مونولوگ

‌‌

به روایت تصویر

 

گرفته و پکر و بی‌حوصله‌م. چند تا عکس بذارم فک کنم بهتره تا حرف بزنم.

 

کار جدیدم اینه:

 

 

امروز خیلی پرکار نبود. با صابکارم اختلاف شخصیتی دارم که باعث میشه تو روند کار من اختلال ایجاد بشه. چند بار مشکلاتی که تو کار پیش اومده رو بهش گفته‌م، ولی خیلی کند داره اصلاحشون می‌کنه. و داره تلاش می‌کنه نگهم داره. هنوز هم تصمیم نگرفته‌م. میگم شاید درست شد.

دستمم نمی‌دونم داشتم چیکار می‌کردم امروز که اینطوری شد. من چون ناخن بلند نمی‌کنم، تجربه‌ی شکستن ناخن ندارم. ولی حالا از جایی که اصلا به گوشت وصله شکسته! یا تقریبا شکسته. ناخن‌هام به شدت شکننده شده‌ن. این یکی الان به قول ما دَکَه‌خور شده. دکه = کوچکترین تماس بین دو چیز. یعنی انقدر حساس شده که کوچکترین تماسی که چیزی باهاش پیدا کنه، درد می‌گیره و انگار برمی‌گرده و دلم ریش میشه.

 

 

اگه سوال نپرسین یه عکس دیگه‌م نشونتون بدم!

 

 

اینم جمعه که رفته بودیم چالیدره، حانیه سادات:

 

 


 

از دعای عرفه:

 

الهی الی من تکلنی؟

الی قریب فیقطعنی؟

ام الی بعید فیتجهمنی؟

ام الی المستضعفین لی؟

و انت ربی و ملیک امری...

.

.

.

انت کهفی حین تعیینی المذاهب فی سعتها و تضیق بی الارض برحبها

.

.

.

اللهم اجعل غنای فی نفسی

و الیقین فی قلبی

و الاخلاص فی عملی

و النور فی بصری

و البصیرة فی دینی

و متعنی بجوارحی

و اجعل سمعی و بصری الوارثین منی

 

  • نظرات [ ۷ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۸ تیر ۰۲ , ۰۴:۴۷

سلاام سلاام

وای ننه چه پست گوگولی ای

چه کار جذابی داری. دمت گرم. خدااااقوت

چه دسته گل خوشگلی. چه با سلیقه

 

 

خداااای من. ماشاءالله. چه قدر این سیده کوچولو نااااازه. بخورش جای من. وووییی. جووونم

پاسخ :

سلام :)
میشه از این جذاب‌ترم باشه :)) ممنون :)
مرسی :)

من عکساشو دوست داشتم گذاشتم اینجا :) لطف دارین، مرسی :)
ن. ..
۰۸ تیر ۰۲ , ۰۸:۱۷

عرفه و قربانت مبارک

حانیه چه خوشگله ماشاءاللّه 

خواستگار؟

کار جدیدت توی شیرینی پزیه جدی؟ بابا دمت گرم، خیلی کیف کردم که دنبال علایقت میری

 

 

اون وامَند رو هم چسب بپیچ دورش خوب! 

پاسخ :

ممنونم :) همچنین
بچه‌ها کلا تو این سن نازن :)
دیگه دیگه :)
تو کیک‌پزی. الانم خیلی دیر شد برای دنبالش رفتن. معمولا انقدر لفتش نمیدم.

مرسی که گفتی، آره یه چند ساعت کار داشتم خوب شد چسب زدم.
/ ضمیر
۰۹ تیر ۰۲ , ۱۰:۱۲

خدا بگم چیت کنه؛ اون عکس اولیه خیلی خوش‌مزه است. ((:

و گفتی اختلاف شخصیتی و کردی کبابم. من این مشکلو نه تنها با مدیرم بلکه با ۹۹٪ همکارام هم دارم. کلا انگار دنیاهامون هرگز هیچ ربطی به هم نداشته‌ و ندارن. حتی از کنار هم رد نشده‌ن هیچ‌وقت!

پاسخ :

نه والا، چند تا کیک هویج و خیس و براونی و ایناست دیگه :))
اینطوری کار خیلی سخت میشه، خییییلی! من که معمولا دووم نمیارم. خدا به تو هم صبر جمیل عنایت کناد =))
بهار
۰۹ تیر ۰۲ , ۱۴:۱۰

خانم تسنیم چه کردین😍😍😋

آخ ناخنتون چه از بدجا شکسته...

گلها زیبان و از اون زیباتر چشمان این فرشته کوچولو...ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله...خدا حفظش کنه

و الحمدلله به خاطر  حسین علیه السلام و دعای عرفه...آدم خودش را که گم می‌کند باید عرفه بخواند...

ان‌شاءالله که بهتر باشین🌻

پاسخ :

هیچ، کار کرده‌م :)
گل‌ها خیلی زیبان به نظرم و اون فرشته هم خوبه، بد نیست 🤣
ممنونم لطف دارین. خدا عزیزان شما رم حفظ کنه :)

ممنون :)
محمود بنائی
۰۹ تیر ۰۲ , ۱۵:۱۲

فکر میکنم صاحبکارتون خیلی باید کند ذهن باشه که شما را از دست بده!

:( دکتر برید، یک ویتامینی، کلسیمی چیزی کمه انگار! 

ما سوالی نمی کنیم ولی شما یا هرکسی باید خوب فکر کنه، حقیقتا چهل تا رز خیلی گرون میشه! :) فکر کنید ببینید حداقل اندازه پنجاه سال حرف دارید؟!

آخ آخ امان از اون دو تا چشما کهکشانی و دوتا دندان نیش :) خدا حفظش کنه. 

پاسخ :

صابکار قبلیم که از دست دادم، راحت استعفامو قبول کرد :)
احتمالا آره و یه چیزی هم که دوستم گفت، گفت شاید چون بیشتر از قبل شست‌وشو می‌کنی ضعیف و شکننده شده‌ن.
به ازای هر یک سال، حدودا یک رز باید بگیرن یعنی؟ :))

ممنونم :) سلامت باشید
محمود بنائی
۱۰ تیر ۰۲ , ۰۶:۲۹
پس حتما دستکش دست کنید!
نه اون که شوخی بود، خانومم میگه مادرش وقتی خواستگارها گل یا شیرینی میاوردن میگفته این گل هم آورده خوب فکر کن :)، اما شما به گل فکر نکن ببینید با اونی که دسته گل را آورده اندازه چهل پنجاه سال حرف برای گفتن دارید، خیلی ها اندازه جلسه یک ساعته هم با هم حرف برای گفتن ندارن.

پاسخ :

باشه وقتی دسته گل بیارن بهتر فکر می‌کنم :)) فعلا که این گل ربطی به من نداره :)
ولی درست میگین، تو انتخاب باید دقت کرد.
ن. ..
۱۰ تیر ۰۲ , ۰۶:۵۰

خوب خدا را شکر 

چند سل پیش ناخنم ضرب خورد و با یه چسب نواری!! معجزه ی آروم شدنشو دیدم

پاسخ :

آره، جلوی ضربه‌های بعدی رو تا حدود خوبی می‌گیره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan