مونولوگ

‌‌

گل گل گل گل، گل اومد...

 

این هم جریان گلی که قرار بود نپرسین :)

 

 

جناب مهدی المهندس به همراه همسر :)

 

  • نظرات [ ۱۷ ]
حامد سپهر
۱۱ تیر ۰۲ , ۰۸:۰۷

داداشتون هستن؟

ایشالا خوشبخترین باشن کنار همدیگه😍

پاسخ :

بله
ممنون، ان‌شاءالله :)
هـیوا .
۱۱ تیر ۰۲ , ۰۹:۲۷

سلام

تبریک میگم 
ان شاءالله خوشبخت بشن 🌷🌷

 

پاسخ :

سلام
ممنونم
سلامت باشین :)
محمود بنائی
۱۱ تیر ۰۲ , ۱۳:۳۱

ما هم که اصلا نپرسیدیم!

مبارکه، آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم براشون

پاسخ :

:)
سلامت باشید. ان‌شاءالله. شما هم خوشبخت و عاقبت‌بخیر باشید
محبوبه شب
۱۱ تیر ۰۲ , ۱۵:۱۳

ای جان مبارک باشه 😍😍 همیشه خبر خوشی باشه 😘🌹

 

 

+خودتم یکم شل کن 😑🤌🏻

پاسخ :

سلامت باشی 😊 ایشالا :)

+ حالا من متقابلا نمیگم اول خودت، ولی دوس ندارم 😌
مهتاب ‌‌
۱۱ تیر ۰۲ , ۱۶:۳۹

تبریکات :)

ان‌شاءالله عروسی خودت :)

پاسخ :

ممنونم، سلامت باشی :)
:)
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۱ تیر ۰۲ , ۲۱:۲۸

عزیزززززززم الحمدلله الحمدلله

ان شالله خووووشبخت و عاقبت بخیر باشند

الحمدلله که دلت شاد شد😍😍😍😍😍

خدا بهترین هارو براشون رقم بزنه

قسمت خودت به زووودی

پاسخ :

مرسی :)
ان‌شاءالله، ان‌شاءالله... ان‌شاءالله شما هم خوشبخت و عاقبت‌بخیر باشید :)
ن. ..
۱۱ تیر ۰۲ , ۲۲:۵۴

به خدا فکر کردم خودتی

از خودتو اینجوری بی هیچی پیچی نمیای بگی هاااااا

حالا درسته رفاقتمون تایپیه، جیم جیم نیستیم، ولی ما هم غیرت داریم داش :)

باید در جریان روند باشیم  

پاسخ :

بی هیچی پیچی؟ :)) باشه میام شروط ضمن عقدم میگم بهتون 😁
باشه داآش، بعد دو سه سال میام روندشم واسه‌تون تشریح می‌کنم ^_^ 😉
محبوبه شب
۱۱ تیر ۰۲ , ۲۳:۴۴

ما همچنان در خمره دست ساز پدرجان بسر میبریم و بشدت از جای خود خوشحال و راضی هستیم 😅🤭

ولی عروس شم اول به تو شیرینی میدم😁

پاسخ :

ایشالا که خدا از جای گرم و نرمت به صحت و عافیت درت بیاره 😁😄
پس من منتظرم :)
محبوبه شب
۱۲ تیر ۰۲ , ۱۱:۱۸

خدا خفت نکنه 😂😂😂 

 

🤗😎

پاسخ :

😁

:)
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۲ تیر ۰۲ , ۱۲:۰۵

خیلی ممنونم =) 

:*

پاسخ :

😊🌹🌻
ن. ..
۱۲ تیر ۰۲ , ۲۱:۱۷

شروط ضمن عقد نِمَیُم، او روز آشناییتا رَ موگوم، او رَ بَیید وَرگُوی، همو وقتوم بَیید وَرگویی، نِ دو سال بعد

تهش یَک هَفتَه بهت فرصت و فرجَه مُتُم

پاسخ :

اوهوکی :)
اینا رو دیگه شرمنده‌م :)
بهار
۱۳ تیر ۰۲ , ۱۶:۴۷

به و به😍 تا باد چنین بادا....

مبارکه ان‌شاءالله🌾🌾🌾🌾

عروس خانوم چه آراستگی ساده و دل پذیری دارن💞

پاسخ :

ممنونم، سلامت باشید :)
بله، ساده و دلپذیره :)
Reyhane R
۱۳ تیر ۰۲ , ۱۹:۳۶

اوخی...مبارکه😘❤

من ولی با دیدن دسته گل حسابی کنجکاو شدم و گفتم آخ جون! یه خبرایی هست🤭🤗

پاسخ :

سلامت باشین :)
بعله، یه خبرایی بود و هست :) ایشالا که با دعای شما دوستان خوشبخت و عاقبت‌بخیر باشن :) 🌹
ن. ..
۱۴ تیر ۰۲ , ۲۰:۳۰

باشه فاطمه خانم

برو با همون جیم جیمت بپر، به‌دلم اومد خدایی

 

 

 

 

این همون داداشته که یبار ناموفق داشت؟ 

پاسخ :

عه خب چرا شوخی رو جدیش می‌کنی؟ :)) کو اصلا مگه من دارم ازدواج می‌کنم؟ سر چیزی که نیست چرا ما حرف بزنیم که به دلت بیاد نون جان؟


آره
ن. ..
۱۵ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۰

مرگ :)) خو من از کجا از رو یه دونه شکل :) اینجوری، بفهمم  «اینا را دیگه شرمنده ام» شوخیه خااا؟

باوشه :) قبول

در ضمن من از کجا بدونم تو داری ازدواج می کنی یا نه :)

بذار یه چیزی بگمت، دیروز در حالیکه معده ام به خریتش ادامه میداد و حس دااااغ تو گلوم و تهوع و درد داشتم که تهش افتادم به سرم اوندان پنتا، نشسته بودم از اول وبتو می خوندم :) 

پاسخ :

نه دارم ازدواج نمی‌کنم، نگران نباش :)
ای بابا، ایشالا الان بهتر باشی. من مدت‌ها بود که فقط چند ماه رو نگه داشته بودم و بقیه رو عدم نمایش زده بودم. یه‌کم قبل دوباره همه رو برگردوندم.
ن. ..
۱۵ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۱

همین الانم زدم وبلاگ خودم برم ببینم اولین پستهای این وبم چی بوده :)))))

o_____O

فکر کنم باید بنویسی خدا شفا بده 🤣🤣🤣

پاسخ :

خوبه آدم گاهی برگرده گذشته‌ی خودشو بخونه. اصلا برای همین می‌نویسیم.
ن. ..
۱۷ تیر ۰۲ , ۱۵:۲۸

مرسی دیگه مرتب دارم پنتو میخورم و گاهی فاموتیدین، سه جور آنتی بیوتیک می خورم یکیش آزیترو هست که بهم نمیفته

دیگه قبل ٱزیترو فاموتیدین و اندان رو دیشب خوردم و شام هم حلیم دعوت بودیم نخوردم به جاش نون پنیر گردو خوردم که به نسبت شبهای دیگه وضعم بهتر شد 

پاسخ :

چه حالت بد بوده پس!
خداروشکر که الان بهتری :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan