مونولوگ

‌‌

سلف سرویس

 

کلمه‌ی پیشنهادی: سلف سرویس

من از نهار و شام خوردن تو رستوران خیلی استقبال نمی‌کنم. شایدم چون معمول‌تره اینطوریه برام. ولی دوست دارم صبحانه رو یه جای مفصل بخورم. جایی که سلف سرویس باشه. وقتی دانشجو بودم، دو بار با دانشگاه رفتیم شمال که اونجا صبحانه‌هاش سلف سرویس بود. یه بار هم دو سال پیش با خانم دکتری که باهاش کار می‌کردم، صبحانه رفتیم بیرون. فک کنم هتل هما بود. سلف سرویس بود و اصلا مزه نداد. کلا اینجور جاها نباید با آدمی باشم که باهاش رودرواسی دارم. تنها هم نباید باشم. باید حتما با یه آدم پایه‌ی شکموی پررو باشه آدم که خوب بچسبه بهش 😃 چند بار از بیمارستان که میومدم، قصد کردم برم هتل قصر یا یکی دیگه از همون هتلای دور حرم که صبحانه بوفه دارن. ولی تنها فایده نداره، بهتره چند نفری باشیم که بتونیم از همه مدلاشو تست کنیم 😁 والا کم پول هم که نمی‌گیرن، لااقل حلال کنیم پوله رو :)))

 


 

امشب خیلی حس گریه داشتم. می‌خواستم یهو وسط شیفت، کار تموم شه و همه محو شن و من بگریم :) یه وقتایی هست آدم نمی‌دونه چرا ولی گریه‌ش میاد. یه وقتایی هست دوست داری نامرئی بشی و گریه کنی. که ازت نپرسن چرا، چون باز از استیصال ندونستن جواب گریه‌ت می‌گیره. 

 

  • نظرات [ ۳ ]
مهتاب ‌‌
۱۶ فروردين ۰۲ , ۰۲:۴۶

وای من پایه‌ام! یه جایی هست تو فیلم رگ خواب که اینا دقیقا برای صبحونه می‌رن جایی که سلف بوده؛ بعد من فیلم رو داشتم تو فیلیمو می‌دیدم و روی اون نماهایی که از غذاها گرفته بود نگهش می‌داشتم که جزئیات رو خوب ببینم😅

پاسخ :

من رگ خواب رو خیلی وقت پیشا دیده‌م ها، ولی این صحنه که میگی رو یادم نمیاد.
خوبه که پایه‌ای :) یه روز قرار بذاریم، تو اونجا برو منم اینجا، یه شکمی از عزا دربیاریم :)))
حامد سپهر
۱۶ فروردين ۰۲ , ۰۸:۴۱

سلف سرویس یه آدم پررو میخواد که از چیزی خجالت نکشه و بقول شما پولی که میده رو حلال کنه:) ما توی ماموریتهامون زیاد از این رستورانهای سلف سرویس میریم یه بار تولد یکی از دوستان بود رفتیم رستوران سلف سرویس واسه شام یعنی اونقدری ما اونجا آبروریزی کردیم که برگشتنی صاحب رستوران گفت لطفا دیگه اینجا نیایید:)) چهارتا مشتری مثل ما داشت رستورانش ورشکست میشد:))

پاسخ :

بله، دقیقا. و البته کلا وقتی آدما یه گروه میشن جرئت و جسارتشون تو کارا بیشتر میشه. واسه همین میگم بهتره چند نفری بریم :))

نه حالا اونجوری هم که گروه شما جارو کرده نه دیگه، ولی باز هم معنی سلف سرویس همینه که کسی کم خورد یا زیاد چیزی بهش نگن.
دینا
۱۷ فروردين ۰۲ , ۱۹:۳۳

برام عجیبه به عنوان کسی که مشهد زندگی می کنه،کمبود زمان و مکان گریه داشته باشی☺️من وقتی قراره بیام مشهد از یه مدت قبل،همه گریه هامو جمع می کنم ، بیام حرم، یه جا خالیشون کنم😁

پاسخ :

کمبود زمان که ربطی به مشهد و غیرمشهد نداره، ولی کمبود مکان رو آره، منم دیگه وقتی می‌بُرم میرم می‌شینم گریه می‌کنم برمی‌گردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan