مونولوگ

‌‌

پویش موثرترین وبلاگ‌ها


این پویش، چالش، یا هر چیز دیگه، فرصت خوبیه تا اگه دوست داشته باشیم، دامنه‌ی ارتباطات موثرمون رو گسترش بدیم.

آرام، روان، مهربان :)

تازه آشنا شدم. به دل می‌نشیند.

۳. سره
دقیق، نکته‌سنج، خوش‌برخورد، محقق.

از نسل جوانِ دغدغه‌مند.

۵. میانه‌ی میدان
می‌فهمم حرفاش رو.
(مایل نبودند لینک بشن)

۶.


چندبعدی‌نگر، متفکر.

وی در تلاش است.

خلاق، خوش‌اخلاق.

بعد از سال‌ها، دوباره پیداش کردم.

تازه آشنا شدم، کوتاه‌نویسی‌های خوبی دارد.

سیاسی می‌نویسد.

۱۳. لوموت
جوان است و جویای نام.

به دنبال حقیقت.



* برخی از وبلاگ‌ها به پست مشخصی لینک شده‌اند.
* این مطلب شروع پویش و این مطلب قوانین پویش هستند.
* دو روز پیش پست رو نوشته بودم و به دلایلی الان منتشر شد.

  • نظرات [ ۱۵ ]
پیـــچـ ـک
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۱
سلام
چه وبلاگای خوبی! خیلیاشونو اصلا نمیشناختم.

پاسخ :

سلام :)
ممنون از دعوتتون :)
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۵
فقط مورد ۶ 😂😁

پاسخ :

فقط شش :)))
ار کیده
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۷:۲۷
دست شما درد نکنه، معرفی خوبی بود :)

۶ چرا خالیه؟

پاسخ :

سر شما درد نکنه ;))

چون دیگه نیست.
^_^ khakestari
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۷:۵۲
شیش منم که نمیخواستم ریا بشه 
تسنیم مرسی که میدونی من دوست دارم گمنام بمونم :))))

پاسخ :

خوشا گمنامان، خوشااا :)))

فقط فک کنم یادت رفته تیک ناشناس رو بزنی 😂
خورشید ‌‌‌‌
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۷:۵۶
سلام

۶ رو بگووووو...😅

بدرود✋

پاسخ :

سلااام :)

شیییییش

به سلامت 😊
غمی ‌‌
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۸:۰۹
باعث افتخاره که من رو هم معرفی کردید. اونم با این کلمات عظیمی که آدما زیرش له می‌شن... ممنون از این لطف بی‌کران.

پاسخ :

بله، می‌دونم کلمات بزرگی بود. ولی کلمات ساده‌تری که به منظورم نزدیک‌تر باشه پیدا نکردم :)
لوسی می
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۸:۰۹
سلام. شما از کی برگشتی؟ من فکر میکردم فقط به خونه‌ی زردت می‌پردازی! :)
نه اونو خبر دادی نه اینو! 😐
بعضی هاشون خیلی جدیدن. ممنون از معرفی. و اما امان از شماره شش اسرارآلود 😂

پاسخ :

سلااام :))
دست شما درد نکنه، پس من زردنویسم!!
شمام که نبودی خب :) خوشحالم که برگشتین :)
خواهش می‌کنم.
امان و داد و بیداد :)
پا ییز
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۵
این وبلاگها رو از کجا میشناسی تو 
چه عجب وبلاگ جدید دیدم 

پاسخ :

از تو صفحه‌ی دنبال‌شوندگانم :)))
اوووو انقد وبلاگ زیاده، مگه میشه همه رو خوند؟
مرتضا دِ
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۰:۲۱
چه طور من از بیشتر این بزرگواران بیخبر بودم تا حالا!
ممنون برای معرفی
البته 12 رو میشناسم :)

پاسخ :

اینگونه که آدرسشونو نداشتید و بی‌خبر بودید!

شش هفت تاشونو می‌دونم که می‌شناسین. با بقیه‌شونم به زودی پسرخاله خواهید شد :)
هایـ تن
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۲:۳۶
خلاق و خوش‌اخلاق :)
تو استونی یه سگه افتاده بوده تو رودخونه یخ‌زده، دو تا کارگر میرن نجاتش میدن بعد که می‌برنش دامپزشکی معلوم میشه این سگ نبوده گرگ بوده:) بعد این کارگرا میگن بابا این تو مسیر خیلی خوش اخلاق بود اصلا وحشی‌بازی درنیاورد! نگو گرگ بیچاره انرژی برای بداخلاقی نداشته :))

پاسخ :

استونی یک کشور در اروپاست! من راستش فکر می‌کردم یه ایالتی چیزی تو آمریکا باشه =)))
خدا بهتون انرژی بده پس :)
ار کیده
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۳:۱۳
پاییز؟
آدرستو بده ^-^
لطفا :)

پاسخ :

پاییز آدرستو بده لطفا :)
^_^ khakestari
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۳:۴۴
نه دیگه 
اخه راضی به اذیت شدن و سوال پیچ شدنت نیستم
برا همین خودم رو معرفی کردم که دوستان متوجه بشن :)))

پاسخ :

اصلا واسه همینه که گمنام بودن ارزش شده، از بس شما گمنامان به فکر آسایش خلق‌الله‌ید 😆😎😂😁

+ سوال نپرسیدن که بندگان خدا.
فقط ارکیده پرسید که جواب دادم :)
اگه وبلاگش می‌بود لینک می‌کردم، حالا که نیست نمی‌کنم :) فک نمی‌کردم واقعا که انقدر سوال پیش بیاد :))
مرتضا دِ
۰۴ اسفند ۹۷ , ۰۰:۱۹
پاییز آدرس بدین لطفا 

پاسخ :

پاییز چرا آدرس نمیدی لطفا؟
De Sire
۱۷ اسفند ۹۷ , ۱۳:۳۴
سلام 
واقعا پویش خوبی بود . من خیلی وبلاگای خوبی رو شناختم توی این مطلبا
ممنون از لطفتون :)

پاسخ :

سلام
بله، وبلاگایی که تا حالا اسمشونم نشنیده بودم.
خواهش می‌کنم :)
آشنای بی نشان
۲۴ اسفند ۹۷ , ۱۶:۱۰
قلم سیب زمینی فوق العاده است

پاسخ :

منم دوست دارم نگاهشونو
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan