مونولوگ

‌‌

حال بد

 

یه طوریه که روزی شونصد بار از کارم تعریف میشه، همه تو کارگاه از خداشونه باهاشون کار کنم، صابکار اصلی، اصرار شدیدی رو موندنم داره (چون چندین بار طی همین دو ماه خواسته‌م که برم)، دو بار افزایش حقوق داشته‌م که یکیش همین امروز بوده (گرچه هنوز حداقلی‌ترین حقوق برای این شغله)، ولی حالم خیلی بده و فراتر از بد. کاش کسی ازم تعریف نمی‌کرد، ولی کسی دشمنم هم نبود. کاش هیچ‌کس نمی‌دید و نمی‌فهمید کارم خوبه، ولی کلی بحث و تنش هم ایجاد نمی‌شد به خاطر من. کاش اوستای من بردست دیگه‌ای نمی‌داشت حداقل، کاش بردستش انقدر باسابقه نبود، کاش انقدر سنش زیاد نبود، کاش...

من یه آدم دمدمی‌ام که نمی‌تونه تو یه کار وایسته. نمی‌تونه هدفشو دنبال کنه. خودرأیه. و خسته است. و دوست نداره تو جنگی باشه که نمی‌خواسته به وجود بیاد...

روزهاست که شب و روز به خودم میام می‌بینم دارم دندونامو رو هم فشار میدم. استرسی‌ام. الانم دلم می‌خواد تا صبح بشینم گریه کنم. شاید دارم جا می‌زنم. به بن‌بست نخورده‌م. از پس کار براومده‌م. ولی انگار رشد زودتر از موعد، خودش آفته. دوست ندارم سیبل باشم، نه سیبل اتفاقات، نه سیبل توجهات. اگه معمولی پیش می‌رفتم و شاد بودم چه خوب بود. کاش فقط یه طوری بشه که آقای نوک‌مدادی دست از عصبانیت و دشمنی و لجبازی با من برداره.

 

  • نظرات [ ۲ ]
مهتاب ‌‌
۰۵ دی ۰۲ , ۲۳:۲۷

خیلی خیلی خیلی اشتباه می‌کنی اگر خود کار و محیط کار رو در مجموع دوست داری ولی فقط به خاطر یه نفر، بخوای بذاری بری. تو هرررررررر محیطی بری بالاخره حداقل یه نفر از نظر روانی سالم نیست. (نمی‌گم این تصمیم رو داری، چون نمی‌دونم. دارم فرض می‌کنم)

پاسخ :

آره، درسته. اینو می‌دونم و بقیه هم میگن، ولی عملی کردنش سخته. من از تنش و تشنج تو روابط خیلی فراری‌ای. ولی به قول شماها باید دیدمو درست کنم.
دست ها
۰۷ دی ۰۲ , ۲۱:۳۸

منم توی کار اولم تقریبا اینطوری بودم. بعد کم کم شروع کردم کارامو بی سر و صدا انجام دادن. به قولی خودم رو پرزنت نمیکردم. آخرش هم انقدر ارتقا داده نشدم و خودم درخواست نکردم که اومدم بیرون.

تو فقط کار خودتو بکن. مهم نیست بقیه چه حسی پیدا میکنن

پاسخ :

واقعا باید یکی بهم بگه چه مرگته؟ به تو چه که کی چه حسی داره 🤦‍♀️
خیلی ممنونم از همه‌تون که تجاربتونو بهم میگین :)

ضمن اینکه موفق باشی 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan