مونولوگ

‌‌

مسافرانه


چرا تو قم از هرجا می‌پرسم کتاب آه رو دارین یا نه، در جوابم می‌پرسن "آه"؟ قبلا لهوف رو دانلود کرده بودم، نمی‌دونم با مدل نوشتنش ارتباط نگرفتم یا چی که نخوندمش و گذاشتم کنار، ولی خیلی دوست داشتم یه مقتل بخونم. الان دنبال آه می‌گردم نیست.
تهران نموندیم کلا، تو اون سه چهار ساعتی که اونجا بودم، از علاقه رسیدم به دلزدگی با چاشنی تنفر. گفته بودم که تهران رو دوست دارم؟ که دلم می‌خواد بشینم پیچیدگی‌هاشو گره به گره باز کنم؟ الان دلم می‌خواد ازش دور بشم. البته نتیجه‌گیری درستی نیست و حتما تهران نه به اون خوبیه که فکر می‌کردم، نه به این بدی که فکر می‌کنم. و البته هنوز هم دوست دارم پیچیدگی‌هاشو یاد بگیرم :)
فردا یه سر دیگه هم میریم تهران، یه دو سه تا کار کوچولو داریم، بعد بازم برمی‌گردیم قم ان‌شاءالله. قم شهر آرامشه انگار. مردمش خوبن انگار. ماشین‌ها و راننده‌هاش خوبن انگار. فروشنده‌هاش خوبن انگار. پارسال که با همکارم اومده بودم، یه بار یه توهینی به مردم قم کرد که دقیق یادم نیست چی بود، یه چی تو مایه‌های ساده/احمق/پخمه بود فک کنم (با عرض معذرت از قمی‌های احتمالی که اینجا رو می‌خونن). بعد منو میگی، انقدر ناراحت شده بودم که انگار مستقیما به خود من فحش داده، داغ کردم و بحث گرفت بالا! حالا اون ایرانی، من نه! خوبه برنگشت بگه به تو چه اصلا!
چرا من نمی‌خوابم، اه!
اون جای خالی پست قبل مثلا جای عکس بود که می‌خواستم بذارم، اصلا حسش نیست.
شترق! بره‌ی ناقلا از تخت افتاد پایین :|

  • نظرات [ ۴ ]
Daisy ‌‌‌‌
۱۳ شهریور ۹۸ , ۰۸:۰۶

من فوبیای افتادن از تخت دارم :))

حتی اگه نیوفتم هم فکر میکنم جام کمه! :)))

نمیدونم چرا

تا حالا اصلا نیوفتادم، حتی بچه که بودم :)

 

 

+ اگه تهران بودید و فرصت داشتید کتابفروشیهای رو به روی دانشگاه تهران مثل "اندیشه"، "به نشر" و "کیهان" کتابهای مذهبی دارند. ممکنه این کتاب رو بشه پیدا کرد.

مرکزفروش ناشرش انگار تجریش هست. اگه امام زاده صالح رفتید میتونید یه سر هم برید خود انتشاراتش. (اگه آدرسش رو درست پیدا کرده باشم، نشر جام طهور) 

پاسخ :

به نظرم خواب بااسترس نمی‌ارزه به رو تخت خوابیدن. بیا پایین بخواب با خیال راحت =)
خیییلی ممنونم عزیزم از پیگیری و اطلاعاتت :)
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۴

 

شما که انقد از قمیا خوشت اومده کاشونیا رو ببینی چی میگی؟؟ (شکلک اعتماد به سقف!)

پاسخ :

کاشونیا رو پارسال دیدم، یه فلافل رو چهار برابر مشهد خریدیم از نیاسر =)
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۳

اونا نیاسری بودن :))

پاسخ :

کاشونیا مدام می‌پرسیدن از کجایین؟ بعد که می‌گفتیم مشهد، می‌گفتن مشهد امام رضا؟ :) دیگه یاد گرفتیم از اولش بگیم از مشهد امام رضا اومدیم!
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۸

آخه ما یه روستا داریم اسمش مشهد اردهاله

واسه همین میپرسیدن که ببینن از کدوم مشهدین!

پاسخ :

می‌دونم، در جریان مشهد اردهال هستم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan