنه و حتی اونایی که خونده رو مجدد بخونه یا تورق کنه.
محمدعلی ‌‌
۲۷ مرداد ۹۹ , ۲۳:۵۶

خواهش می‌کنم :)

 

من خودم یه دفترچه دارم، از یه طرف فیلم‌هایی که می‌بینم رو می‌نویسم، از یه طرف هم کتاب‌هایی که می‌خونم رو. البته این فقط کمک می‌کنه یادمون بمونه چی خوندیم و متاسفانه به بخش تورق و دیدن جلد و اینا کمکی نمی‌کنه 😅 

پاسخ :

برای فیلم اهمیتی نداره که یادم بیاد یا نه، ولی برای کتاب منم تقریبا همچین چیزی دارم :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۰:۳۲

کتاب تصویری:-))))

باید براش اشتراک فیلیمو بگیریD:

پاسخ :

:))
گاهی میاد فیلیموی منو می‌گیره نگاه می‌کنه، ولی فیلمی که به دردش بخوره توش پیدا نمی‌کنه :)
**پژال **
۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۱۰

اخ چه خوب..

من هنوز کتاب زیاد دارم برای خوندنن...

من حس سود رو دیشب داشتم که از دیجی کالا یه فلش 32 گیگ رو 80 تومن گرفتم :)) در حالی که تو شهر میگشتم یه فلش 16 گیگ رو 97 کمتر نمیدادن

و ایضا دستمال توالت :))

پاسخ :

من خیلی کتاب‌مجازی‌بخون نیستم، به خاطر گردونه رفتم طاقچه 😃 حالا ولی یه‌کم هول کردم از بس کتاب زیاده :)
خیلی خوب گرفتی پس، من حدود یک سال پیش، 32 دوسر USB3‌شو حدود 100 گرفتم از بیرون :))
دیجی‌کالا بعضی وقتا خیلی خوبه! بیشتر وقتام با بیرون سربه‌سره.
رحیم فلاحتی
۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۷

من که هرچه می چرخونم یا گشت ارشاد جلوم سبز می شه یا جفت پوچ میارم . الان هم که پوچ نداره اصلن ریالی برنده نمی شم :)

پاسخ :

عوضش من ریالی زیاد برنده شدم! بذارین حساب کنم: فک کنم حدود پونزده تومن بهم داده تا حالا. آخریشم همین الان بود که سه تومن داد :)
گلاویژ ...
۲۰ شهریور ۹۹ , ۰۲:۲۱

اتفاقا چندوقت پیش داشتیم با بچه‌ها راجع به این باگ طاقچه حرف می‌زدیم که چرا توی قسمت کتاب‌های من (همون کتاب‌خونه‌اش) و کتاب‌های نشان‌دارشده، نمیشه فولدر ساخت و کتاب‌هامون رو دسته‌بندی و جدا کنیم. برای منم که هم برای داداشم کتاب دانلود می‌کنم هم برای خودم کتاب‌‌های آموزشی و تخصصی و داستانی می‌گیرم خیلی شلوغ میشه واقعا. حالا بهشون پیشنهاد دادیم امیدوارم تو نسخه‌های آینده، این قابلیت رو به طاقچه اضافه کنن.

پاسخ :

آره، باید بتونیم فولدربندی کنیم، کار خوبی کردی پیشنهاد دادی. منم پیشنهاد داده بودم، امیدوارم به پیشنهاداتمون توجه کنن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan