مونولوگ

‌‌

 

چقد دلم می‌خواد خلوت بشه خونه. یکی دو هفته کسی نیاد خونه‌مون، ما هم جایی نریم. یه‌کم روتین بشه همه چی. خیلی خسته‌ام. چطور میشه کسی تو شلوغی به دنیا اومده و بزرگ شده باشه، ولی تحملشو نداشته باشه؟ بعد از این همه سال نباید عادت کرده باشم؟

 

  • نظرات [ ۱ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۵ شهریور ۰۲ , ۱۶:۴۱

واقعا میفهمم. یه وقتا آدم تقلی میکنه برای چند ساعت سکوت مطلق.

من جمع دوست حقیقتا الان دلم میخواد یه اوقاتی رو فقط در حباب خلاء و بی صدایی سپری کنم.

شما که دیگه جای خود داری. حق داری

پاسخ :

من آره، گاهی به مرز جنون می‌رسم...
🌹🌱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan