مونولوگ

‌‌

 

عصر عاشورایی پا شدم اینا رو درست کردم به عنوان شام.

 

 

از صبح تقریبا تنها بودم تو خونه. موقعی که اینا رو درست می‌کردم حجت هم اومد. یه دونه ساده‌تر هم برای حجت درست کردم و گفتم بفرما نذری. دوست داشتم یه شب کیک برشی، زیاد درست کنم ببرم حسینه، نشد. از خدا می‌خوام توفیق یه کار بهترو بهم بده.

امشب جایی روضه دعوتیم. گفته‌م من نمیرم. احتمالا برم مسجد باز.

 

  • نظرات [ ۱ ]
ن. ..
۰۷ مرداد ۰۲ , ۱۵:۱۸

ان شاءاللَّه

 

ببخشید این چیه؟ بستنی؟ کیک؟ 

پاسخ :

این کیک و خامه و شکلات، لایه لایه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan