مونولوگ

‌‌

هفت دقیقه از موعد قرار گذشته است!


نشستم تو مرکز بهداشت، محل قرار ملاقات کاری و منتظر کسی‌ام که تا حالا ندیدمش.
به منشی گفتم با خانم نون کار دارم و گفت امروز میاد اینجا؟ گفتم بله میاد. حالا بیاد از جلوم رد بشه من نفهمم :))

+ دیشب خواهرم اون سه تا رو آورد گذاشت خونه‌ی ما که بابام بکشه. صبح موقع نماز، انقد قوقولی‌قوقو کرد که فک کنم همه‌ی همسایه‌ها بیدار شدن :)
+ امروز تولد بره‌ی ناقلاست، اولین روز پیش‌دبستانیش هم هست. نه خبری از تولده (که نباید هم باشه)، نه حتی پدر و مادر بی‌ذوقش تا الان براش کیف خریدن! خوبه بچه‌ی اوله، اگه دومی سومی بود، فک کنم هفته‌ی بعد می‌رفتن ثبت‌نامش کنن!

  • نظرات [ ۶ ]
کرگدنِ بنفش
۳۱ شهریور ۹۷ , ۰۹:۰۳
چقدرم خوشگل بودن اون خروساااا...
بره رو از قول من ماچش کن 

پاسخ :

یکیش خروسه، همونم خییییلی خوشگله *_*
ماچ می‌کنم توام با تف، ولی نه از پشت بازوش 😂😂
یک مرد!
۳۱ شهریور ۹۷ , ۰۹:۲۴
دیشب داشتم به این فکر میکردم نی نی م ان شالله بخواد بره مدرسه همه خانواده مون میریم همراهیش میکنیم
الهی هر کی نی نی نداره خدا بهش به خیریت و صلاحش نی نی بده اگه همسر نداره خدا به خیریت بهش همسر بده

پاسخ :

من برای کنکورم، پدر و مادر و یه خواهر و یه برادرم باهام اومده بودن!
آمین
مرتضا دِ
۳۱ شهریور ۹۷ , ۱۱:۱۲
خانوم نون مشخصه دیگه
احتمالا وقتی بیاد نون دسشته


پاسخ :

اتفاقا دیگچه داشت که بدون نون خوردیم!
واران ..
۳۱ شهریور ۹۷ , ۱۲:۴۶
تولدش مبارک 🌹🌸
البته اولین روز دانشجوهای ترم اولی هم هست :دی  (من جمله خواهرزاده ی خودم :دی 😀 که امروز رسما دانشجو شد و کلاس هاشون امروز عین کلاس اولی ها  و پیش دبستانی ها ،  شروع شد :دی 😀😅😁) 

پاسخ :

مرسی
ان‌شاءالله موفق باشه :)
کیییی بشه خواهرزاده‌ی من دانشجو بشه :)
لوسی می
۳۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۲۸
فردا اولین روز پیش دبستانی پسرک منم هست ^_^

پاسخ :

عه، پس پسر شما و پسر خواهرم هم‌سنن :)
و فک می‌کنم شما و خواهرمم هم‌سن باشین :)
ولی دختر خواهرم از گل‌پسر شما کوچیکتره :)
چقد تفااااهم داریم ما! 😂😂😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۱ شهریور ۹۷ , ۱۶:۴۸
من یکی دوسال قبل از اینکه برم کلاس اول لوازم تحریر جمع می‌کردم:-))))

پاسخ :

یکی دو سااال؟؟؟ چه اشتیاقی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan