مونولوگ

‌‌

حک شده بر پیشانیم، بچه محله‌ی شما بودن


گوشی رو یک عالمه بار کوک کرده بودم و تو آخری‌هاش بالاخره بیدار شدم. صبح نوزدهم و بیست و یکم رو از دست داده بودم و الان هم داشتم تنبلی می‌کردم که پاشم. ولی بالاخره بلند شدم و رفتم. شش و پنجاه و نه دقیقه از بازرسی حرم رد شدم و قبل از هفت و نه دقیقه زیارت کرده بودم! از نزدیک نزدیک نزدیک، نه فقط دستم که کاملا خودم چسبیدم به ضریح. بعد از بیست و پنج سال و پنج ماه و دوازده روز بالاخره داخل ضریح رو دیدم و حظش رو بردم. ای اونایی که میگین ضریح یه تیکه فلزه، بله رفتم دست زدم و دیدم فلز بود، ولی لذت داشت، لذت. من بعد از این هم همچنان از دور زیارت خواهم کرد، ولی مترصد فرصت‌هایی از این دست هم خواهم بود حتما :)



+ برای هیشکی هم دعا نکردم، من جمله خودم :) یادم رفت خب :)
+ بعضی وقتا مثل الان فکر می‌کنم چطور اون‌قدر مصمم می‌خواستم برم از این دیار؟ به هر حال نشد و نرفتم. "صلاح" نبود :)
+ اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و شدة الزمان علینا و وقوع الفتن بنا و تظاهر الاعداء علینا و کثرة عدونا و قلة عددنا... منم حتی اعتراض دارم خدا!
+ ماهی هفت‌سینم دیروز فوت کرد به خاطر بی‌مبالاتی و سهل‌انگاری من در نگهداریش :( عذاب وجدان گرفتم.
+ چقدر حوصله‌م نمیاد این چهل پنجاه تا ستاره‌ای که تو یلووین روشن شده رو خاموش کنم :|

  • نظرات [ ۵ ]
آبی آسمانی
۰۸ خرداد ۹۸ , ۰۹:۴۴
زیارت قبول...

پاسخ :

سلام
خیلی ممنونم
پا ییز
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۹
به ده دقیقه رسیدی ضریح؟ واسه چی اونقدر خلوت؟ 

پاسخ :

واسه اینکه صبح شب قدر بود و همه رفته بودن بخوابن :)
میم میم
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۱
گفتین ماهی.ماهی های ما از بهار 96 با ما زندگی میکنن. چشم نزنیا.
طاعات قبول

پاسخ :

چه رکوردی! چه جالب! خدا بده برکت :)
+ تو محیط عمومی اعلام کردین دیگه، معلوم نیست کی چشم بزنه!
دچارِ فیش‌نگار
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۰
اینه که میگن بعضیا وقتی به یه جایی میرسن رفقاشون رو یادشون میره

پاسخ :

تازه اینم میگن که بعضیا به یه جایی برسن خودشونم گم می‌کنن حتی!
Daisy ‌‌‌‌
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۷
سلام
زیارت قبول خانم 


چند روز نبودیا... :)

پاسخ :

سلام :)
ممنونم، خدا کنه قبول باشه :)

اوهوم، خونه‌مون بودم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan