مونولوگ

‌‌

این روزهای من

 

بعد مدت‌ها تو خونه چایی خوردم، طعم فوق‌العاده‌ش غافلگیرم کرد 😃 روزهاست که چای کارگاه که انگار چیزی قاطی آبشه و کدره رو سردشده و ازدهن‌افتاده می‌خورم. گفتم به‌به چه چاااایی! آقای گفتن شما باید همون چایی‌ها رو بخورین تا قدر چایی خونه رو بدونین و بدو بدو نرین آب معدنی بخرین بجای آب شیر بخورین! :)))

این‌ها رو امروز درست کردم =))

 

 

مشخصه خودمم ذوق کرده‌م؟ فک نمی‌کردم همچین چیزایی بلد باشم :) در معدود اوقاتی که بهم اجازه میدن برم سمت کیک‌سازا، سعی می‌کنم تک تک کارا و حرکاتشونو قورت بدم. با خودم فک می‌کنم ممکنه منم یه روز انقد ماهر و سریع باشم و انقد راحت کارای خفن کنم؟ زمان نشان خواهد داد.

 

  • نظرات [ ۶ ]
zynb am
۲۴ آبان ۰۲ , ۰۲:۲۰

چقدر جذابن 😍

 

خداقوت 

خوشحالم که بعد از ماجراهای پست قبل ، حالت بهتره ❤ امیدوارم قضیه گواهینامه‌ات هم زود حل بشه و این قوانین مسخره هم تغییر کنه 🤦🏻‍♀️

پاسخ :

ممنون :)

ایشالا، خیلی ممنونم 🌹🙏
فاطمه ‌‌‌‌
۲۴ آبان ۰۲ , ۱۰:۳۷

چقد جذاب شدن🤩😍 ماشالا بهت :)

پاسخ :

ساده است هاا، ولی اینکه نمی‌دونستم از این کارا بلدم برام جالب بود :))
ممنونم :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۴ آبان ۰۲ , ۱۴:۴۵

وااااااای چه خوشگلن. آفررررین

پاسخ :

خیلی مرسی :)
محمود بنائی
۲۴ آبان ۰۲ , ۱۸:۵۲

شما میتونین اینارو جای عروسک بفروشین :) جالبه که نگاهشون با هم فرق داره! دوتاشون هم ابرو دارن. عالیه 👏

پاسخ :

خمیرن، خراب میشن زود :))
آره، منحصربه‌فرد ساختمشون 😎
ممنون
^_^ khakestari
۲۵ آبان ۰۲ , ۱۲:۲۸

چه قشنگه....

آره آره من مطمئنم میرسه اون روز....

پاسخ :

مرسی عزیزم :)
خدا کنه، خدا کنه، ایشالا...
ن. ..
۰۴ آذر ۰۲ , ۰۹:۰۲

وای چه نازن اون آبی ها 

الان یعنی اینا کیکند؟ o_____O

خیلی قشنگن

 

پاسخ :

خودم قرمزا رو بیشتر دوست داشتم :)
نه تزئینات کیکن. با خمیر فوندانت درست میشن.
مرسی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan