مونولوگ

‌‌

کارشناس تکه کردن مرغ و طبخ بادمجان سیری!


صبح دو تا مرغ پر کندم، یک تا تکه کردم 😊 قصاب اعظم!

داشتم بادمجون می‌پختم. مامان گفته بودن که توش سیر بریزم و چون داداشم سیر دوست نداره قرار بود قایمکی این کارو بکنم! اما خب من سیر رو فراموش کردم و مامان از تو خونه حواسشون بود. برای متوجه کردن من گفتن "آب ریختی؟" من بدون برگشتن به سمت خونه گفتم آره ریختم. دیدن من اصلا اشاره رو نگرفتم! باز گفتن "رب رو چرا نذاشتی تو یخچال؟" سوال پرتی بود و من متعجبانه برگشتم سمت مامان که دیدم دارن با ایما و اشاره میگن "سیر انداختی؟" منم به شکل لال‌بازی گفتم "چطوری بریزم؟" باز مامان گفتن "سیر ریختی؟" باز من گفتم "چطوری بریزم؟" منظورم این بود که درسته بریزم یا رنده کنم یا خورد! مامانم نمی‌فهمیدن چی میگم باز دوباره با عصبانیت می‌گفتن "سیر ریختی؟" آخر مجبور شدم با صدای آهسته بگم تا بشنون. خلاصه شنیدن و گفتن درسته بنداز! بعد به حالتی که یعنی ماموریت انجام شده، عینکشونو دادن بالا و قرآن خوندنو از سر گرفتن. ناگهان یادشون اومد که قضیه‌ی رب نصفه نیمه مونده، خواستن تمومش کنن که داداشم مشکوک نشه! اما به جای گفتن "رب رو بذار تو یخچال" گفتن "سیر رو بذار رو یخچال"!!! و ناگهان داداشم سرشو آورد بالا و گفت "چی؟؟؟؟ سیر؟؟؟؟ کلک می‌زنین!" اون همه تمهیدات پوف شد رفت هوا :|

بهم پیشنهاد شده به عنوان کارشناس، چند جلسه تو یکی از شبکه‌های تلویزیونی افغانستان که اینجام استودیو دارن، حضور بهم رسانم! فکر کنم شبکه‌ی گمنام یا تازه‌کاری باشه، چون هرچی سرچ کردم اصلا اسمش نیومد بالا :| شرطش اینه که با لهجه صحبت کنم. خب من لهجه‌ی آنچنانی ندارم. دوربین هم به نظرم استرس زیادی داشته باشه. می‌خوام بگم نه، ولی باید بیشتر فکر کنم.

  • نظرات [ ۶ ]
اینتِرنال‌ْ آدِر
۲۳ اسفند ۹۷ , ۱۹:۱۸
موساد اگر میخواست عملیات صورت بده انقدر مخفیانه کار نمیکرد. :))

پاسخ :

روسای موسادم اگه بچه‌هاشون سیر نمی‌خوردن، مجبور می‌شدن مخفی‌کاری کنن :)
پیـــچـ ـک
۲۳ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۳
سلام
کارشناس چی؟

پاسخ :

سلام
تو عنوان نوشتم که 😁

+ کارشناس رشته‌ی خودم.
من ...
۲۳ اسفند ۹۷ , ۲۲:۲۷
 کارشناس محترم برنامه😎
شماره تماس برنامه رم بدین زنگ بزنیم سوالات تخصصی بپرسیم😁

پاسخ :

بله بینندگان محترم، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند که با شماره‌گیری دو تا دو، سه تا سه و چهار تا چهار در هر ساعتی از شبانه‌روز! می‌توانید به برنامه‌ی زنده!ی ما وصل شده و سوالات خود را از کارشناس محترممان بپرسید :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۴ اسفند ۹۷ , ۰۶:۲۷
:)) چه خفن ..
داداش من و داداش همسر دوتا وروجک اند که قدرت آنالیز تک تک محتویات غذا رو دارن :| آدم خل میشه واسشون آشپزی کنه

پاسخ :

:))
چرا پسرا انقدر بدغذان آخه؟!!
آقای صاد
۲۴ اسفند ۹۷ , ۰۹:۴۳
خب اگر هدف خواص سیر در غذا و قایمکی بودن ماجراس چرا سیرِ درسته؟ D:

پاسخ :

فرقی نداره ها! چه درسته چه نصفه، چه پودر شده! خواصش می‌رسه بهمون. ولی اگه درسته باشه جنبه‌ی سری بودنش میره بالا، چون میشه بعد پخت، برشون داشت و گذاشت تو بشقاب سیرخورها! که بقیه نبینن =))
محمود بنائی
۲۴ اسفند ۹۷ , ۱۲:۵۰
فرصت را از دست ندید یک تجربه جدیده :) 
یک کم از بادمجان را سوا کنید برای برادرتون و الباقی را سیر بزنید، اینقدر هم خودتون را اذیت نکنید :) 

پاسخ :

تجربه که بله، به شرط توانایی البته :)
ای بابا! ما این همه زحمت می‌کشیم که سیر بدیم به خورد خان داداش، شما می‌فرمایید سوا کنید؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan