مونولوگ

‌‌

روزانه

 

امروز بردست سه ساله‌ی اوستای من باهاش قهر کرده بود که چرا به من کار یاد میده و به اون یاد نمیده :( اونم می‌گفت خب من چیکار کنم که اون گیراییش کمه و این خانم گیراییش خوبه؟ حقیقتا در عین اینکه خوشحال شدم که متوجه شدم کارم خوبه، ناراحت هم شدم. واقعا دوست ندارم حس کوچیک شدن به اون یکی بردست دست بده. تمام تلاشمم تا حالا کرده‌م که بهش بفهمونم ادعایی ندارم. خیلی وقت‌ها، بجای اینکه چیزیو از اوستام بپرسم، میرم از اون می‌پرسم که بدونه متوجهم که رتبه‌ش از من بالاتره و من دارم از اون چیزی یاد می‌گیرم. بدون اینکه کسی بهم بگه، کارایی که وظیفه‌ی پایین‌ترین بردسته رو انجام میدم. هیچ‌وقتِ هیچ‌وقت خودم نخواستم کارای تخصصی و حرفه‌ای رو انجام بدم؛ یعنی تا خود اوستا نگفته برای این کارا داوطلب نشده‌م که فکر نکنه ادعایی دارم. در فروتنانه‌ترین حالت دارم پیش میرم. البته همین رفتارام گاردشو باز می‌کنه، نمی‌تونه ازم اشکالی بگیره یا چیزی بهم بگه. جز احترام و وظیفه‌شناسی چیزی ازم ندیده و نمی‌تونه بهم بی‌احترامی کنه. ولی با اوستا قهر می‌کنه. از ته دلم میگم، ناراحتم که تو این وضعیت باشه. کاش کاری از دستم برمی‌اومد.

 

دیشب یه ماشین پلیس راهنمایی رانندگی، تو صدمتری چهار پنج بار خواست ازم سبقت بگیره، راه ندادم 😃😁 از کجا تا کجا پشت سرم بود و هی اومد کنارم و نتونست و هی برگشت پشت سرم. آخرش رفت از دو لاین اونورتر سبقت گرفت رفت. امروز به جیم‌جیم گفتم، گفت پلیس خوبی بوده، وگرنه نگهت می‌داشت، به دلایل الکی جریمه‌ت می‌کرد، تا دوباره از این کارا نکنی :))) واقعا پلیس همچین کاری می‌کنه؟ چه بد! اگه نگهم می‌داشت که دیگه هیچی اصن، چون گواهینامه‌مم تمدید نداره که :))

 

  • نظرات [ ۴ ]
مهتاب ‌‌
۲۹ آذر ۰۲ , ۰۴:۴۹

تجربه نشون داده این آدما در هیچ حالتی راضی نمی‌شن🤷🏻‍♀️

پاسخ :

تجربه‌ی شما با تجارب قبلی و فعلی من منطبق می‌باشد :)
محمود بنائی
۰۳ دی ۰۲ , ۰۱:۳۶

یک چیزی که توی این سال ها سرکار یاد گرفتم همین کاری هست که شما خیلی سریع و به درستی یاد گرفتی، یعنی احترام گذاشتن! همیشه سعی کردم به آدم هایی که دوست ندارم هم کلام بشم بیشتر احترام بگذارم، آدم هایی که زبونشون نیش داره، اینجوری بی دردسر واسه خودت احترام میخری و از گزندشون در امانی! البته تا وقتی به قدرت برسی! بعد دیگه نیازی نیست!

پاسخ :

روش بسیار خوبیه برای کسی که دنبال دردسر نیست، ولی راستیتش من خیلی اهل استفاده ازش نیستم. دیفالتم احترام تمام و کمال گذاشتن به همه است. ولی یکی حوصله‌مو سر ببره دیگه برام مهم نیست دردسر بشه، نشه، حرفی داشته باشم می‌زنم.
ن. ..
۰۴ دی ۰۲ , ۰۵:۲۶

خاک تو سرت!

گواهینامه ات هم مشکل داشته و اینجور خیره سری کردی؟

من والا همون بار اول فکر می کنم کار واجب داره میذارم بره 

تازه اگه نترسم ازش و فکر نکنم خدایا الان سرعتم خوبه؟ کمربندم؟ راهنمام؟...

پاسخ :

من تا خوندن کامنت تو به ذهنمم نرسید که شاید کار داشته بوده. پلیس راهنمایی رانندگی تو صدمتری داشته کجا می‌رفته دنبال کارش؟ فکر نکنم، تازه کارم می‌داشت آژیر می‌کشید.
ن. ..
۰۵ دی ۰۲ , ۱۴:۱۹

آره میتونست آژیر بکشه اینم هست، ولی من اگه برام اتفاق بیفته نمیذارم به آزیر برسه 

از تو آینه عقب هم نمیفهمم راهنمایی رامندگی هست یا آگاهی! 

پاسخ :

خب منم تو شب از تو آینه وسط نمی‌فهمم، ولی میومد کنارم که سبقت بگیره از گوشه چشم دیدم. بر هم نگشتم سمتش که تابلو بفهمه عمدی راه نمیدم 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan