مونولوگ

‌‌

حرم

 

تو حرم، تو صف ضریح، امین‌الله می‌خوندم که یه خانمه شروع کرد صلوات گرفتن از مردم. منم چون از حفظ می‌خوندم هی تمرکزم بهم می‌خورد و برای اینکه رشته از دستم نره، اول یه گوشمو گرفتم، بعد صدامو بردم بالاتر و بعد هر دو گوشمو گرفتم. بعد از اینکه برای انواع و اقسام گرفتاری‌های ملت دعا کرد و خواسته‌هاش تموم شد، می‌خواستم بلند بگم خدا یه کوئیک سفیدسرخ ۴۰۰ مامان به من بده صلواااات! :))) مطمئنم بعد از اون همه صلوات، ناخودآگاه واسه اینم صلوات می‌فرستادن، بعد می‌فهمیدن عجب رکبی خورده‌ن :))) ولی خب گفتم واسه شوخی و خنده، در حد همین یه جمله و صلوات بعدش هم مزاحم خلوت و تمرکز بقیه نشم دیگه، وگرنه حتما می‌گفتمش 😁 اومدیم اینور یه قسمت از زیارت آل یاسین که یه خانومه می‌خوند به گوشم خورد و دلم خواست آل یاسین بخونم. این فرازهاشو بیشتر دوست دارم:

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تَقُومُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْعُدُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْرَءُ وَ تُبَیِّنُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تُصَلِّی وَ تَقْنُتُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تَرْکَعُ وَ تَسْجُدُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّرُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تَحْمَدُ وَ تَسْتَغْفِرُ

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ حِینَ تُصْبِحُ وَ تُمْسِی

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ فِی اللَّیْلِ إِذَا یَغْشَی وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّی

.

.

.

اَلسَّلاَمُ عَلَیْکَ بِجَوَامِعِ السَّلاَمِ

 

بعد رفتیم چایخانه‌ی حضرت، چون مامان تا حالا نرفته بودن و دلشون می‌خواست برن.

تو راه برگشت، مامان یه ماشین دیدن گفتن این ماشین خوبه، من از اینا دوست دارم. نگاه کردم دیدم پشتش نوشته الانترا. گفتم نهههه، من اینو نمی‌شناسم، نمی‌دونم خوبه یا بد، پس نمی‌خوامش! :))) بعد گفتم شما می‌دونین این چنده اصلا؟ خودمم نمی‌دونستم 😁 زدم تو نت، اولا دیدم بیشتر نوشته النترا تا الانترا، بعدم ناقابل، سه‌ونیم میلیارد 😌 دیگه مامان که کوتاه نیومدن، گفتن الا و لابد من از همینا دوست دارم فقط 🤣 دفعه‌ی بعدی که خواستم تو صف ضریح، حاجت بخوام، میگم خدا یه النترای 2022 ناقابل به مامانم بده صلوااات :)))

 

  • نظرات [ ۵ ]
هـیوا .
۱۳ خرداد ۰۲ , ۱۰:۱۷

ایشالله به زودی زود یه ماشین خیلی خوب میگیرید به امید خدا

پاسخ :

ممنونم، ان‌شاءالله.
یوی از همینا که آقای سپهر میگن باشه هم قبوله حتی :))
حامد سپهر
۱۳ خرداد ۰۲ , ۱۰:۲۲

زیارت قبول ایشالا 

جدیدا امام رضا زده تو کار کمپانی خودرو؟ آقا اگه اینطوریه ماهم به یه جک اس فایو قانعیم:))

 

پاسخ :

ممنونم، روزی همه‌ی علاقمندان.
حالا من که نمی‌دونم اینی که گفتین چیه، خوبه، بده، ولی امام رضا می‌دونه. ایشالا بهتون بده :)
آشنای غریب
۱۳ خرداد ۰۲ , ۱۳:۱۷

التماس دعا

 

پاسخ :

متقابلا..
نایب‌الزیاره‌ی وبلاگی‌ها بودم اگه قابل باشم :)
آشنای غریب
۱۴ خرداد ۰۲ , ۱۵:۳۱

منم الان حرم حضرت معصومه س  هستم.

خیلی یهویی دیروز اومدیم.

نائب الزیاره هستم اگر قابل باشم.

پاسخ :

چقد خوب، خیلی ممنون :) لطف کردین
محبوبه شب
۱۴ خرداد ۰۲ , ۲۰:۰۵

پدر صلواتی میخوای صلوات بفرستی خب تو دلت بگو دیگه چرا تمرکز مردمو بهم میریزی 😐😐😐

 

این جک اس فایو حامد سپهرم قشنگه ها 😁😁😁😁

 

 

 

 

پاسخ :

آره، دقیقا.

من هنوز چشمم به جمالش روشن نشده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan