مونولوگ

‌‌

ساخت دو مدل آویز روسری

با جستجوهای فراوان بالاخره یه چوب پیدا کردم که ابعادش برای این کار نامناسب بود، ولی من مناسبش کردم. در واقع تخته چوب رو تغییر ندادم، فکرمو تغییر دادم که حتما لازم نیست فقط یک ردیفه باشه.

رنگش زدم.


و گیره‌های چوبی رو با چسب چوب و به کمک چوب کبریت بهش چسبوندم.



چهار تا از حلقه‌های مقوایی ضخیمی که مال لایه‌چسب بودن و هدهد برای ساختن کار هنری! نگهشون داشته بود رو ازش گرفتم و هر کدوم رو با اره و کاتر به چهار قسمت برش زدم (این مرحله خیلی سخت بود). چندین و چندون متر روبان رنگ‌های مختلف خریدم. تو عکس پایین فقط اون روبان‌هایی که باز و پخش‌وپلان مال منه، اون حلقه‌ها مال هدهده که داره روباری (رورخت‌خوابی) جهیزیه‌شو روبان‌دوزی می‌کنه و من صرفا جهت عکس گرفتن وسایلمو بردم کنارش 😂😂😂 


روبان‌ها رو پیچوندم دور حلقه‌ها و آخرشو با نخ قرقره بستم و بعد با یه نخ عمامه‌ی صورتی به همدیگه و به یه چوب‌کار وصلشون کردم و شد این:


یه دونه گیره‌ی دیواری رو با چسب آلفا! چسبوندم به دیواره‌ی جانبی دراور و چوب کار رو بهش آویزون کردم. چسب رازی و چسب چوب نتونست وزن روسری‌ها رو نگه داره و کنده شد.
اون یکی آویز رو هم با میخ کفاشی وصل کردم به دیوار. میخ رو هم از زیر سنگ به دست آوردم. داداشم کل میخ‌ها رو برداشته برده گم کرده. منم تخته‌ی وایت‌بردم رو از دیوار جدا کردم، یه دونه‌م تو دیوار ول‌معطل بود که اونم درآوردم و با سه تا میخ زدمش بیخ دیوار.


این گیره‌ایه رو گذاشتم برای مقنعه‌ها که چروک نشن، اون رنگی‌رنگیه رو برای روسری‌ها که تعداد و حجمشون بالاست. البته عکس رو خلوت گرفتم که خوشگل‌تر و مرتب‌تر باشه :)



هجمه‌ی همه‌جانبه‌ی اعضای منزل هم هیچ خللی در کار وارد نکرد و بنده با عزم راسخ به این کارهای الکی و بیخودی پرداختم و به سرانجامشون رسوندم. فقط بره‌ی ناقلا گفت "خاله تسنیم، خوشگل شدن :))"

راستی ترشی رو هم انداختم، تا ببینیم چه شود :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan