مونولوگ

‌‌

دختر بی‌هنر


خانم ص امروز شروع به بافتن یک پولیور کرد. گفتم شاید بخوام ازش یاد بگیرم. روانشناس گفت یعنی تو بافتتی بلد نیستی؟ یعنی تا حالا قلاب دستت نگرفتی؟ گفتم نه. گفت عجیبه، اولین دختری هستی که می‌بینم بلد نیست.

حالا اولین دختر که نه، ولی معمولا دخترا از بین هنرا یه چیزی بلدن دیگه. خواهرای خودم مخصوصا هدهد، خیاطی، گلدوزی، روبان‌دوزی، بافتنی، قلاب‌بافی، هویه و چیزهای دیگه‌ای که من نمی‌دونم رو بلدن. اول دبیرستان بودم که منو به اجبار فرستادن خیاطی و حتی یادمه انقدر برام سخت بود که یه بار به فکر فرار از خونه/خودکشی افتاده بودم! نه اینکه یاد نگیرم، ولی دوست نداشتم. یه سرمه‌دوزی هم فرستادنم که فک کنم برای فرار از کلاس روبان‌دوزی می‌رفتم؛ چون از روبان‌دوزی متنفرم! تا پارسال که خودم هوس کردم با زن‌دایی برم خیاطی و خب بعد دو ماه هوسم فروکش کرد و ولش کردم 😂 الانم به خانم ص میگم بهم یاد بده، ولی از اونور خودم می‌دونم عمرا بشینم پای یاد گرفتنش :)


از دیشب دارم دنبال گیره‌ی لباس چوبی می‌گردم، ولی هیچ‌جا نداره. فروش اینترنتیش هشت تومنه با دوازده تومن هزینه‌ی ارسال :| به مامان که گفتم گفتن لباس چوبی؟ o_O 😂😂 می‌خوام یه آویز روسری درست کنم، به کشوی لباسم یه سر و سامونی بدم که وقتی یه دونه لباس برمی‌داری سه تا رو به هم نریزی. ترفند لوله کردن لباس جالب و کاربردیه، جدا کردن روسری‌هام همچنین. اگه شمام مشکل منو دارین استفاده کنین. تو نت هم سرچ کنین ایده‌های خوبی میده.


  • نظرات [ ۰ ]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan