مونولوگ

‌‌

اردی‌بهشت


جمعه‌ی پیش رفته بودیم بیرون، خییییلی سرسبز بود همه‌جا. امسال فوق‌العاده شده، علف‌ها تا گردنمون بود، توشون گم می‌شدیم :) همه با گوشی من کلی عکس گرفتن، عکس‌های بسی زیبا که حتی من بدعکس هم ذوق داشتم واسشون. عکسام تو مموری ذخیره میشه. مموری 32 رو یکی دو ماهی میشه خریدم، حدود صد تومن. چند روز پیش که بقیه عکساشونو ازم می‌خواستن، نگاه کردم دیدم اصلا خبری از عکس‌ها نیست! مموریم به دلیل نامعلومی بالا نمیاد. انقد ناراحت شدن که عکساشون پاک شده، کلی غر زدن بهم. امروز زن‌دایی اومده بود، گفت دیروز دوباره رفتیم همونجا یک عالمه عکس گرفتیم. به شوخی گفت بیا نشونت بدم دلتو بسوزونم 😂 گفتم آره و وای و حیف و اینا 😂 نمی‌تونستم بگم من سرسوزنی هم بابت از دست رفتن عکساتون ناراحت نیستم! من حتی به مموری سوخته هم فکر نمی‌کنم چه برسه به عکسا :)))

  • نظرات [ ۱۲ ]
پا ییز
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۲۱
ریکاوری نمیشه؟ 
تو که بدعکس نیستی 

پاسخ :

نمی‌دونم، شاید بشه.
یک بدعکسی‌ام که دومی ندارم!
🦉 شباهنگ
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۴۸
ینی نمی‌خوای ریکاوری بکنی؟! :))

پاسخ :

نه بابا! توش فقط چند تا آهنگ بود و عکسای تولد برادرزاده‌م و روز پدر و سفر شمال و همین جمعه‌ی پیش. نمی‌ارزه که :)
morealess ..
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۱۴
من بودم، یک ماه خالص افسردگی می‌گرفتم.

پاسخ :

بعد ما به شما توصیه می‌کردیم که از ظرفیت اردی‌بهههههشت سبز امسال استفاده کرده و فسردگی خود را درمان کنید :)
محبوبه شب
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۲۶
ایول بابا
پس تو که مادی گرا نیستی یه مموری م واسه من بخر
فرقی نمیکنه چند گیگ باشه
با تشکر :|

پاسخ :

ببین من دستم واسه مموری خوب نیست. مموری قبلیمم سالی یه روز فقط میومد بالا! چند سال باهاش سر کردم :)))
با این اوصاف، اگه بخرمم به درد نمی‌خوره متاسفانه :)
پا ییز
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۵۱
غلططم کردی! بدعکس نیستی اصلا! 

پاسخ :

بابا مگه تو منی؟؟؟ یه دونه دیدی فکر کردی همه‌ی عکسام همونجوری میفته؟ :)))
محبوبه شب
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۲۱
نه بابا! توش فقط چند تا آهنگ بود و عکسای تولد برادرزاده‌م و روز پدر و سفر شمال و همین جمعه‌ی پیش. نمی‌ارزه که :)


+ آره بابا نمی ارزه -_-

پاسخ :

باید حداقل پایان‌نامه‌ای، اطلاعات سری و محرمانه‌ای، کتاب نایابی چیزی باشه که آدم ریکاوری کنه :)
پا ییز
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۳۰
مشت نمونه ی خرواره عزیزم :) 😏

پاسخ :

می‌دونی، همین الان به این فکر افتادم که شاید بدعکس نیستم، فقط چون دوست دارم بهتر باشه، اینطوری فکر می‌کنم.
پا ییز
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۵۳
من که از قیافه ت خوشم میاد 

پاسخ :

منم از قیافه‌م خوشم میاد 😁😁😁
ایضا از چهره‌ی تو :)
morealess ..
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۱۱
من اصولا با ماه تولدم بحثم میشه. کنار نمیایم باهم. ((:

پاسخ :

انقد از اردیبهشتیا تعریف می‌کنن واقعا راسته؟ :)
morealess ..
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۰۲
قابل توصیف نیستن. باید ببینیتشون ((:

پاسخ :

خب اینم بذاریم جزء اهداف ۹۸ که اردیبهشتی‌شناس بشیم :)))
س _ پور اسد
۰۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۰۵
اینقدر در گرفتن عکس های قشنگ افراط کردید که مموری بیچاره را نابود کردید :).
 با "رم ریدر و لپ تاپ" امتحان کنید شاید بالا بیاد
وفقکم

پاسخ :

دیگه هیچ‌کس با گوشی من عکس نخواهد گرفت 😂 چه نتیجه‌ی سودمندی :)))
امتحان کردیم، نشد :)
ممنون
آشنای بی نشان
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۰۵
دیگه به نظرم برای مموری ناراحت بشید:)

پاسخ :

مموریه دیگه، میاد و میره! (الکی مثلا من به این چیزا خیلی بی‌اعتنا هستم!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan