مونولوگ

‌‌

مکاتبه‌ی خطیر


وقتی دو تا کشور فارسی‌زبان با هم نامه‌نگاری می‌کنن:



مهر برجسته‌ای که رو این نامه خورده تو گاوصندوق نگهداری میشه، پاکتی که این نامه رو توش گذاشتن از یه پوشه بزرگتره! بعد ببینید من چیکار کردم. رفتم خودم پاکت رو باز کردم، از روش یکی واسه سفارت و دو تا واسه خودم!! کپی گرفتم و بعد یه لا ورقه رو بردم تحویل مقصد دادم!!! مسئوله شوکه شده بود! می‌گفت "کیییی اینو باز کرده؟؟؟ تو چطوری نامه به این ابهت رو خودت باز کردی؟" به‌جای من اون دست و پاشو گم کرده بود. گفت "اینو دیگه ازت قبول نمی‌کنن." گفتم "می‌دونین با چه بدبختی‌ای این نامه رو گرفتم؟" آخر داد ببره داخل ببینه چه گلی باس به سرمون بگیریم! خدا بهم رحم کرد فقط :))) گفتم "پس دیگه روی نوبت اینترنتی که می‌گیریم ننویسین اصل نامه و کپی! من چطوری از روی پاکت کپی بگیرم خب؟"


+ نمی‌دونن من از تمااام مدارکم کپی و عکس نگه می‌دارم! حتی مدارک سری! حتی تو نت هم پخششون می‌کنم 😂

🦉 شباهنگ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۵۵
معرفی‌نامه‌های دکتری هم همینه. کلی مهر و موم و پاکت و اینا داره. بعد دانشگاه ازت کپی‌شونو می‌خواد. چجوری کپی بگیرم آخه؟ باز کنم؟ نکنم؟ :|  چه کنم؟ از پاکته کپی بگیرم؟

پاسخ :

فک کنم باید سی‌تی‌اسکنی، ام‌آرآیی، چیزی بگیریم :))
مرتضا دِ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۵
اسمتو چرا غلط نوشتن حالا!؟

پاسخ :

چی نوشتن مگه؟
مرتضا دِ
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۵۲
:))

پاسخ :

معلوم بود که معلوم نیست :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۲۶
:))
جدا چه طوری دلت اومد 

=)))

پاسخ :

دلم که راحت اومد، ولی عقلم خیلی نکشید :))))
^_^ khakestari
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۰
یعنی عاشقتم تسنیم :)))
تو چقدر خونسردی...

پاسخ :

اول بذا دعوات کنم: تو چرا با هیچ‌کست میل سخن نیس ها؟؟؟ ./_\.
می‌دونی چند دفعه اومدم به در بسته خوردم؟
حالا خوبی که ان‌شاءالله؟ :)

+ خونسرد که نیستم، ولی گاهی می‌زنم به همون در!! :))
س _ پور اسد
۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۴۰
عجب ؟!

پاسخ :

بله، اینطوریا :)
Daisy ‌‌‌‌
۱۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۱۴
سلام :)

حتی تو نت هم پخششون میکنم... 😨😂

پاسخ :

سلااام خانم کتاب‌خوان حرفه‌ای :))

بعله :)
Daisy ‌‌‌‌
۱۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۹
🙈😁

پاسخ :

کتابخوان_ها_ خجالتی_اند! :)))
شایدم اند؟ :)
Daisy ‌‌‌‌
۱۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۴۷
شایدم اند؟ :)

پاسخ :

گفتم بپرسم که مطمئن شم، فتوای نادرست ندم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan