مونولوگ

‌‌

بره‌ای که خرس شد!


اینو هنوز خودش ندیده. فردا که از مدرسه اومد بهش نشون میدم :)


البته جشنی که نیست، فقط شش هفت نفر دور هم کیک می‌خوریم :)
امشب با داداشم اومدم خونه‌ی خواهرم که هم کیکو بیارم، هم فردا صبح باهاشون برم مدرسه ^_^ دستم افتاد (از خستگی از جا کنده شد). هم کیک دستم بود که باید مواظب می‌بودم خراب نشه رو سرعت‌گیرها، هم چادرمو گرفته بودم نره لای چرخ موتور، کیفم هم بود. بعد تو راه داشتم فکر می‌کردم که خوش به حال بره‌ی ناقلا، چقدر خاطرش واسه خاله‌ها و دایی‌ها و عموها و عمه‌هاش عزیزه. کلا ایشون با بقیه‌ی نوه‌ها تومنی دوزار توفیر داره.

+ بهش میگم من امشب اومدم اینجا مسواکمو نیاوردم. بیا مسواکتو بهم بده. میگه اون صورتیه رو بردار، مال خاله جونه :|
میگم مال خودتو بده. میگه آبیه رو بروار، مال دایی حجته!
میگم مال خووودتووو بده. میگه سبزه مال مامانمه. با اون مسواک بزن!!
میگم مااال خووودتتتتت. با استیصال میگه خب باید اول آب بکشیش :(((
الهی من فدات، فدای اون چشات :)))))

  • نظرات [ ۴ ]
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ شهریور ۹۸ , ۲۲:۱۵

خب بچه می‌دونه مسواک وسیله‌ایست شخصیD:

پاسخ :

ده اگه می‌دونست که مال امانت بقیه رو بذل و بخشش نمی‌کرد :))
واران ..
۳۰ شهریور ۹۸ , ۲۲:۲۰

یه آهنگ است معین خونده دقیقا اول آهنگ با همین خط آخر پستته :))

 

 

+

خیلی کیکه  خوشمزه و دلبر نشون میده ها :))

طرز تهیه شو بگو روله :)) البته اگر اونور نگفتی ؛)

مرسی :) 

 

چند سالشه ؟!:))

کلاس اولیه؟!:))

خدا حفظش کنه !

 

 

 سلام :)

 

پاسخ :

و علیکم السلام :)
حدود یک روز و یک ساعت دیگه شش سالش میشه :)
بلی، سارا به کلاس اول می‌رود :)

چشات دلبر می‌بینه 😁
والا مزه‌شو نمی‌دونم چجوریه، هنوز نخوردمش :))
ولی چشم، دستورشو ان‌شاءالله تو یلووین میذارم.

اینو من تو ذهنم بود که یه آهنگیه، ولی نمی‌دونستم کجا شنیدم. الان که گفتی رفتم سرچ کردم دیدم عه! اینو در زمان‌های طفولیت در مجالس عروسی بشنیده‌ام :))
life around me
۳۰ شهریور ۹۸ , ۲۳:۰۷

اون پست قبلی که فیلمشونو گذاشتی بودی دیدم و کلی قربون صدقه ی اونی رفتم که میگفت"تو اشتباهی":))))

سالم باشن همیشه:)

پاسخ :

الهی! قربان دل مهربانَت :)
اوشون پسرداییمه. بسی خوب و آرام و مودب، البته با ما :)))
ممنونم :) ان‌شاءالله یک دوجین سالمشون قسمت خودت 😁😁😁
MAHDI
۰۲ مهر ۹۸ , ۱۴:۰۸

:)

پاسخ :

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan