مونولوگ

‌‌

سه، دو، یک، حرکت!


"چقد چهره‌ت آشناست، انگار قبلا جایی دیده‌مت" یکی از روتین‌ترین جملات موقع آشنایی من با افراد جدیده. یعنی امکان داره جمع کثیری از آدمای جدیدی که می‌بینم قبلا منو جایی دیده باشن؟ :| از اونجایی که جوابش واضحه، این احتمال وجود داره که ملت بیشتر جهت ساختن خاطره و گذشته‌ی مشترک و ایجاد حس دوستانه این حرفو بزنن.
چند روزه مربی خودشو می‌کشه که من با ماشین آقای برم تمرین، ولی آقای وقت نداره با من بیاد. یا نصف شب و صبح زود خسته و خوابن و نمیشه. این دو جلسه‌ی اخیر خیلی ازم تعریف کرد و گفت حتما تمرین کن. به مامان می‌گفت قول میدم اگه تمرین کنه از داداش‌هاش کم نیاره، حالا نمیگم بهتر ولی کم هم نمیاره. این رو واسه این میگه که هزار بار تا حالا براش از رانندگی برادران گرام تعریف کردیم. واقعا هم تا حالا مثل برادر بزرگم راننده ندیدم. تسلطش به ماشین خیلی خوبه. مثلا میگم، با همون سرعتی که جلو میره، می‌تونه دنده‌عقب هم بره! و مهم‌ترین نکته که کار منو سخت کرده اینه که حتی یک روز هم آموزش ندیده. نشسته و فرت راه افتاده! و این چنین توقع خانواده رو از ما بالا برده. امروز یکیشون جوری در مورد آسون بودن و مزخرف بودن رانندگی حرف زد که نزدیک بود درجا افسردگی بگیرم! یه لحظه احساس کردم با گفتن حرف‌های مربی بهشون دارم خودمو مسخره می‌کنم. دارم یه کار بینهایت پیش‌پاافتاده انجام میدم که اگه توش از صد، صد و پنجاه هم بگیرم ارزشی نداره. ولی خوب چند ثانیه‌ای بیشتر نشد و یادم اومد که من عاشق رانندگی‌ام و اصلا مگه قراره برام ارزش افزوده‌ای ایجاد کنه؟ (که بعد تازه بهش مالیات هم ببندن!) و بعد به این فکر کردم که خب بالاخره من یه زمانی مهارت کافی رو در رانندگی کسب خواهم کرد، بعدش چی؟ تو خیابون چقدر میشه مهارت رو توسعه داد و چقدر میشه ازش استفاده کرد؟ بعد ذهنم رفت سمت رالی و فرمول یک و این حرفا :)
دعا کنید زودتر این پرونده‌ی رانندگی من بسته بشه تا دیوونه‌تون نکردم :)))

  • نظرات [ ۱۲ ]
Daisy ‌‌‌‌
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۴
جمله ی آخر... 😂😂😂

ان شاءالله زودی یه راننده ماهر بشی و جدی بری برای تجربه ی رالی 💪👌
من که منتظرم خاطرات رالی رو هم بخونم :)

پاسخ :

😂😂😂

O_o 😂😂😂

به نظرم منتظر نباش :)))
///ه امیری
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۲:۰۲
بسم الله
فرمول یک؟؟؟؟!!!
کوتاه بیاید .. خدایا تا قوه خیال ما و ایشون رو از بین نبرده گواهینامه رو بفرست

پاسخ :

حالا برای مسابقه دادن که نه، ولی یه بار برای تماشا که باید برم :)

این اسلش‌ها چیه اول اسمتون؟ آدمو یاد کلمه‌ی الله میندازه!
life around me
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۱۹
قبل ازینکه گواهینامه بگیرم رانندگی برام یه تابو بود و باور نمیکردم یک روزی جرات کنم بشینم پشت فرمون.بعد که یاد گرفتم با خودم گفتم عمرا جرات کنم تو جاهای شلوغ بشینم...
الان بعد پنج سال پشت فرمون نشستن میگم که رانندگی یکی از تفریحات شیرینمه و وقتی واقعا دلم گرفته میشینم پشت فرمون و صدای آهنگ رو زیاد میکنم و وقتی برمیگردم خونه حالم خوبه...

مطمئن باش مدتی که بگذره میفهمی این دغدغه ی ذهنی یه چیز روتین بوده و کلی با رانندگی راحت میشی...

پاسخ :

سلام بر دکتر گلسا :)
آره، منم انتظار دارم این حساسیته تو بستر زمان حل بشه، البته امیدوارم قبلش خودم تو بستر انرژی‌های غیرمثبت! حل نشده باشم :)

+ حالا دعای من بردش تا سقف هم نیست حتی، ولی روز جمعه که مخصوص زیارت امام رضا (ع) بود، یکی از چهار پنج تا اسمی که تو حرم یادم اومد شما بودین :)
محمود بنائی
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۱
اللهم عجل....! 

پاسخ :

=))
س _ پور اسد
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۵
آمین :))

پاسخ :

ممنون =))
///ه امیری
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۸
یه فرمت از اسمم هست 
باید یه مسابقه حدس بزن بزارم براش

پاسخ :

فقط الهه به ذهنم میاد
پرواز ...
۰۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۰۱
من بار اول عملی رد شدم دی:
حالا این هفته دوباره میخوام امتحان بدم ^.^

پاسخ :

سلام :)
بار اول که دست‌گرمیه 😁
موفق باشی خانوم دکتر :)
life around me
۰۶ مرداد ۹۸ , ۰۶:۳۵
من کجام الان?اینجا کجاست?
فکر میکردم منم که اول تورو فالو کردم!!نمیدونستم منو میشناسی!!
الان اشک در چشمانم حلقه زده....خیلی چیز عجیبیه ببینی یه نفر که اصلااااا فکرش رو نمیکردی بگه برات دعا کردم:(((
مرسی مرسی:***

پاسخ :

خب بله، اول شما فالو کردی، ولی بعدش من بدون فالو کردن می‌خوندمت. من جایی میرم، معمولا خیلی سر و صدا نمی‌کنم!
در مورد دعا، هم تو وبلاگت گفته بودی که دوست داشتی حرم باشی، هم تو وبلاگ مشهدی‌هوپ التماس دعا گفته بودی، دیگه قشنگ تو ذهنم بودی :)
خواهش می‌کنم‌، امیدوارم موفق بشی :)
life around me
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۲:۵۸
در هر صورت مرسی،خیلی چسبید این دعا:)))

پاسخ :

;))
پا ییز
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۵:۴۹
برات مهم نباشه 
مهم اینه که پیشرفتت خوب بوده 

پاسخ :

باشه ^_^
مردی بنام شقایق ...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۱۷:۱۵
سلام

رانندگی بیشتره تفریحه تا یه چیز مهم برا یادگیری

زیاد که بزرگش کنین سخت میشه 

من روز اول که رفتم مربیه بهم گفت رانندگی بلدی؟
گفتم کم و بیش!

گفت خب پس بیا بشین پشت فرمون من اونور یکم بخوابم خیلی خستم! این دوره 9 تا خانم رو باید آموزش بدم که فرق کلاچ و ترمز دستی رو نمیدونن و فقط تو توشون بلدی.

خلاصه اینارو گفتو و صندلیشو داد پایین و تخت خوابید نیم ساعت. منم تو خیابونا واسه خودم میچرخیدم.

جلسه دوم گفت خب امروز بریم لایی کشیدن تو اتوبانو یادت بدم :)))

ینی مربی پایه تر از اون ندیده بودم...
تازه با پیکان بهم آموزش میداد...

پاسخ :

سلام
منم به نیت تفریح دارم یادش می‌گیرم، ولی یه تفریح مهم :) چون از این قابلیتش نمی‌تونم استفاده کنم و بیشتر به درد مواقع ضروری و اورژانس می‌خوره.

نه من از این مربیا دوست ندارم، باید قانونو بهم یاد بده، من بی‌قانونی رو خودم یاد می‌گیرم :)
گلاویژ ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۰:۰۱
یه چیز بگم؟ منم هنوز گواهی‌نامه نگرفتم و بدتر اینکه حالاحالاها هم نه قصدشو دارم نه برنامه‌شو:||| 
تو بگیر شاید یه انگیزه‌ای هم تو من ایجاد شد:)))

پاسخ :

به من گواهینامه نمیدن، من آموزش خصوصی میرم که یاد بگیرم فقط.
امروز صبح زود، یک عااالمه رفتیم چرخیدیم تو شهر با آقای. بالاخره اعتماد کردن و رفتیم تو شهر :)
به نظرم رانندگی خیلی کیف داره، حیفه که تو امکانش رو داری و گواهینامه نمی‌گیری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan