مونولوگ

‌‌

رو به حسیــــــن (ع)

 

من ایرانم و تو عراقی، چه فراقی، چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی، چه فراقی، چه فراقی

.

دوری و دوستی، سرم نمیشه وُ، هیچ‌کجا واسه‌م، حرم نمیشه وُ، دارم می‌میرم

کربلا واسه‌م ضروریه حسین، اربعین اوضاع چه جوریه حسین؟، دارم می‌میرم

.

.

.

این مدت این مداحی توی ماشینم رو تکرار بود...

و عمرا فکر نمی‌کردم امسال برم...

حالا تو خاک عراقم...

.

.

.

علی مدد :)

 

  • نظرات [ ۶ ]
هـیوا .
۰۹ شهریور ۰۲ , ۱۱:۵۹

به به 
خوش به سعادتتون

پیشاپیش قبول باشه 

پاسخ :

خیلی ممنونم
ایشالا قسمت شما زیارت واقعی
چوی زینب دمدمی
۰۹ شهریور ۰۲ , ۱۲:۳۳

التماس دعا:))

پاسخ :

همه‌ی بچه‌های وبلاگو یاد کردم :)
متقابلا...
محبوبه شب
۰۹ شهریور ۰۲ , ۲۲:۱۳

ای جانم 😍😍😍🥲🥲🥲🥲 التماس دعا عزیزم 

سلام من و خانوادمم به آقاجانم برسون

پاسخ :

یاد همه بودم محبوبه جان
ایشالا اگه رفتی بازم بری، اگه نرفتی هم زووود بری :)
Reyhane R
۱۲ شهریور ۰۲ , ۲۰:۲۹

سلام.زیارت قبول🙂🥰

ما هم دیروز برگشتیم.

همش فک میکنم یه خواب بود😭

پاسخ :

سلام
زیارت شما هم قبول ایشالا :)

پلڪــــ شیشـہ اے
۱۸ شهریور ۰۲ , ۰۹:۵۴

الحمدلله الحمدلله الحمدلله

ذوق کردم واست

روزی هر ساااااله ات 😍❤️😘

زیارت قبووووول

پاسخ :

خیلی ممنونم :)
ایشالا روزی شما هم به وفور، زیارت مقبول :)
چوی زینب دمدمی
۲۰ شهریور ۰۲ , ۱۸:۳۸
برگشتین الان؟
من الان همونجام.😭😍
ولی همچنان التماس دعا دارم ازتون.

پاسخ :

آره برگشته‌م
چه عالی 😊
نه دیگه حالا شما واسه ما دعا کن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan