مونولوگ

‌‌

پرونده‌ی این مرکز هم مختومه اعلام می‌شود


هر چه تلاش کردم نشد که خداحافظی کنم و بگم دیگه نمیام. نه به بچه‌ها گفتم، نه پرسنل. فقط مدیر و سرپرستار خبر دارن. نهمین و آخرین شیفتم تو مرکز توانبخشی بود. با بچه‌ها مشکل اساسی نداشتم، ولی با کادرش تقریبا چرا.
دیشب تو مرکز افطار_پارتی بود! اول افطار، بعد هم ارکستر و رقص و فلان!
یکی از بچه‌ها دستش خورد کاسه‌ی سوپ چپه شد رو گوشی من که به عنوان چراغ گذاشته بودم رو میز (چون تو حیاط بودیم). حالا انگار سرما خورده، صداش درنمیاد. گمیشان هم که رسیدیم، هم از ماشین پیاده شدیم، ب بسم‌الله خانم دکتر غیرعمد زد زیر دستم، گوشیم تو گل غرق شد. بعد خودش شیرجه زد رفت درش آورد. اونجام سرما خورده بود که خوب شد، ولی این بار گمون نکنم. چند بار دیگه هم تا حالا آب یا چیزای دیگه ریخته روش یا خودش رفته توشون. گوشی قبلیمم یه بار یه سفر به اعماق فاضلاب مرکز بهداشت داشت، چند تا نیمچه سفر هم جاهای مختلف رفته بود تنی به آب زده بود. متاسفانه وی عادت داشت گوشی‌هایش را به حد لوازم بازیافتی برساند.

  • نظرات [ ۱۱ ]
دچارِ فیش‌نگار
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۰۸
از بس حرف میزنی خب و حواست به گوشیت نیست
سلام :)

پاسخ :

سلام
دارم فکر می‌کنم چرا به من گفتن چراغ‌قوه‌ی گوشیمو روشن کنم بذارم رو میز و منم قبول کردم و گذاشتم؟ 🤔
پا ییز
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۲۷
مشکلت با کادرش چی بود؟ 
ک
گوشیتو باز کن و قطعاتشو بذار تو برنج 

پاسخ :

کادر ناهمکار، زیرآب‌زن که نه، ولی چغلی‌کننده، مدیریت دنبال آتو که بابت هر خطایی تهدید به کاهش شیفت و کسر حقوق می‌کنه و... کلا جو پرسنلیش اصلا صمیمانه و دوستانه نیست و همه باید همیشه دست به عصا راه برن.

خیس نشده که، مایه‌ی غلیظ سوپ رفته توش همونجا سفت شده 😁
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۱۰
طاعات و عبادات قبول تسنیم جان
به سلامتی و دل خوش ان شاءالله 

پاسخ :

روزه نمازهای شمام قبول خانم :)
ممنونم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۰۹
فکر کنم توی لیست نیازهات یه گوشی هم بنویسی:/

پاسخ :

احسنت به این دقت :)
س _ پور اسد
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۳
سلام ؛ ای وی ! گوشیت را تمیز و باطری را جدا کن و آنرا با دانه های برنج در کیسه یا جایی مشابه همنشین گردان ؛ شاید که رطوبت ش خارج شود .... :))
وفقکم

پاسخ :

سلام خیس نشده
مایه‌ی سوپ رفته تو سوراخش، سفت شده همونجا. گوشیو باز کردم، ولی بلندگوش جدا نمیشه.
محمود بنائی
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۳۴
انشاله یکجا برید که هم کارش را دوست داشته باشید هم پرسنلش. 
دلم واسه گوشیتون سوخت :) یک کم بیشتر مراقبش باشین، حالا هم یک جا نشون بدین درست میشه. 

پاسخ :

ان‌شاءالله و ممنون
دل‌ها بسوزه واسه صاحب گوشی تو این وانفسای اقتصادی!
حالا صداش درنیاد هم چیزی نمیشه :)
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۲۳
چرا؟

پاسخ :

چون از همه کمتر حرف می‌زدم، خواستن یه حرفی باهام زده باشن!
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۱۳
:)) خوشم اومد از این پاسخ دومرحله ای :|

پاسخ :

 :)
**هِلِناز **
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۲۳
الان یعنی گوشیت به لقاءالله پیوست ،،،؟؟؟

پاسخ :

نه، بلندگوش صداش خیلی کم شده فقط.
واران ..
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۳:۵۰
اونی که سوپ رو ریخت رو گوشیت باید جریمه بده والا 

سشوار بزن ببین چطور میشه ها؟!

ناراحت شدم راستش خیلی زیاد :((


سلام 

پاسخ :

سلام :))
عیدت مبارک :)

اونی که سوپ رو ریخت رو گوشیم، یه مددجوئه، از خودش آه هم نداره با ناله سودا کنه! تازه طفلک داشت میز ما رو میچید که اینجوری شد.
ناراحتی نداره که :) حالا صداش کمتر باشه، چیزی نمیشه :)
واران ..
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۴۳
🌹عید شما هم مبارک 🌹

التماس دعا 🙏

پاسخ :

مرسی مرسی :)
محتاجم به دعا عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan