مونولوگ

‌‌

خواب ده تومنی


تقریبا برای تفریح، خوابم رو دادم به دو تا از سایت‌های تعبیرخواب و به هر کدوم هم نفری پنج تومن دادم بابت تعبیرش. البته با توجه به اینکه هیچ‌وقت خواب نمی‌بینم و اگر هم ببینم دنبال تعبیرش نیستم، اما خودم از این خوابم متاثر شده بودم، دوست داشتم اگه تعبیر داره بفهمم. در واقع گربه‌ی تو خواب نگرانم می‌کرد، مخصوصا رنگش و اینکه از در بسته اومده بود تو. به زعم من به بدبختی‌ای می‌مانست که باید با پذیرفتن ریسک چنگولی شدن! از شرش خلاص بشم. ولی چون مطمئن بودم به هیچ‌کدوم از تعابیر این سایت‌ها اعتماد نخواهم کرد (کما اینکه همین‌طور هم شد)، بیشتر جنبه‌ی فانش در نظرم بود.
خلاصه متن یکسانی رو فرستادم، اما تعابیر متفاوتی دریافت کردم!
سایت اول رو نمی‌تونم بگم چی گفت، در حدی سکرته که خواب‌های بقیه رو در آشکار جواب می‌داد و خواب من رو پنهانی پاسخ گفت! اولش رفتم تو سایت دیدم اونایی که بعد از من خوابشون رو تعریف کردن پیامشون هست، ولی مال من نیست. گفتم شاید خواب من یه‌کم سخت بوده، نتونسته تعبیر کنه یا شاید زمان می‌بره نشانه‌هاشو رمزگشایی کنه! چند ساعت بعد دیدم که واسم ایمیل اومده که من تعبیر خوابت رو "حدس" می‌زنم! و اینه. تو سایت هم به علت حساسیت بالای موضوع! پیامم عدم نمایش خورده بود. چه گفتش که بماند. بد نبود، ولی بماند.

سایت دومی همچین جوابی داده: "شما در استفاده از باورها و توانایی‌های روانی‌تان احساس ترس می‌کنید و باید بدانید که در زندگی شما، هیچ بد شانسی و نیروی منفی‌ای در کار نیست و لازم نیست از مواجهه با موقعیت‌های جدید بترسید. کسی به زندگی شما می‌آید که قوی و شجاع؛ باوقار و مغرور و مسلط است یا حتی خودتان شاید این احساس‌ها و توانایی‌های روحی را داشته باشید و به مشکلات عاطفی‌تان غلبه خواهید کرد. شما دوست دارید روی دیگران کنترل داشته باشید و باید خویشتنداری را تمرین کنید و حواستان به خودتان باشد و مسئولیت اعمالتان را بپذیرید."

حالا سوالی که برام پیش اومده اینه که آیا اون شخصی که دیروز رد کردم، همون شخصی بوده که پریشب خواب دیدم؟ 😂 آخه این بنده خدا فک کنم فرمانده هم بود، یعنی شجاع و قوی و مسلط مثلا =)) ولی خب هرجور فکر می‌کنم آدم باوقار و مغرور از پنجره نمیاد تو :// 😂😂
ضمنا خیلی غیب گفتی! من کلا هیچ نیروی منفی‌ای تو زندگیم حس نمی‌کنم که بعد بخوام ازش بترسم!
و اینکه مشکل عاطفی کجا بود سرکار؟
و آخر اینکه قول میدم خواب آدمی مسئولیت‌پذیرتر از منو به زندگیت تعبیر نکرده باشی!
خِلاص!

  • نظرات [ ۰ ]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan