مونولوگ

‌‌

 

خشک‌کار، کیک‌پز، ترکار و کیک‌ساز، چهار تا بخش مجزاست اینجا. من به ترتیب به کیک‌سازی، ترکاری، کیک‌پزی و خشک‌کاری علاقه دارم. حالا درسته گذاشته‌نم بخش خشک‌کار، ولی دلیل نمیشه وقتی یاد می‌گیرم با دو دست، در یک ثانیه، چهار تا شیرینی برنجی رو جفت کنم ذوق‌زده نشم. سرعتم هنوز کمه فک کنم، سه هزار و خرده‌ای شیرینی رو تو دو ساعت چیدم، ولی خودم به آتیه‌ی خودم امیدوارم 😎 روز دوم یکی از اوستاها فک کرد دارم یه کاری رو اشتباه انجام میدم، گفت عه، خانم فلانی از شما بعیده، از شما بعیده، که البته بعد دید نهههه، دارم درست انجام میدم :)) و امروز هم یکی دیگه از اوستاها گفت اینجوری بچین، اولش به نظرم سخت اومد، گفتم اگه بتونم، گفت چرا نتونی، وقتی استعدادشو داری حتما می‌تونی. حالا من نمی‌دونم شیرینی چیدن چه استعداد خاصی نیاز داره، ولی تلویحا گفتم نظر اوستاها بدجوری روم مثبته :))
نمی‌دونم کی راهم به کیک‌سازی باز میشه، ولی بدتر از اون اینه که وقتی می‌بینم یکی یازده سال فقط تو همین قنادی بوده و هنووووز بردسته، یا یه اوستایی از عقد دقیانوس اینجا بوده و قنادی خودشو نداره، نمی‌دونم باید چطور امیدمو حفظ کنم که یه روز نه چندان دوری، هدفم محقق بشه.
این همون خبری بود که قرار بود هفته‌ی بعدِ هفته‌ی پیش بدم :)

 

  • نظرات [ ۹ ]
مهتاب ‌‌
۰۹ آبان ۰۲ , ۰۹:۴۲

به سلامتی باشه ان‌شاءالله :)

 

خب پیشرفت کردن به خود اون آدما هم بستگی داره. شاید خودشون هم علاقه یاقدرت تحمل ریسکشو نداشتن🤔

پاسخ :

سلامت باشی ان‌شاءالله :)

آره به این جنبه‌ش هم فکر کردم، امیدوارم بشه که موقع درستش برسم.
ن. ..
۰۹ آبان ۰۲ , ۱۴:۴۸

سلاااام

حناق گرفتم بابا از نظرات بسته

خدا قوت

وقتی از رسیدگی به علاقه ات می نویسی کیف می کنم و حس مثبت می گیرم

ان شاءاللَّه موفق باشی و موفق هستی

پاسخ :

سلام :)

سلامت باشی
ممنونم که حس مثبتتو انتشار میدی نون جان :)
ایشالا همیشه خوش و خرم و مثبت باشی 🌻🌹
ن. ..
۱۴ آبان ۰۲ , ۱۵:۰۵

فدا مدا :) 😘😘😘😘

پاسخ :

🌹🌻🌹
محمود بنائی
۱۵ آبان ۰۲ , ۰۲:۲۵

 

شاید اون وردست، رویای بزرگتری نداشته، یا شاید هم فقط رویاشو داشته و تلاشی نکرده! اما تو هم رویاشو داری هم در مسیر هدفت حرکت میکنی و کنارش یک استعداد خارق‌العاده هم داری که کمکت میکنه زودتر به رویاهات برسی.

پاسخ :

ایشالا که در مورد من همین‌طور باشه که شما میگین. ممنون :)
مهتاب ‌‌
۲۳ آبان ۰۲ , ۰۴:۰۰

در مورد تصمیمات خلق‌الساعه بگم که کلا اپیدمیه. منحصر نیست به مسائل غیرایرانی‌ها. برای ما هم همینه. یعنی اصلا ذهنیت انسان ایرانی مشکل داره تو این قضیه. و البته که اینا توجیه نمی‌کنه مسئله رو.

پاسخ :

شاید در مورد ایرانی‌ها حداقل نیاز به طرح تو مجلس یا چمدونم هیات دولت یا چیزی در این سطح باشه که همچین چیزایی تصویب بشه، ولی برای ما از این شهر تا اون شهر حتی متفاوته و این یعنی ادارات سرخود هم می‌تونن همچین تصمیمایی بگیرن. شاید به زعم خودشون آتش به اختیار و با توجه به شرایط، با وضع همچین مصوبه‌هایی اوضاع رو کنترل می‌کنن!
مهتاب ‌‌
۲۳ آبان ۰۲ , ۲۳:۴۹

ببین نمی‌خوام بگم شرایط یکیه. منتها واقعا واسه ماها هم قوانین متعددی سلیقه‌ای اعمال می‌شه. تنها خوبی این وضعیت اینه که می‌شه امید داشت به همون هردمبیلی که قانون رو گذاشتن برش دارن یا تغییرش بدن.

پاسخ :

حرفتو قبول دارم.
آره، امیدمون به همین هردمبیلی‌هاست :)
مهتاب ‌‌
۲۵ آبان ۰۲ , ۱۳:۱۱

وای تسنیم این‌جا رو واکنش‌گرا کردی؟ دمت گرم واقعا. درود بر وبلاگ‌نویسان با قالب وبلاگ واکنش‌گرا✌️

پاسخ :

قالب واکنش‌گرا چیه؟ 🤔
مهتاب ‌‌
۲۵ آبان ۰۲ , ۱۹:۰۶

از اینا که اندازهٔ صفحهٔ موبایل می‌شه صفحهٔ وبلاگ. مثل وبلاگ من

پاسخ :

آها، ریسپانسیو! یادم نبود سعی می‌کنی فارسی کلماتو استفاده کنی و البته ذهنمم خیلی مشغوله، یه لحظه فکرم رفت که شاید منظورت اینه، ولی گفتم زحمت فکر کردن بیشتر به خودم ندم و بپرسم :)))
ولی قالب من که واکنش‌گرا نیست. حداقل تو تلفن همراه من نیست :)
مهتاب ‌‌
۲۵ آبان ۰۲ , ۲۲:۰۳

آره دیگه، فارسی ر پاس بداریم :)

 

پس چرا تو تلفن همراه من هست؟😂

پاسخ :

این دیگه خیلی واکنش‌گراست، می‌دونه کی روش حساسه فقط به همون واکنش میده :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan