مونولوگ

‌‌

نیازمند ترکیبات پیش‌رفته‌تر

2/08/97 ساعت 22:47

یه دوجین شکلات داغ خریده بودم، حدود پونزده روز پیش، برای اولین بار. دوتاشو توی یه لیوان بزرگ آبجوش ریختم بد بود، حس می‌کردم آب‌کاکائو می‌خورم. دفعه‌ی بعد تو شیر ریختم مزه‌ی شیرکاکائو می‌داد. خب چه کاریه، مثل همیشه کاکائو می‌ریزم تو شیر می‌خورم. اینقدم پول نمی‌خواد بدم، والا!

امشب هم یه لیوان شیرکاکائوی همین مدلی برای خودم درست کردم. مامان اومده تو اتاق میگه نخور، بی‌خواب میشی.
واقعا چرا کاکائو، چایی، قهوه و امثالهم هیچ تاثیری تو خواب من ندارن؟ به کجا برم شکایت؟ به که گویم این حکایت؟ که شب امتحان قهوه می‌خوردم و فی‌الفور به خواب نان‌رم! می‌رفتم؟

+ اصلا هم منظورم از عنوان ریتالین نبوده! واقعا نبوده! احمق که نیستم خو! جدی میگم!

  • نظرات [ ۰ ]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan